• Про нас
  • Члени асоціації
  • Партнери асоціації
  • Реклама на RAU
  • Контакти
Facebook Facebook Facebook Facebook
  • UA
    • RU
    • EN
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Аналітика
    • Зовнішня аналітика
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • Нові формати
    • Маркетинг
    • Інновації
  • Персоналії
  • RAU GR
  • Проєкти
    • Календар подій
    • RAU HR
    • RAU Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
 / Актуально

Кроскатегорійні знижки: як Maudau створив нову промомеханіку в e-commerce і змінив логіку покупок

Кроскатегорійні знижки: як Maudau створив нову промомеханіку в e-commerce і змінив логіку покупок

У промостратегії ритейлу є свої класики жанру. Знижка на другу одиницю, бандл “1+1=3”, подарунковий промокод. Клієнти до...
E-commerceДосвід
time icon  27 Серпень 2025
  1300
Стань Знайстером та виграй 1 000 000 гривень: в АТБ стартує велика вікторина з історії України

Стань Знайстером та виграй 1 000 000 гривень: в АТБ стартує велика вікторина з історії України

З 21 серпня у мережі АТБ стартує ексклюзивна акція лояльності Знайстери — унікальна вікторина з історії України,...
Новини компанійНовини партнерів
time icon  26 Серпень 2025
  798
Формується склад Експертної Ради конкурсу RAU Awards – 2025

Формується склад Експертної Ради конкурсу RAU Awards – 2025

Асоціація ритейлерів України розпочала підготовку до RAU Awards 2025 – VIII церемонії нагородження найкращих компаній сфери...
InfoRAU Awards
time icon  26 Серпень 2025
  550
Нові моделі купівельної поведінки українців – дослідження Gradus Research

Нові моделі купівельної поведінки українців – дослідження Gradus Research

Sales & Development Director Gradus Research Дар’я Нагаєва під час свого виступу на RAU Workshop «Маркетинг в ритейлі: нові сенси, нові...
RAU WorkshopsАналітика
time icon  26 Серпень 2025
  951
Залучити покупця: що допоможе збільшити залучення до програми лояльності

Залучити покупця: що допоможе збільшити залучення до програми лояльності

Зібрати базу покупців – перший та найважливіший крок для запуску програми лояльності. Але як зробити так, щоб покупці...
МаркетингНовини
time icon  26 Серпень 2025
  731
Світовий ритейл у другій половині 2025 року: дисконтні формати, соціальна комерція та довгий шлях до покупки

Світовий ритейл у другій половині 2025 року: дисконтні формати, соціальна комерція та довгий шлях до покупки

Міжнародні дослідницькі компанії з Європи та Північної Америки зафіксували основні зміни у 2025 році, що надалі...
E-commerceАналітика
time icon  25 Серпень 2025
  1530
Дві Галі, один ринок: що відбувається між мережами «Балувана Галя» і «Галя Балувана»

Дві Галі, один ринок: що відбувається між мережами «Балувана Галя» і «Галя Балувана»

Альона Гребенчук, юристка з Axon Partners, у колонці для AIN зробила огляд на відомий спір між ресторанною мережею Ігоря...
КонфліктиНовини
time icon  25 Серпень 2025
  974
Ролики тижня: Сільпо, Епіцентр, Etnodim, Kochut, SOVA

Ролики тижня: Сільпо, Епіцентр, Etnodim, Kochut, SOVA

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від...
Історія вихідного дняМаркетинг
time icon  24 Серпень 2025
  793
Світ ароматного релаксу: як бренд Lush переосмислив індустрію краси

Світ ароматного релаксу: як бренд Lush переосмислив індустрію краси

У світі Lush гармонійно співіснують краса та етика. Бренд не тестує косметику на тваринах та не закуповує інгредієнти у...
Історії компанійІсторія вихідного дня
time icon  23 Серпень 2025
  627
Кадрові нюанси: HR інструменти, які варто впроваджувати на різних етапах розвитку ритейлера

Кадрові нюанси: HR інструменти, які варто впроваджувати на різних етапах розвитку ритейлера

Що змінюється в управлінні персоналом залежно від зрілості компанії та на якому етапі потрібно впроваджувати системи...
HRНовини
time icon  22 Серпень 2025
  856
Підсумки RAU Workshop «Маркетинг в ритейлі: нові сенси, нові інструменти, новий клієнт» (+фото)

Підсумки RAU Workshop «Маркетинг в ритейлі: нові сенси, нові інструменти, новий клієнт» (+фото)

У час, коли ринок змінюється щодня, маркетинг у ритейлі вимагає нових підходів, нових сенсів та нових інструментів. Саме...
RAU WorkshopsДосвід
time icon  22 Серпень 2025
  868
Amazon Go по-українськи: кейси магазинів без касирів

Amazon Go по-українськи: кейси магазинів без касирів

Спочатку пандемія коронавірусу, а потім і повномасштабне вторгнення підштовхнуло ритейлерів в Україні думати над...
ІнноваціїНовини
time icon  21 Серпень 2025
  977
  • Назад
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 633
  • 634
  • 635
  • 636
  • 637
  • Вперед

Підписуйтесь на наші соцмережі

Facebook Facebook
Facebook Telegram
Facebook Instagram
Facebook Linkedin
Facebook Youtube
Facebook Twitter
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Новини ТРЦ
    • Вакантні площі
    • Великі проекти
    • Досвід та аналітика
    • Люди девелопменту
    • Презентації та репортажі
    • Персоналії
    • Новини про карантин
  • Проекти
    • RAU HR
    • Rau Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Investment
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • HR
    • Інновації
    • Історії компаній
    • Історія вихідного дня
    • Міжнародний досвід
    • Маркетинг
    • Нові формати
    • Поради юристів
  • Асоціація
    • Про нас
    • Членство
    • Партнерство
    • Реклама на RAU
    • Контакти
  • Контакти

    Адреса:
    Київ, 01001, пл.Спортивна, 1-А
© Асоціація ритейлерів України
2013-2025. Всі права захищені.
Підписатись на TG канал
Усі матеріали, розміщені на сайті Асоціації ритейлерів України, захищені згідно з чинним законодавством України. Повне або часткове використання будь-яких матеріалів, у тому числі публікацій і фотографій, розміщених на сайті Асоціації ритейлерів України, дозволяється лише за наявності активного гіперпосилання на портал Асоціації ритейлерів України. Матеріали, помічені плашками "Реклама" або "Новини партнерів" публікуються на комерційних або партнерських умовах. Відповідальність за достовірність даних у статтях, розміщених в цих рубриках, несе рекламодавець або партнер.