Дубок відзначає 15 років: від локального магазину до масштабної мережі, експорту та власної лінійки матраців

Дубок відзначає 15 років: від локального магазину до масштабної мережі, експорту та власної лінійки матраців

Український меблевий ритейлер Дубок відзначає 15-річчя та ділиться своїм шляхом зростання. За цей час бренд пройшов...
time icon  
  210
П’ять тисяч “квадратів” радості: у Києві відкрито найбільший сімейно-розважальний комплекс Fly kids (фотоогляд)

П’ять тисяч “квадратів” радості: у Києві відкрито найбільший сімейно-розважальний комплекс Fly kids (фотоогляд)

11 липня 2025 року у столичному ТРЦ Promenada Center відбулася відкриття найбільшого в Україні сімейно-розважального комплексу...
time icon  
  550
Персоналізація в омніканальному світі: як Сomfy вибудовує лояльність і збільшує прибуток через розуміння клієнта

Персоналізація в омніканальному світі: як Сomfy вибудовує лояльність і збільшує прибуток через розуміння клієнта

Споживачі прагнуть, аби до них ставилися як до особистостей, а не як до колонки в аналітичній таблиці. Відчуття турботи,...
time icon  
  599