• Про нас
  • Члени асоціації
  • Партнери асоціації
  • Реклама на RAU
  • Контакти
Facebook Facebook Facebook Facebook
  • UA
    • RU
    • EN
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Аналітика
    • Зовнішня аналітика
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • Нові формати
    • Маркетинг
    • Інновації
  • Персоналії
  • RAU GR
  • Проєкти
    • Календар подій
    • RAU HR
    • RAU Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
 / Актуально

Від торгівлі на ринку до власних заводів: як Епіцентр став найбільшим у країні продавцем плитки

Від торгівлі на ринку до власних заводів: як Епіцентр став найбільшим у країні продавцем плитки

Керівник напрямку “Покриття для підлоги “компанії Епіцентр Олег Шкаровський про старт і розвиток цього сегменту,...
Історії компанійНовини партнерів
time icon  12 Травень 2021
  8431
Торговельна нерухомість Одеси: ринок на паузі

Торговельна нерухомість Одеси: ринок на паузі

Кілька років тому експерти прогнозували, що одеський ринок торговельної нерухомості може досягти свого пікового...
АналітикаДосвід та аналітика
time icon  12 Травень 2021
  1918
Актуальні вакансії в рітейлі (12 травня)

Актуальні вакансії в рітейлі (12 травня)

Добірка свіжих топових вакансій компаній членів та партнерів Асоціації рітейлерів України.
НовиниРезюме та вакансії
time icon  12 Травень 2021
  1726
13 травня RAU-вебінар «Аналітика HR процесів»

13 травня RAU-вебінар «Аналітика HR процесів»

Запрошуємо взяти участь у RAU-webinar «Аналітика HR процесів», який відбудеться 13 травня о 16:00 у Zoom. Участь безкоштовна за...
RAU WebinarsНовини
time icon  11 Травень 2021
  1447
Вісім кроків в майбутнє: як створити ідеальний магазин – рекомендації Sensormatic

Вісім кроків в майбутнє: як створити ідеальний магазин – рекомендації Sensormatic

Використання штучного інтелекту та інших технічних новинок може підвищити ефективність роботи магазинів. Але без...
ІнноваціїАналітика
time icon  11 Травень 2021
  1441
Історія Nike: як продавець взуття побудував бренд на мільярд доларів

Історія Nike: як продавець взуття побудував бренд на мільярд доларів

Згідно з міжнародними рейтингами, Nike входить в десятку найдорожчих брендів світового рітейлу (детальніше). Детальна...
Історії компанійІсторія вихідного дня
time icon  10 Травень 2021
  5506
Реклама тижня: SOVA, 7-Eleven, Barbie, Nike і Юлія Саніна з The Hardkiss

Реклама тижня: SOVA, 7-Eleven, Barbie, Nike і Юлія Саніна з The Hardkiss

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми...
Історія вихідного дняМаркетинг
time icon  9 Травень 2021
  1641
ТРЦ Retroville: 92% відкритих магазину – відмінний показник для молодого ТРЦ, не дивлячись на локдаун  (фоторепортаж)

ТРЦ Retroville: 92% відкритих магазину – відмінний показник для молодого ТРЦ, не дивлячись на локдаун (фоторепортаж)

Відразу після зняття жорстких карантинних обмежень ТРЦ і БЦ Retroville не став витрачати час даремно: в...
Новини партнерівНовини ТРЦ
time icon  7 Травень 2021
  3315
Comfy відкрив найбільший Apple shop в Україні (фотоогляд)

Comfy відкрив найбільший Apple shop в Україні (фотоогляд)

Фірмова бренд-зона Apple в Comfy почала роботу 7 травня в ТРЦ Cosmopolite Multimall на вул.Вадима Гетьмана, 6, в Києві. У магазині можна...
Історія вихідного дняВідкриття
time icon  7 Травень 2021
  2860
Майже третина: найбагатші рітейлери та девелопери України за версією журналу Forbes Ukraine

Майже третина: найбагатші рітейлери та девелопери України за версією журналу Forbes Ukraine

Видання Forbes Україна підготувало щорічний рейтинг “Топ-100 найбагатших бізнесменів країни”. Трохи менше ніж...
АналітикаНовини
time icon  7 Травень 2021
  3571
Генеральний директор Metro Cash&Carry Ukraine: Наш товарообіг зростає за рахунок кінцевих споживачів

Генеральний директор Metro Cash&Carry Ukraine: Наш товарообіг зростає за рахунок кінцевих споживачів

Новий генеральний директор Mеtro Cash & Carry Україна Олена Вдовиченко про товарообіг компанії за фінансовий рік, зміни в...
ДосвідНовини
time icon  7 Травень 2021
  3395
Соки Galicia: раціо – дорослим, емоції – дітям, користь – усім

Соки Galicia: раціо – дорослим, емоції – дітям, користь – усім

Розширення асортименту соків Galicia повною мірою забезпечило потребу дорослого споживача в усьому різноманітті смаків...
МаркетингНовини
time icon  6 Травень 2021
  1153
  • Назад
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 260
  • 261
  • 262
  • …
  • 622
  • 623
  • 624
  • 625
  • 626
  • Вперед

Підписуйтесь на наші соцмережі

Facebook Facebook
Facebook Telegram
Facebook Instagram
Facebook Linkedin
Facebook Youtube
Facebook Twitter
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Новини ТРЦ
    • Вакантні площі
    • Великі проекти
    • Досвід та аналітика
    • Люди девелопменту
    • Презентації та репортажі
    • Персоналії
    • Новини про карантин
  • Проекти
    • RAU HR
    • Rau Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Investment
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • HR
    • Інновації
    • Історії компаній
    • Історія вихідного дня
    • Міжнародний досвід
    • Маркетинг
    • Нові формати
    • Поради юристів
  • Асоціація
    • Про нас
    • Членство
    • Партнерство
    • Реклама на RAU
    • Контакти
  • Контакти

    Адреса:
    Київ, 01001, пл.Спортивна, 1-А
© Асоціація ритейлерів України
2013-2025. Всі права захищені.
Підписатись на TG канал
Усі матеріали, розміщені на сайті Асоціації ритейлерів України, захищені згідно з чинним законодавством України. Повне або часткове використання будь-яких матеріалів, у тому числі публікацій і фотографій, розміщених на сайті Асоціації ритейлерів України, дозволяється лише за наявності активного гіперпосилання на портал Асоціації ритейлерів України. Матеріали, помічені плашками "Реклама" або "Новини партнерів" публікуються на комерційних або партнерських умовах. Відповідальність за достовірність даних у статтях, розміщених в цих рубриках, несе рекламодавець або партнер.