• Про нас
  • Члени асоціації
  • Партнери асоціації
  • Реклама на RAU
  • Контакти
Facebook Facebook Facebook Facebook
  • UA
    • RU
    • EN
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Аналітика
    • Зовнішня аналітика
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • Нові формати
    • Маркетинг
    • Інновації
  • Персоналії
  • RAU GR
  • Проєкти
    • Календар подій
    • RAU HR
    • RAU Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
 / Актуально

Знайти «свого» інфлюенсера: як бренди будують win-win колаборації

Знайти «свого» інфлюенсера: як бренди будують win-win колаборації

З 2021 року співачка Настя Каменських була обличчям бренду Золотий Вік, проте наприкінці серпня компанія достроково...
МаркетингНовини компаній
time icon  24 Вересень 2025
  1101
Оптимізація роботи з даними про товари у великій мережі: кейс Listex та Fozzy Cash&Carry

Оптимізація роботи з даними про товари у великій мережі: кейс Listex та Fozzy Cash&Carry

Для великої мережі, яка працює з тисячами SKU, відсутність фото чи опису товару – це не просто технічний збій. Це...
ІнноваціїНовини компаній
time icon  23 Вересень 2025
  860
Цифрова трансформація фізичних магазинів: які технології змінюють досвід покупця

Цифрова трансформація фізичних магазинів: які технології змінюють досвід покупця

В ході RAU Workshop виступили Антон Денисенко, CEO Bizerba Ukraine та Артем Антамонов, керівник бізнес-підрозділу ритейл Bizerba Ukraine....
RAU WorkshopsДосвід
time icon  23 Вересень 2025
  772
Ритейл, що відчуває: чому емоції – нова валюта у світі маркетингу

Ритейл, що відчуває: чому емоції – нова валюта у світі маркетингу

Максим Бєлов, заступник генерального директора з маркетингу Novus, розповів, як створювати емоційний досвід, який формує...
Best RAU ExpoМаркетинг
time icon  23 Вересень 2025
  896
RAU Awards – 2025: фокус на проєктних номінаціях

RAU Awards – 2025: фокус на проєктних номінаціях

Цьогорічна церемонія RAU Awards приділяє особливу увагу проєктним номінаціям, які покликані відзначити найсміливіші...
InfoRAU Awards
time icon  22 Вересень 2025
  627
Як вибрати сервіс для моніторингу цін конкурентів: 7 питань до підрядника

Як вибрати сервіс для моніторингу цін конкурентів: 7 питань до підрядника

Вибір сервісу моніторингу цін в e-commerce — це стратегічне рішення, від якого залежить якість аналітики ринку, швидкість...
E-commerceАналітика
time icon  22 Вересень 2025
  1068
Sаmsung: 19 років лідерства на світовому ринку телевізорів

Sаmsung: 19 років лідерства на світовому ринку телевізорів

Samsung 19 років поспіль залишається лідером на світовому ринку телевізорів, зосереджуючись на якості, інноваціях і нових...
Новини компанійРеклама
time icon  22 Вересень 2025
  722
Ролики тижня: Maudau, Vodafone, hotline.finance, Київхліб та благодійна «Freedom піца 2.0» на полицях box експрес маркет

Ролики тижня: Maudau, Vodafone, hotline.finance, Київхліб та благодійна «Freedom піца 2.0» на полицях box експрес маркет

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від...
Історія вихідного дняМаркетинг
time icon  21 Вересень 2025
  949
Як Nike став майстром сторітелінгу: сім культових реклам бренду

Як Nike став майстром сторітелінгу: сім культових реклам бренду

Найсильніші маркетингові кампанії — це ті, що розповідають історії. І Nike зробив робить це на рівні мистецтва. Цей бренд...
Міжнародний досвідМаркетинг
time icon  20 Вересень 2025
  1178
Епіцентр відкриває новий ТРЦ в Обухові (+фото)

Епіцентр відкриває новий ТРЦ в Обухові (+фото)

Перший торговий об’єкт мережі Епіцентр в Обухові Київської області відкриється вже 20 вересня на вулиці Київській, 27.
ВідкриттяНовини партнерів
time icon  19 Вересень 2025
  1529
Від Instagram до вітрини: кейси українських брендів, які починали бізнес з соціальних мереж

Від Instagram до вітрини: кейси українських брендів, які починали бізнес з соціальних мереж

Для багатьох українських брендів Instagram став стартовим майданчиком для бізнесу. Через соціальну мережу компанії змогли...
Історії компанійДосвід
time icon  19 Вересень 2025
  2305
Велкам до USED-культури: як FYOOCHA змінює ринок техніки та чому до цього долучився Фокстрот

Велкам до USED-культури: як FYOOCHA змінює ринок техніки та чому до цього долучився Фокстрот

На полицях Фокстрот з’явилися перевірені USED iPhone від бренду FYOOCHA. Це не просто новий продукт: вперше у національного...
МаркетингНовини компаній
time icon  19 Вересень 2025
  1309
  • Назад
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 640
  • 641
  • 642
  • 643
  • 644
  • Вперед

Підписуйтесь на наші соцмережі

Facebook Facebook
Facebook Telegram
Facebook Instagram
Facebook Linkedin
Facebook Youtube
Facebook Twitter
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Новини ТРЦ
    • Вакантні площі
    • Великі проекти
    • Досвід та аналітика
    • Люди девелопменту
    • Презентації та репортажі
    • Персоналії
    • Новини про карантин
  • Проекти
    • RAU HR
    • Rau Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Investment
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • HR
    • Інновації
    • Історії компаній
    • Історія вихідного дня
    • Міжнародний досвід
    • Маркетинг
    • Нові формати
    • Поради юристів
  • Асоціація
    • Про нас
    • Членство
    • Партнерство
    • Реклама на RAU
    • Контакти
  • Контакти

    Адреса:
    Київ, 01001, пл.Спортивна, 1-А
© Асоціація ритейлерів України
2013-2025. Всі права захищені.
Підписатись на TG канал
Усі матеріали, розміщені на сайті Асоціації ритейлерів України, захищені згідно з чинним законодавством України. Повне або часткове використання будь-яких матеріалів, у тому числі публікацій і фотографій, розміщених на сайті Асоціації ритейлерів України, дозволяється лише за наявності активного гіперпосилання на портал Асоціації ритейлерів України. Матеріали, помічені плашками "Реклама" або "Новини партнерів" публікуються на комерційних або партнерських умовах. Відповідальність за достовірність даних у статтях, розміщених в цих рубриках, несе рекламодавець або партнер.