• Про нас
  • Члени асоціації
  • Партнери асоціації
  • Реклама на RAU
  • Контакти
Facebook Facebook Facebook Facebook
  • UA
    • RU
    • EN
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Аналітика
    • Зовнішня аналітика
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • Нові формати
    • Маркетинг
    • Інновації
  • Персоналії
  • RAU GR
  • Проєкти
    • Календар подій
    • RAU HR
    • RAU Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
 / Актуально

З видом на Дніпро: яким буде київський ТРЦ River Mall (презентація)

З видом на Дніпро: яким буде київський ТРЦ River Mall (презентація)

Директор департаменту торговельної нерухомості Colliers International (Україна) Ігор Заболоцький про те, яким буде для орендарів...
Великі проектиНові проекти
time icon  19 Жовтень 2017
  6019
Огляд новин ресторанів і кафе: JOY, KFC, Galaxy Bar, Shade Burger, Крила та інші

Огляд новин ресторанів і кафе: JOY, KFC, Galaxy Bar, Shade Burger, Крила та інші

Які кафе і ресторани відкрилися за останній тиждень і що відкриється в найближчі дні.
ВідкриттяНовини
time icon  19 Жовтень 2017
  1115
Сім підводних каменів: що заважає рітейлу йти в ногу з часом

Сім підводних каменів: що заважає рітейлу йти в ногу з часом

Рітейлу стає все складніше завоювати лояльність покупців. В еру цифрових технологій споживачі очікують першокласного...
E-commerceІнновації
time icon  18 Жовтень 2017
  1050
Мережа магазинів Plus Market стала членом Асоціації рітейлерів України

Мережа магазинів Plus Market стала членом Асоціації рітейлерів України

Plus Market – мережа магазинів товарів для дома та краси в сегменті drogerie, яка основний акцент робить на розвиток в...
Новини АсоціаціїНовини компаній
time icon  18 Жовтень 2017
  2768
Дослідження: що працює найкраще для брендів у Facebook (інфографіка)

Дослідження: що працює найкраще для брендів у Facebook (інфографіка)

Як користувачі реагують на певний тип контенту і який з них збирає найбільшу кількість реакцій і органічного охоплення.
E-commerceАналітика
time icon  18 Жовтень 2017
  1059
24 жовтня – Workshop «Особливості організації захисту рітейл-бізнесу від кримінального переслідування»

24 жовтня – Workshop «Особливості організації захисту рітейл-бізнесу від кримінального переслідування»

24 жовтня, 2017 року з 10:00 до 14:00 в UBI Fashion Center відбудеться workshop «Особливості організації захисту рітейл бізнесу від...
НовиниНовини Асоціації
time icon  18 Жовтень 2017
  650
Директором з маркетингу Нова пошта призначена Ірина Холод

Директором з маркетингу Нова пошта призначена Ірина Холод

Керівник Ukrainian E-commerce Expert Ірина Холод очолила департамент маркетингу в компанії Нова пошта.
НовиниНовини компаній
time icon  17 Жовтень 2017
  1038
Сергій Бадрітдінов, INTERTOP: З українськими брендами простіше працювати ніж з міжнародними

Сергій Бадрітдінов, INTERTOP: З українськими брендами простіше працювати ніж з міжнародними

Навіщо INTERTOP в своїх магазинах збільшує кількість моделей взуття українських виробників, чому компанія зробила ставку...
Made In UkraineНові проекти
time icon  17 Жовтень 2017
  3341
Як Цитрус збільшив продажі спортгаджетів майже на 20% за допомогою промо в соцмережах

Як Цитрус збільшив продажі спортгаджетів майже на 20% за допомогою промо в соцмережах

Цитрус завдяки 12-денний промоакції в соцмережах Citrus Fit Challeng наростив продажі фітнес-трекера Xiaomi на 18% в порівнянні з...
E-commerceДосвід
time icon  17 Жовтень 2017
  711
8 незвичайних книжкових магазинів світу, які варто відвідати

8 незвичайних книжкових магазинів світу, які варто відвідати

Навіть такий консервативний і манірний напрямок роздрібної торгівлі, як продаж книг та журналів, може здивувати...
Історія вихідного дняДосвід
time icon  16 Жовтень 2017
  2223
Краща реклама тижня: McDonald’s, WALKER, КТС та відео, зняті в Києві

Краща реклама тижня: McDonald’s, WALKER, КТС та відео, зняті в Києві

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Історія вихідного дняМаркетинг
time icon  15 Жовтень 2017
  1008
Завжди поруч: як виглядають сучасні магазини формату “біля дому” в регіонах (фотоогляд)

Завжди поруч: як виглядають сучасні магазини формату “біля дому” в регіонах (фотоогляд)

Як виглядають і що з себе представляють FMCG-рітейлери формату “магазин біля дому” у містах з населенням до 300 000...
ДосвідРегіональні новини
time icon  14 Жовтень 2017
  1487
  • Назад
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 541
  • 542
  • 543
  • …
  • 618
  • 619
  • 620
  • 621
  • 622
  • Вперед

Підписуйтесь на наші соцмережі

Facebook Facebook
Facebook Telegram
Facebook Instagram
Facebook Linkedin
Facebook Youtube
Facebook Twitter
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Новини ТРЦ
    • Вакантні площі
    • Великі проекти
    • Досвід та аналітика
    • Люди девелопменту
    • Презентації та репортажі
    • Персоналії
    • Новини про карантин
  • Проекти
    • RAU HR
    • Rau Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Investment
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • HR
    • Інновації
    • Історії компаній
    • Історія вихідного дня
    • Міжнародний досвід
    • Маркетинг
    • Нові формати
    • Поради юристів
  • Асоціація
    • Про нас
    • Членство
    • Партнерство
    • Реклама на RAU
    • Контакти
  • Контакти

    Адреса:
    Київ, 01001, пл.Спортивна, 1-А
© Асоціація ритейлерів України
2013-2025. Всі права захищені.
Підписатись на TG канал
Усі матеріали, розміщені на сайті Асоціації ритейлерів України, захищені згідно з чинним законодавством України. Повне або часткове використання будь-яких матеріалів, у тому числі публікацій і фотографій, розміщених на сайті Асоціації ритейлерів України, дозволяється лише за наявності активного гіперпосилання на портал Асоціації ритейлерів України. Матеріали, помічені плашками "Реклама" або "Новини партнерів" публікуються на комерційних або партнерських умовах. Відповідальність за достовірність даних у статтях, розміщених в цих рубриках, несе рекламодавець або партнер.