• Про нас
  • Члени асоціації
  • Партнери асоціації
  • Реклама на RAU
  • Контакти
Facebook Facebook Facebook Facebook
  • UA
    • RU
    • EN
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Аналітика
    • Зовнішня аналітика
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • Нові формати
    • Маркетинг
    • Інновації
  • Персоналії
  • RAU GR
  • Проєкти
    • Календар подій
    • RAU HR
    • RAU Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
 / Актуально

Топ-20 сторінок українських рітейлерів у Facebook та Instagram

Топ-20 сторінок українських рітейлерів у Facebook та Instagram

Зміна абсолютного лідера у Facebook, грандіозних рекорд ювелірного бренда в Instagram, домінування книжкового рітейлера та...
E-commerceАналітика
time icon  3 Листопад 2020
  1369
Мережа магазинів М’ясомаркет стала членом Асоціації рітейлерів України

Мережа магазинів М’ясомаркет стала членом Асоціації рітейлерів України

«М’ясомаркет» – це формат магазинів сonvenience store («магазин біля дому»), які МХП почав відкривати в липні 2020 року. До кінця...
Новини АсоціаціїНовини партнерів
time icon  3 Листопад 2020
  1010
Новини логістики та e-commerce: СТМ від Rozetka, доставка від OLX, результати Glovo і багато іншого

Новини логістики та e-commerce: СТМ від Rozetka, доставка від OLX, результати Glovo і багато іншого

Запуск продажів техніки під ВТМ від Rozetka і підготовка до розширення її мережі точок видачі по франшизі, запуск послуги з...
E-commerceНовини
time icon  3 Листопад 2020
  1126
Міжнародний VAD-дистриб’ютор SECNET EECA став партнером Асоціації рітейлерів України

Міжнародний VAD-дистриб’ютор SECNET EECA став партнером Асоціації рітейлерів України

Керівництво та колектив RAU вітають SECNET EECA серед партнерів профільного об’єднання провідних гравців українського...
Новини АсоціаціїНовини партнерів
time icon  2 Листопад 2020
  513
Телефон на прийомі: як підвищити ефективність рітейлу, перетворивши смартфон у POS-термінал

Телефон на прийомі: як підвищити ефективність рітейлу, перетворивши смартфон у POS-термінал

Сучасні технології дозволяють не тільки покупцям розплачуватися за покупки за допомогою смартфона, але й приймати...
ІнноваціїНовини
time icon  2 Листопад 2020
  1292
Топ-7 викликів для зростання глобальної електронної комерції

Топ-7 викликів для зростання глобальної електронної комерції

Що заважає клієнтам більше купувати онлайн та яку роль в цьому відіграє перевірка контактних даних.
E-commerceМіжнародний досвід
time icon  2 Листопад 2020
  1349
Реклама тижня: АТБ, Chanel, Oreo, OLX і хелловінський тролінг від Burger King

Реклама тижня: АТБ, Chanel, Oreo, OLX і хелловінський тролінг від Burger King

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми...
Історія вихідного дняМаркетинг
time icon  1 Листопад 2020
  1092
Місто мрії: як оновлюється київський ТРЦ Dream Town (фотоекскурсія)

Місто мрії: як оновлюється київський ТРЦ Dream Town (фотоекскурсія)

Керуючий директор ТРЦ Dream Town Роман Ємець провів для журналіста RAU екскурсію по торгово-розважальному центру, що активно...
Історія вихідного дняНовини партнерів
time icon  31 Жовтень 2020
  1989
Топ-20: найбагатші рітейлери за версією НВ і Dragon Capital

Топ-20: найбагатші рітейлери за версією НВ і Dragon Capital

Серед власників торгових мереж і ТРЦ в списку 100 найбагатших людей України великі зміни: подвоїв свої статки Владислав...
АналітикаНовини
time icon  30 Жовтень 2020
  3338
ТРЦ Наше Nebo став партнером Асоціації рітейлерів України

ТРЦ Наше Nebo став партнером Асоціації рітейлерів України

Керівництво та колектив RAU вітають ТРЦ Наше Nebo серед партнерів профільного об’єднання провідних гравців українського...
Новини АсоціаціїНовини партнерів
time icon  30 Жовтень 2020
  603
Дослідження Deloitte: що і як українці купуватимуть на новорічні свята

Дослідження Deloitte: що і як українці купуватимуть на новорічні свята

В цьому році багато українців планують скоротити витрати у період новорічних свят.
АналітикаДосвід
time icon  29 Жовтень 2020
  1421
Зберегти та примножити: як система FaceID допомагає рітейлерам заощадити й заробити

Зберегти та примножити: як система FaceID допомагає рітейлерам заощадити й заробити

FaceID – це інвестиція в майбутнє компанії, причому з терміном окупності вкладень – близько року. Сценаріїв...
ІнноваціїНовини
time icon  29 Жовтень 2020
  863
  • Назад
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 296
  • 297
  • 298
  • …
  • 620
  • 621
  • 622
  • 623
  • 624
  • Вперед

Підписуйтесь на наші соцмережі

Facebook Facebook
Facebook Telegram
Facebook Instagram
Facebook Linkedin
Facebook Youtube
Facebook Twitter
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Новини ТРЦ
    • Вакантні площі
    • Великі проекти
    • Досвід та аналітика
    • Люди девелопменту
    • Презентації та репортажі
    • Персоналії
    • Новини про карантин
  • Проекти
    • RAU HR
    • Rau Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Investment
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • HR
    • Інновації
    • Історії компаній
    • Історія вихідного дня
    • Міжнародний досвід
    • Маркетинг
    • Нові формати
    • Поради юристів
  • Асоціація
    • Про нас
    • Членство
    • Партнерство
    • Реклама на RAU
    • Контакти
  • Контакти

    Адреса:
    Київ, 01001, пл.Спортивна, 1-А
© Асоціація ритейлерів України
2013-2025. Всі права захищені.
Підписатись на TG канал
Усі матеріали, розміщені на сайті Асоціації ритейлерів України, захищені згідно з чинним законодавством України. Повне або часткове використання будь-яких матеріалів, у тому числі публікацій і фотографій, розміщених на сайті Асоціації ритейлерів України, дозволяється лише за наявності активного гіперпосилання на портал Асоціації ритейлерів України. Матеріали, помічені плашками "Реклама" або "Новини партнерів" публікуються на комерційних або партнерських умовах. Відповідальність за достовірність даних у статтях, розміщених в цих рубриках, несе рекламодавець або партнер.