• Про нас
  • Члени асоціації
  • Партнери асоціації
  • Реклама на RAU
  • Контакти
Facebook Facebook Facebook Facebook
  • UA
    • RU
    • EN
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Аналітика
    • Зовнішня аналітика
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • Нові формати
    • Маркетинг
    • Інновації
  • Персоналії
  • RAU GR
  • Проєкти
    • Календар подій
    • RAU HR
    • RAU Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
 / Актуально

Від Франції до Австралії: нетипові країни, де вже активно розвивається український бізнес

Від Франції до Австралії: нетипові країни, де вже активно розвивається український бізнес

Саме у повномасштабне вторгнення українські бренди почали активну експансію за кордон. Здебільшого обирали Польщу та...
Міжнародний досвідНовини компаній
time icon  21 Травень 2025
  287
Максим Гаврюшин, УРТЦ: В успішному ТРЦ одна людина витрачає близько 700-800 грн за візит

Максим Гаврюшин, УРТЦ: В успішному ТРЦ одна людина витрачає близько 700-800 грн за візит

Голова Української ради торгових центрів та операційний директор девелоперської компанії Budhouse Group про стан ринку ТРЦ,...
ДосвідЛюди девелопменту
time icon  21 Травень 2025
  298
Новини food&beverage: Пузата хата, McDonalds, Татар Бунар, П’яна Вишня та інші

Новини food&beverage: Пузата хата, McDonalds, Татар Бунар, П’яна Вишня та інші

Новий заклад Lviv Croissants на Центральному залізничному вокзалі Києва, перший McDonalds в Мукачево, ресторан бессарабської...
ВідкриттяДосвід
time icon  21 Травень 2025
  270
Топ-спікери RAU Expo 2025: вони формують майбутнє ритейлу

Топ-спікери RAU Expo 2025: вони формують майбутнє ритейлу

Вже 11–12 червня у Києві відбудеться RAU Eхро 2025 — масштабна подія, яка щороку об’єднує найвпливовіших гравців ринку...
Best RAU ExpoInfo
time icon  20 Травень 2025
  126
Юрій Назарук, iFest: Попри всі виклики, ми не зупиняємось – рухаємось уперед і в Україні, і за її межами

Юрій Назарук, iFest: Попри всі виклики, ми не зупиняємось – рухаємось уперед і в Україні, і за її межами

Співзасновник холдингу iFest Юрій Назарук про досвід українського ресторанного бізнесу за кордоном, зокрема про причини...
ДосвідНовини компаній
time icon  20 Травень 2025
  393
Як Graan Café у Велмарт змінює культуру фуд-зон у ритейлі (фотоогляд)

Як Graan Café у Велмарт змінює культуру фуд-зон у ритейлі (фотоогляд)

У мережі супермаркетів Велмарт розвивають концептуальні фуд-корти Graan Café, де поєднуються зручність, швидкість та смак.
Нові форматиНовини партнерів
time icon  20 Травень 2025
  421
Ставка на нелояльних: як спонукати до онлайн покупки випадкових клієнтів

Ставка на нелояльних: як спонукати до онлайн покупки випадкових клієнтів

Чотири кейси від Promodo про те як збільшити конверсію в онлайн торгівлі за рахунок так званих light buyers, використовуючи...
ДосвідМаркетинг
time icon  19 Травень 2025
  462
Економічний ефект автоматизації документообігу з системою SmartPoint DMS

Економічний ефект автоматизації документообігу з системою SmartPoint DMS

Документообіг, охоплюючи практично всі бізнес-процеси сучасної компанії, є однією з найбільш перспективних зон росту...
ІнноваціїНовини
time icon  19 Травень 2025
  296
Ролики тижня: Maudau, MasterZoo, Суспільне Новини, Cher’17, ДТЕК та Даша Астаф’єва

Ролики тижня: Maudau, MasterZoo, Суспільне Новини, Cher’17, ДТЕК та Даша Астаф’єва

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від...
Історія вихідного дняМаркетинг
time icon  18 Травень 2025
  413
Вибір між Китаєм та США: як іспанський бренд Mango прийняв правильне рішення

Вибір між Китаєм та США: як іспанський бренд Mango прийняв правильне рішення

Бути другим номером у світі моди – непросте завдання. Особливо коли ви виходите за межі своєї країни та намагаєтесь...
Історії компанійІсторія вихідного дня
time icon  17 Травень 2025
  714
Денис Корецький, Алло: Працюємо над збільшенням частки онлайн торгівлі до 50%

Денис Корецький, Алло: Працюємо над збільшенням частки онлайн торгівлі до 50%

Керівник департаменту маркетплейс Алло Денис Корецький в інтерв’ю RAU поділився інформацією про розвиток онлайн...
E-commerceНовини
time icon  16 Травень 2025
  941
+166% до середнього чека у каналі email – кейс Tous

+166% до середнього чека у каналі email – кейс Tous

Як ритейлеру, товари якого звикли купувати в офлайн-точках, заохочувати аудиторію взаємодіяти з брендом через...
E-commerceІнновації
time icon  16 Травень 2025
  422
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 615
  • 616
  • 617
  • 618
  • 619
  • Вперед

Підписуйтесь на наші соцмережі

Facebook Facebook
Facebook Telegram
Facebook Instagram
Facebook Linkedin
Facebook Youtube
Facebook Twitter
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Новини ТРЦ
    • Вакантні площі
    • Великі проекти
    • Досвід та аналітика
    • Люди девелопменту
    • Презентації та репортажі
    • Персоналії
    • Новини про карантин
  • Проекти
    • RAU HR
    • Rau Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Investment
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • HR
    • Інновації
    • Історії компаній
    • Історія вихідного дня
    • Міжнародний досвід
    • Маркетинг
    • Нові формати
    • Поради юристів
  • Асоціація
    • Про нас
    • Членство
    • Партнерство
    • Реклама на RAU
    • Контакти
  • Контакти

    Адреса:
    Київ, 01001, пл.Спортивна, 1-А
© Асоціація ритейлерів України
2013-2025. Всі права захищені.
Підписатись на TG канал
Усі матеріали, розміщені на сайті Асоціації ритейлерів України, захищені згідно з чинним законодавством України. Повне або часткове використання будь-яких матеріалів, у тому числі публікацій і фотографій, розміщених на сайті Асоціації ритейлерів України, дозволяється лише за наявності активного гіперпосилання на портал Асоціації ритейлерів України. Матеріали, помічені плашками "Реклама" або "Новини партнерів" публікуються на комерційних або партнерських умовах. Відповідальність за достовірність даних у статтях, розміщених в цих рубриках, несе рекламодавець або партнер.