• Про нас
  • Члени асоціації
  • Партнери асоціації
  • Реклама на RAU
  • Контакти
Facebook Facebook Facebook Facebook
  • UA
    • RU
    • EN
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Аналітика
    • Зовнішня аналітика
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • Нові формати
    • Маркетинг
    • Інновації
  • Персоналії
  • RAU GR
  • Проєкти
    • Календар подій
    • RAU HR
    • RAU Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
 / Актуально

Омніканальність як стратегія: шлях до послідовної взаємодії з клієнтом

Омніканальність як стратегія: шлях до послідовної взаємодії з клієнтом

Сучасна взаємодія клієнта з брендом — це не пряма дорога, а багатовекторний процес, коли споживач рухається між...
ІнноваціїНовини партнерів
time icon  30 Вересень 2025
  616
Несподіваний тандем: які світові бренди об’єдналися в колаборації та що це їм дало

Несподіваний тандем: які світові бренди об’єдналися в колаборації та що це їм дало

На стику моди, технологій і спорту з’являються нестандартні колаборації, що відкривають нові можливості для брендів. У...
Міжнародний досвідМаркетинг
time icon  30 Вересень 2025
  640
Актуальні вакансії в ритейлі (29 вересня)

Актуальні вакансії в ритейлі (29 вересня)

Добірка свіжих топових вакансій компаній членів та партнерів Асоціації ритейлерів України.
НовиниРезюме та вакансії
time icon  30 Вересень 2025
  685
Мистецтво перевтілення: у Києві на Позняках відкрився оновлений тематичний Сільпо (+фото)

Мистецтво перевтілення: у Києві на Позняках відкрився оновлений тематичний Сільпо (+фото)

27 вересня мережа супермаркетів Сільпо після реконструкції відкрила оновлений тематичний супермаркет у Києві на...
ВідкриттяНові формати
time icon  29 Вересень 2025
  583
Бізнесмени-дипломати: історія співвласників групи компаній Таврія В Бориса та Михайла Музальових

Бізнесмени-дипломати: історія співвласників групи компаній Таврія В Бориса та Михайла Музальових

Що допомогло бізнесменам уникнути значних фінансових потрясінь під час кризи 2008 року та рейдерського захоплення...
Історії компанійНовини партнерів
time icon  29 Вересень 2025
  863
Кросканальні союзи: як не злити бюджет і побудувати лояльність

Кросканальні союзи: як не злити бюджет і побудувати лояльність

В ході RAU Workshop “Маркетинг в ритейлі: нові сенси, нові інструменти, новий клієнт” відбулася панельна дискусія, у...
RAU WorkshopsМаркетинг
time icon  29 Вересень 2025
  431
Ролики тижня: Uklon, Київстар, Novus, Оболонь та музичний бойовик від «Жадана і Собак» на підтримку ЗСУ

Ролики тижня: Uklon, Київстар, Novus, Оболонь та музичний бойовик від «Жадана і Собак» на підтримку ЗСУ

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від...
Історія вихідного дняМаркетинг
time icon  28 Вересень 2025
  563
RAU Workshop: «Сезон розпродажів 2025: як масштабувати прибуток, а не знижки» (фоторепортаж)

RAU Workshop: «Сезон розпродажів 2025: як масштабувати прибуток, а не знижки» (фоторепортаж)

Зважаючи, що календар свят в Україні змінився, компаніям вже потрібно готуватися до високого сезону, який починається з...
RAU WorkshopsДосвід
time icon  26 Вересень 2025
  761
Тарас Панасенко, Аврора: Ми коштуємо $4,5 млрд – і це мінус велика знижка на війну

Тарас Панасенко, Аврора: Ми коштуємо $4,5 млрд – і це мінус велика знижка на війну

  CEO мережі мультимаркетів Аврора Тарас Панасенко в інтерв’ю Економічній правді розповів про вартість компанії,...
Новини партнерівПерсоналії
time icon  26 Вересень 2025
  10862
Олексій Мармо, Intboard: Інтерактивні технології – це інвестиція в майбутнє бізнесу

Олексій Мармо, Intboard: Інтерактивні технології – це інвестиція в майбутнє бізнесу

Intboard впроваджує інноваційні інтерактивні цифрові рішення в організаціях України, допомагаючи як освіті, так і бізнесу...
ІнноваціїМаркетинг
time icon  25 Вересень 2025
  1063
Цифрова трансформація фізичних магазинів в Україні: виклики індустрії та шляхи їх розв’язання

Цифрова трансформація фізичних магазинів в Україні: виклики індустрії та шляхи їх розв’язання

Хто з великих ритейлерів активно використовує електронні цінники в офлайн-магазинах, щоб пропонувати чесну ціну...
RAU WorkshopsДосвід
time icon  25 Вересень 2025
  857
Новини ТРЦ: Епіцентр, Росвигів, Маяк А1, Pokrovsky, Ноllywood Mall та інші

Новини ТРЦ: Епіцентр, Росвигів, Маяк А1, Pokrovsky, Ноllywood Mall та інші

Епіцентр відкрив новий ТРЦ в Обухові, в Одесі розпочав роботу ТРЦ Маяк А1, а в Ізмаїлі – Pokrovsky, що таке «Години тиші» в...
ВідкриттяНовини компаній
time icon  25 Вересень 2025
  909
  • Назад
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 640
  • 641
  • 642
  • 643
  • 644
  • Вперед

Підписуйтесь на наші соцмережі

Facebook Facebook
Facebook Telegram
Facebook Instagram
Facebook Linkedin
Facebook Youtube
Facebook Twitter
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Новини ТРЦ
    • Вакантні площі
    • Великі проекти
    • Досвід та аналітика
    • Люди девелопменту
    • Презентації та репортажі
    • Персоналії
    • Новини про карантин
  • Проекти
    • RAU HR
    • Rau Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Investment
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • HR
    • Інновації
    • Історії компаній
    • Історія вихідного дня
    • Міжнародний досвід
    • Маркетинг
    • Нові формати
    • Поради юристів
  • Асоціація
    • Про нас
    • Членство
    • Партнерство
    • Реклама на RAU
    • Контакти
  • Контакти

    Адреса:
    Київ, 01001, пл.Спортивна, 1-А
© Асоціація ритейлерів України
2013-2025. Всі права захищені.
Підписатись на TG канал
Усі матеріали, розміщені на сайті Асоціації ритейлерів України, захищені згідно з чинним законодавством України. Повне або часткове використання будь-яких матеріалів, у тому числі публікацій і фотографій, розміщених на сайті Асоціації ритейлерів України, дозволяється лише за наявності активного гіперпосилання на портал Асоціації ритейлерів України. Матеріали, помічені плашками "Реклама" або "Новини партнерів" публікуються на комерційних або партнерських умовах. Відповідальність за достовірність даних у статтях, розміщених в цих рубриках, несе рекламодавець або партнер.