• Про нас
  • Члени асоціації
  • Партнери асоціації
  • Реклама на RAU
  • Контакти
Facebook Facebook Facebook Facebook
  • UA
    • RU
    • EN
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Аналітика
    • Зовнішня аналітика
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • Нові формати
    • Маркетинг
    • Інновації
  • Персоналії
  • RAU GR
  • Проєкти
    • Календар подій
    • RAU HR
    • RAU Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
 / Актуально

OKWINE розширює можливості мобільного застосунку: від програми лояльності до e-commerce-платформи

OKWINE розширює можливості мобільного застосунку: від програми лояльності до e-commerce-платформи

У сучасному світі мобільні застосунки є ключовим інструментом для взаємодії бізнесу з клієнтами. OKWINE, найбільша мережа...
E-commerceІнновації
time icon  3 Жовтень 2024
  2653
10 жовтня, Київ, офлайн: RAU Workshop “Сезон розпродажів 2024: як отримати максимум від retention-маркетингу”

10 жовтня, Київ, офлайн: RAU Workshop “Сезон розпродажів 2024: як отримати максимум від retention-маркетингу”

Ми зібрали провідних експертів українського ритейлу, щоб допомогти маркетинговим командам підготуватися до сезону...
InfoRAU Workshops
time icon  2 Жовтень 2024
  1715
Як клієнтський досвід драйвить бізнес – кейс Агромат

Як клієнтський досвід драйвить бізнес – кейс Агромат

Директорка з маркетингу Агромат Юлія Дробишева під час свого виступу на RAU EXPO 2024 розповіла про те, як клієнтський...
МаркетингНовини партнерів
time icon  2 Жовтень 2024
  1673
Іван Старовойт, ТРЦ Hollywood: У I півріччі показник товарообігу ТРЦ зріс на 21%

Іван Старовойт, ТРЦ Hollywood: У I півріччі показник товарообігу ТРЦ зріс на 21%

Як у повномасштабне вторгнення у прифронтовому Чернігові працює ТРЦ Hollywood, який в нього трафік, товарообіг та як...
ДосвідЛюди девелопменту
time icon  1 Жовтень 2024
  1289
Представники RAU взяли участь у конференції «Відновлення України: ключові пріоритети бізнесу та влади» (+фото)

Представники RAU взяли участь у конференції «Відновлення України: ключові пріоритети бізнесу та влади» (+фото)

Асоціація ритейлерів України долучилася до конференції, організованої Українською радою бізнесу та Національною...
RAU GRДержава
time icon  1 Жовтень 2024
  1762
Усі судові арешти активів та рахунків Arricano в Україні скасовані

Усі судові арешти активів та рахунків Arricano в Україні скасовані

Компанія Arricano Real Estate PLC (Кіпр), яка володіє чотирма торговими центрами в Україні (Київ, Запоріжжя, Кривий Ріг) через свої...
ДержаваКонфлікти
time icon  30 Вересень 2024
  1229
Епіцентр відкрив свій перший ТРЦ з орендними площами (+фото)

Епіцентр відкрив свій перший ТРЦ з орендними площами (+фото)

В суботу запустилася перша черга ТРЦ Епіцентр в Чабанах, який побудований з власним озером та водоспадом. Пізніше тут...
ВідкриттяНові формати
time icon  30 Вересень 2024
  3580
Спецпроект RAU і robota.ua: як змінився ринок праці в ритейлі з січня по червень 2024 року

Спецпроект RAU і robota.ua: як змінився ринок праці в ритейлі з січня по червень 2024 року

Під час проведення спеціалізованого RAU Workshop “Ринок праці у ритейлі: трансформації й очікування” Асоціація ритейлерів...
HRRAU Analytics
time icon  30 Вересень 2024
  2405
Як побудувати комплексну IT-екосистему та забезпечити кращий клієнтський досвід? Кейс компанії Leoland

Як побудувати комплексну IT-екосистему та забезпечити кращий клієнтський досвід? Кейс компанії Leoland

Саме в той момент, коли львівський спортивно-розважальний комплекс Leoland вже планував відкрити свої двері для...
ІнноваціїДосвід
time icon  30 Вересень 2024
  1835
Ролики тижня: Файно маркет, Цитрус, ПУМБ, Graff та Ukrnafta

Ролики тижня: Файно маркет, Цитрус, ПУМБ, Graff та Ukrnafta

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від...
Історія вихідного дняМаркетинг
time icon  29 Вересень 2024
  1750
Нічого особистого: чому мережа кав’ярень Starbucks втрачає клієнтів

Нічого особистого: чому мережа кав’ярень Starbucks втрачає клієнтів

В гонитві за технологічністю та швидкістю обслуговування заради збільшення виторгу міжнародна мережа кав’ярень...
Історії компанійМіжнародний досвід
time icon  28 Вересень 2024
  3111
Мистецтво мільйонного маркетингу: як будувалась наскрізна IT-екосистема Brocard

Мистецтво мільйонного маркетингу: як будувалась наскрізна IT-екосистема Brocard

Керівниця проєкту впровадження Brocard Оксана Медвєдєва та Product Owner SMART CRM | Business Development Manager SMART business Денис Шевчук під час...
ІнноваціїМаркетинг
time icon  27 Вересень 2024
  2049
  • Назад
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 47
  • 48
  • 49
  • …
  • 620
  • 621
  • 622
  • 623
  • 624
  • Вперед

Підписуйтесь на наші соцмережі

Facebook Facebook
Facebook Telegram
Facebook Instagram
Facebook Linkedin
Facebook Youtube
Facebook Twitter
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Новини ТРЦ
    • Вакантні площі
    • Великі проекти
    • Досвід та аналітика
    • Люди девелопменту
    • Презентації та репортажі
    • Персоналії
    • Новини про карантин
  • Проекти
    • RAU HR
    • Rau Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Investment
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • HR
    • Інновації
    • Історії компаній
    • Історія вихідного дня
    • Міжнародний досвід
    • Маркетинг
    • Нові формати
    • Поради юристів
  • Асоціація
    • Про нас
    • Членство
    • Партнерство
    • Реклама на RAU
    • Контакти
  • Контакти

    Адреса:
    Київ, 01001, пл.Спортивна, 1-А
© Асоціація ритейлерів України
2013-2025. Всі права захищені.
Підписатись на TG канал
Усі матеріали, розміщені на сайті Асоціації ритейлерів України, захищені згідно з чинним законодавством України. Повне або часткове використання будь-яких матеріалів, у тому числі публікацій і фотографій, розміщених на сайті Асоціації ритейлерів України, дозволяється лише за наявності активного гіперпосилання на портал Асоціації ритейлерів України. Матеріали, помічені плашками "Реклама" або "Новини партнерів" публікуються на комерційних або партнерських умовах. Відповідальність за достовірність даних у статтях, розміщених в цих рубриках, несе рекламодавець або партнер.