• Про нас
  • Члени асоціації
  • Партнери асоціації
  • Реклама на RAU
  • Контакти
Facebook Facebook Facebook Facebook
  • UA
    • RU
    • EN
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Аналітика
    • Зовнішня аналітика
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • Нові формати
    • Маркетинг
    • Інновації
  • Персоналії
  • RAU GR
  • Проєкти
    • Календар подій
    • RAU HR
    • RAU Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
 / Актуально

Прогноз CBRE: як автоматизація, кастомізація і big data змінять ритейл до 2030 року

Прогноз CBRE: як автоматизація, кастомізація і big data змінять ритейл до 2030 року

Компанія CBRE виділила 8 основних тенденцій, які приведуть до змін в сфері рітейлу і способу здійснення покупок в...
ІнноваціїАналітика
time icon  20 Листопад 2017
  1654
Огляд відкриттів в fashion-рітейлі: Bugatti, Navigare, MustHave та інші

Огляд відкриттів в fashion-рітейлі: Bugatti, Navigare, MustHave та інші

Які магазини одягу та взуття почали роботу останнім часом, і які бренди готуються до відкриття.
ВідкриттяНовини
time icon  20 Листопад 2017
  643
ТОП-20 найдорожчих рітейл-брендів України

ТОП-20 найдорожчих рітейл-брендів України

Рейтинг найбільш дорогих брендів в українському рітейлі очолив інтернет-магазин Rozetka, в першій п’ятірці АТБ, Сільпо,...
АналітикаМаркетинг
time icon  20 Листопад 2017
  4890
Генеральний директор MOYO залишає компанію

Генеральний директор MOYO залишає компанію

Генеральний директор мережі магазинів MOYO Дмитро Басов залишить свій пост вже в січні 2018 року.
НовиниНовини компаній
time icon  19 Листопад 2017
  932
Краща реклама тижня: Aldi, Укрпошта, Київстар, Кіра Найтлі і буряцькі унти

Краща реклама тижня: Aldi, Укрпошта, Київстар, Кіра Найтлі і буряцькі унти

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Історія вихідного дняМаркетинг
time icon  19 Листопад 2017
  1070
Від ринку Петрівка до Amazon: історія українського виробника одягу Vilonna

Від ринку Петрівка до Amazon: історія українського виробника одягу Vilonna

Як сімейна пара, не використовуючи дизайнерські ідеї та планомірно розвиваючи свої діло, змогла побудувати успішний...
Made In UkraineІсторії компаній
time icon  19 Листопад 2017
  1792
Всі помруть, а він залишиться: чому Amazon переможе в торгівлі продуктами

Всі помруть, а він залишиться: чому Amazon переможе в торгівлі продуктами

Американські експерти аналізують вихід Amazon на новий ринок і будують прогнози щодо того, як зміниться розстановка сил в...
E-commerceАналітика
time icon  18 Листопад 2017
  2661
Як побудувати бізнес на продажі товарів економ-сегмента – досвід мережі Червоний маркет

Як побудувати бізнес на продажі товарів економ-сегмента – досвід мережі Червоний маркет

Які інвестиції потрібні для відкриття магазину бюджетних непродовольчих товарів і як буде розвиватися ця ніша в...
Історії компанійДосвід
time icon  17 Листопад 2017
  3113
Швидше, вище, сильніше: Спортмастер Україна відзвітував за фінансовий рік і поділився планами

Швидше, вище, сильніше: Спортмастер Україна відзвітував за фінансовий рік і поділився планами

B GC SPORTMASTER підвели підсумки діяльності компанії за 2016-17 фінансовий рік та розповіли про подальші плани роботи в Україні.
ДосвідНовини
time icon  17 Листопад 2017
  1117
Ваш клік важливий для нас: ТОП-5 рішень персоналізації в торгівлі

Ваш клік важливий для нас: ТОП-5 рішень персоналізації в торгівлі

Які технології за допомогою персоналізації підходу до споживача та його вибору допоможуть збільшити продажі і...
E-commerceІнновації
time icon  17 Листопад 2017
  1061
Огляд останніх нововведень для бізнесу в Facebook, Instagram та інших соцмережах

Огляд останніх нововведень для бізнесу в Facebook, Instagram та інших соцмережах

Розповідаємо про нові корисні інструменти і оновлення для українського рітейлу в Facebook, Instagram, Telegram та інших соціальних...
E-commerceМаркетинг
time icon  17 Листопад 2017
  973
Обсяг взуттєвого ринку України оцінюється в 52-64 млрд грн

Обсяг взуттєвого ринку України оцінюється в 52-64 млрд грн

Частка вітчизняної продукції на українському ринку взуття зросла до 30-40%.
Made In UkraineАналітика
time icon  16 Листопад 2017
  1924
  • Назад
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 533
  • 534
  • 535
  • …
  • 618
  • 619
  • 620
  • 621
  • 622
  • Вперед

Підписуйтесь на наші соцмережі

Facebook Facebook
Facebook Telegram
Facebook Instagram
Facebook Linkedin
Facebook Youtube
Facebook Twitter
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Новини ТРЦ
    • Вакантні площі
    • Великі проекти
    • Досвід та аналітика
    • Люди девелопменту
    • Презентації та репортажі
    • Персоналії
    • Новини про карантин
  • Проекти
    • RAU HR
    • Rau Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Investment
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • HR
    • Інновації
    • Історії компаній
    • Історія вихідного дня
    • Міжнародний досвід
    • Маркетинг
    • Нові формати
    • Поради юристів
  • Асоціація
    • Про нас
    • Членство
    • Партнерство
    • Реклама на RAU
    • Контакти
  • Контакти

    Адреса:
    Київ, 01001, пл.Спортивна, 1-А
© Асоціація ритейлерів України
2013-2025. Всі права захищені.
Підписатись на TG канал
Усі матеріали, розміщені на сайті Асоціації ритейлерів України, захищені згідно з чинним законодавством України. Повне або часткове використання будь-яких матеріалів, у тому числі публікацій і фотографій, розміщених на сайті Асоціації ритейлерів України, дозволяється лише за наявності активного гіперпосилання на портал Асоціації ритейлерів України. Матеріали, помічені плашками "Реклама" або "Новини партнерів" публікуються на комерційних або партнерських умовах. Відповідальність за достовірність даних у статтях, розміщених в цих рубриках, несе рекламодавець або партнер.