• Про нас
  • Члени асоціації
  • Партнери асоціації
  • Реклама на RAU
  • Контакти
Facebook Facebook Facebook Facebook
  • UA
    • RU
    • EN
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Аналітика
    • Зовнішня аналітика
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • Нові формати
    • Маркетинг
    • Інновації
  • Персоналії
  • RAU GR
  • Проєкти
    • Календар подій
    • RAU HR
    • RAU Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
 / Актуально

Марія Панченко, Аврора: Без змін у ментальності не працюють ні технології, ні процеси

Марія Панченко, Аврора: Без змін у ментальності не працюють ні технології, ні процеси

Під час RAU Expo 2025 Марія Панченко, Transformation Director мережі Аврора, поділилася практичним досвідом масштабної...
Best RAU ExpoІнновації
time icon  28 Липень 2025
  969
Від самостійного росту – до екосистемного стрибка: партнерство з Kasta масштабує бізнес

Від самостійного росту – до екосистемного стрибка: партнерство з Kasta масштабує бізнес

Під час виступу на RAU Expo 2025 Анастасія Герасименко, Сhief Commercial Officer Kasta розповіла, як fashion-маркетплейс Kasta рухається в бік...
E-commerceДосвід
time icon  28 Липень 2025
  492
Ролики тижня: Аврора, Cher’17, Vodafone, Епіцентр,

Ролики тижня: Аврора, Cher’17, Vodafone, Епіцентр,

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від...
Історія вихідного дняМаркетинг
time icon  27 Липень 2025
  733
Don’t push the horses: ритейлери жартували з фрази Усика, яка вже стала крилатим виразом

Don’t push the horses: ритейлери жартували з фрази Усика, яка вже стала крилатим виразом

Під час прес-конференції перед повторним боєм проти Деніела Дюбуа, що відбувся 19 липні 2025 року і завершився перемогою...
Історія вихідного дняМаркетинг
time icon  26 Липень 2025
  1391
Як ПРРО допомагає ритейлеру економити, масштабуватися та підкорювати серця клієнтів – кейс Checkbox та Intertop

Як ПРРО допомагає ритейлеру економити, масштабуватися та підкорювати серця клієнтів – кейс Checkbox та Intertop

Про успішний досвід співпраці Checkbox та Intertop, що демонструє, як програмні РРО трансформують ритейл, розповіли...
Best RAU ExpoІнновації
time icon  25 Липень 2025
  684
Разом веселіше: магазини в Україні стають просторами для спільнот

Разом веселіше: магазини в Україні стають просторами для спільнот

Чимало локальних брендів відкривають магазини, в яких передбачені зони для лекцій, майстер-класів, презентацій книг чи...
ДосвідНовини
time icon  24 Липень 2025
  1083
Володимир Петренко, UPG: Сподіваємося не стати збитковими

Володимир Петренко, UPG: Сподіваємося не стати збитковими

Компанія UPG готується до запуску 34 автозаправних станцій (АЗС) Avias та ANP у Києві, які були взяті в оренду в липні. У...
ДосвідНовини партнерів
time icon  24 Липень 2025
  818
ШІ, таргетинг і дані: формула ефективної PPC-стратегії для ритейлу

ШІ, таргетинг і дані: формула ефективної PPC-стратегії для ритейлу

Пошук нових клієнтів — одна з ключових маркетингових задач у будь-якій сфері. Проте в сучасному ритейлі та e-commerce ця...
Best RAU ExpoE-commerce
time icon  23 Липень 2025
  702
Обираємо франшизу: поради успішних українських партнерських мереж

Обираємо франшизу: поради успішних українських партнерських мереж

Як обрати франшизу, яка виявиться успішною та яким критеріям вона має відповідати – в розмові з Liga.net поділилися...
ДосвідПерсоналії
time icon  23 Липень 2025
  489
Майбутнє сервісів швидких покупок: технологія Scan&Go змінила досвід клієнтів і бізнес-показники – кейс Varus

Майбутнє сервісів швидких покупок: технологія Scan&Go змінила досвід клієнтів і бізнес-показники – кейс Varus

Head of Digital мережі Varus Дмитро Воєвода на RAU Expo 2025 презентував успішний кейс цифрової трансформації процесу покупок.
Best RAU ExpoІнновації
time icon  22 Липень 2025
  1049
Afina Group виводить на ринок новий бренд побутової хімії – Sarmix

Afina Group виводить на ринок новий бренд побутової хімії – Sarmix

Sarmix — це український бренд побутової хімії, створений як all-in-one рішення для дому: у лінійці — продукти для прання, миття...
ДосвідНовини партнерів
time icon  22 Липень 2025
  518
Актуальні вакансії в ритейлі (21 липня)

Актуальні вакансії в ритейлі (21 липня)

Добірка свіжих топових вакансій компаній членів та партнерів Асоціації ритейлерів України.
НовиниРезюме та вакансії
time icon  22 Липень 2025
  769
  • Назад
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 628
  • 629
  • 630
  • 631
  • 632
  • Вперед

Підписуйтесь на наші соцмережі

Facebook Facebook
Facebook Telegram
Facebook Instagram
Facebook Linkedin
Facebook Youtube
Facebook Twitter
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Новини ТРЦ
    • Вакантні площі
    • Великі проекти
    • Досвід та аналітика
    • Люди девелопменту
    • Презентації та репортажі
    • Персоналії
    • Новини про карантин
  • Проекти
    • RAU HR
    • Rau Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Investment
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • HR
    • Інновації
    • Історії компаній
    • Історія вихідного дня
    • Міжнародний досвід
    • Маркетинг
    • Нові формати
    • Поради юристів
  • Асоціація
    • Про нас
    • Членство
    • Партнерство
    • Реклама на RAU
    • Контакти
  • Контакти

    Адреса:
    Київ, 01001, пл.Спортивна, 1-А
© Асоціація ритейлерів України
2013-2025. Всі права захищені.
Підписатись на TG канал
Усі матеріали, розміщені на сайті Асоціації ритейлерів України, захищені згідно з чинним законодавством України. Повне або часткове використання будь-яких матеріалів, у тому числі публікацій і фотографій, розміщених на сайті Асоціації ритейлерів України, дозволяється лише за наявності активного гіперпосилання на портал Асоціації ритейлерів України. Матеріали, помічені плашками "Реклама" або "Новини партнерів" публікуються на комерційних або партнерських умовах. Відповідальність за достовірність даних у статтях, розміщених в цих рубриках, несе рекламодавець або партнер.