• Про нас
  • Члени асоціації
  • Партнери асоціації
  • Реклама на RAU
  • Контакти
Facebook Facebook Facebook Facebook
  • UA
    • RU
    • EN
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Аналітика
    • Зовнішня аналітика
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • Нові формати
    • Маркетинг
    • Інновації
  • Персоналії
  • RAU GR
  • Проєкти
    • Календар подій
    • RAU HR
    • RAU Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
 / Актуально

Реклама тижня: Антошка, Pepsi, David Jones, Aldi та інші

Реклама тижня: Антошка, Pepsi, David Jones, Aldi та інші

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми...
Історія вихідного дняМаркетинг
time icon  27 Грудень 2020
  1541
Відкритість і екологічність: як виглядає Varus нового формату в Києві (фотоогляд)

Відкритість і екологічність: як виглядає Varus нового формату в Києві (фотоогляд)

Восени цього року мережа супермаркетів Varus відкрила оновлений магазин у Києві, реалізувавши його в абсолютно новому...
Нові форматиНовини партнерів
time icon  26 Грудень 2020
  5212
Атмосферні явища: як виглядає новий дизайнерський Сільпо в ТРЦ Атмосфера (фотоогляд)

Атмосферні явища: як виглядає новий дизайнерський Сільпо в ТРЦ Атмосфера (фотоогляд)

У столичному ТРЦ Атмосфера, на місці супермаркету Фуршет-Гурман, відкрито Сільпо, дизайн-концепт якого увібрав у себе...
Історія вихідного дняНові формати
time icon  25 Грудень 2020
  2836
Рециклінг та колаборації: Епіцентр відкриває в Запоріжжі ТЦ інноваційного формату

Рециклінг та колаборації: Епіцентр відкриває в Запоріжжі ТЦ інноваційного формату

Національна мережа Епіцентр відкриває інноваційний торгівельний центр в Запоріжжі з новими концептуальними...
Нові форматиНовини партнерів
time icon  24 Грудень 2020
  1870
Представниця покоління Z Соня Рашкован: Ми інші! Або як рітейлерам зробити з “зумерів” покупців

Представниця покоління Z Соня Рашкован: Ми інші! Або як рітейлерам зробити з “зумерів” покупців

У чому відмінності покоління Z від інших поколінь, на що звертають увагу зумери при виборі бренду або магазину для...
АналітикаМіжнародний досвід
time icon  24 Грудень 2020
  5039
Анна Чуботіна, Arricano: Як змінилися патерни покупців у торговельному центрі

Анна Чуботіна, Arricano: Як змінилися патерни покупців у торговельному центрі

СЕО Arricano про те, як трансформувався офлайн-рітейл за рік пандемії, і які рішення були прийняті в компанії по...
Люди девелопментуМаркетинг
time icon  24 Грудень 2020
  1395
На Печерських пагорбах: в чому особливості та унікальність нового столичного бізнес-центру класу «А»

На Печерських пагорбах: в чому особливості та унікальність нового столичного бізнес-центру класу «А»

Керуючий директор БЦ Печерськ-Центр про глобальне оновлення об’єкта, оригінальну концепцію центру, особливості...
НовиниПрезентації та репортажі
time icon  24 Грудень 2020
  1133
Ашан запускає формат Ашан Drive в Україні (+фото)

Ашан запускає формат Ашан Drive в Україні (+фото)

В рамках своєї стратегії впровадження додаткових сервісів Ашан у 2020 році зосередився на розвитку форматів...
E-commerceНові формати
time icon  23 Грудень 2020
  1569
Сергій Войцеховський, КОЛО: Готуємо ще більш інтенсивну експансію і запуск нового формату КОЛО 2.0

Сергій Войцеховський, КОЛО: Готуємо ще більш інтенсивну експансію і запуск нового формату КОЛО 2.0

Член ради директорів BGV Group і co-founder однієї з найдинамічніших продуктових мереж КОЛО розповів про те, які нові тренди...
Best RAU SummitНовини партнерів
time icon  23 Грудень 2020
  4219
Жертви 2020-го: які відомі ресторани припинили своє існування цього року

Жертви 2020-го: які відомі ресторани припинили своє існування цього року

Челентано, Жовток, Чорноморка, Star Burger, Два Гуся, Ronin, Файна Фамілія, мережа пабів Тролейбус та багато інших – які...
НовиниНовини про карантин
time icon  23 Грудень 2020
  18494
Олександр Пащенко, АЛЛО: Гібридні війни або як використати кризу для поліпшення клієнтського досвіду

Олександр Пащенко, АЛЛО: Гібридні війни або як використати кризу для поліпшення клієнтського досвіду

Виконавчий директор омніканальної мережі АЛЛО про запуск онлайн-консультацій і експрес-доставки, впровадження нового...
E-commerceДосвід
time icon  22 Грудень 2020
  1759
Актуальні вакансії в рітейлі (22 грудня)

Актуальні вакансії в рітейлі (22 грудня)

Добірка свіжих топових вакансій компаній членів та партнерів Асоціації рітейлерів України.
НовиниРезюме та вакансії
time icon  22 Грудень 2020
  1478
  • Назад
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 284
  • 285
  • 286
  • …
  • 620
  • 621
  • 622
  • 623
  • 624
  • Вперед

Підписуйтесь на наші соцмережі

Facebook Facebook
Facebook Telegram
Facebook Instagram
Facebook Linkedin
Facebook Youtube
Facebook Twitter
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Новини ТРЦ
    • Вакантні площі
    • Великі проекти
    • Досвід та аналітика
    • Люди девелопменту
    • Презентації та репортажі
    • Персоналії
    • Новини про карантин
  • Проекти
    • RAU HR
    • Rau Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Investment
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • HR
    • Інновації
    • Історії компаній
    • Історія вихідного дня
    • Міжнародний досвід
    • Маркетинг
    • Нові формати
    • Поради юристів
  • Асоціація
    • Про нас
    • Членство
    • Партнерство
    • Реклама на RAU
    • Контакти
  • Контакти

    Адреса:
    Київ, 01001, пл.Спортивна, 1-А
© Асоціація ритейлерів України
2013-2025. Всі права захищені.
Підписатись на TG канал
Усі матеріали, розміщені на сайті Асоціації ритейлерів України, захищені згідно з чинним законодавством України. Повне або часткове використання будь-яких матеріалів, у тому числі публікацій і фотографій, розміщених на сайті Асоціації ритейлерів України, дозволяється лише за наявності активного гіперпосилання на портал Асоціації ритейлерів України. Матеріали, помічені плашками "Реклама" або "Новини партнерів" публікуються на комерційних або партнерських умовах. Відповідальність за достовірність даних у статтях, розміщених в цих рубриках, несе рекламодавець або партнер.