Моди більше немає: власник італійського бренду Santoni про тенденції на взуттєвому ринку

Моди більше немає: власник італійського бренду Santoni про тенденції на взуттєвому ринку

26.03.2018 12:30
  735
Ukrainian Retail Association

Джузеппе Сантоні – власник люксового італійського бренду Santoni – про те, як сучасний спосіб життя впливає на уявлення людей про взуття, про ключові тенденції на ринку, а також про вподобання споживачів.

Взуття віддаляється від fashion

На світовому ринку взуття відбуваються цікаві речі. Він поступово віддаляється від fashion-ринку. Уявлення про взуття як про fashion-аксесуар, який повинен відповідати тенденціям сезону, втрачає актуальність. Як і питання про те, які туфлі сьогодні в моді. Покупців, готових купувати суперактуальну модель на один сезон, щоб через рік замінити її чимось новеньким, стає все менше. А число тих, хто цілеспрямовано шукає пару, яку можна носити кілька років, навпаки, збільшується. Не кажу, що тенденції тепер зовсім не важливі. Наприклад, все ще існує поняття «колір сезону». Але зростає попит на ті універсальні кольори, які можна комбінувати з чим завгодно, в цьому році або в наступних.

Законодавців мод більше немає

Суспільство змінилося, і уявлення про моду теж. У неї більше немає законодавців. Часи, коли знамениті дизайнери могли щось комусь диктувати, пройшли. Пропозиція дуже різноманітна. Світ відкритий, інформація циркулює дуже швидко.

Покупці в Сполучених Штатах і Європі знають, що носять в Японії та на Близькому Сході, і навпаки. Практично неможливо нав’язати людям якийсь конкретний образ, обраний дизайнером.

Якщо використовувати для цього медіаресурси, цей посил просто потоне в загальному інформаційному шумі. Завдяки соціальним мережам публічність отримати стало настільки легко, що вона вже не цінується. Виробники це знають, тому навіть не намагаються нічого диктувати, а просто йдуть за попитом.

Сезонні тренди – не для взуття

Зручний одяг може бути зовсім недорогим у виробництві, взуття – навряд чи. Щоб виготовити пару, в якій комфортно ходити, в це потрібно інвестувати. Матеріал, колодка, пошиття, підошва – ні на чому не можна заощадити без шкоди для зручності. Принаймні не в тому випадку, коли клієнт має намір носити ваші туфлі з ранку до вечора. Отже, витративши на виробництво, ви не захочете ризикувати з ультрамодними моделями. У занадто явного слідування тенденціям сезону є істотний недолік – вже через рік вони, як правило, виглядають смішно. Моя компанія якраз спеціалізується на комфорті, тому я можу сказати вам точно: такі виробники, як ми, орієнтуються на моделі, які не дуже залежні від сезонних трендів. В основному виготовляють те, що будуть купувати і носити в цьому році, наступному і в будь-якому іншому.

Вподобання схиляються до комфорту

Ваш фізичний комфорт великою мірою залежить від того, у що ви взуті. Ритм сучасного життя такий, що у більшості людей просто немає часу перевзутися протягом дня. Спробуйте хоч раз проходити з ранку до вечора в незручних туфлях. І я майже впевнений, що наступного разу, вибираючи між модною і комфортною парою, ви віддасте перевагу комфортній.

Люди готові витрачати гроші на зручне взуття навіть тоді, коли вимушено урізають інші статті витратного бюджету.

Не хочу хвалитися, але навіть в кризові роки, коли premium-сегменти більшості споживчих ринків просідали і найбільші європейські аксесуарні будинку переживали важкі часи, наші продажі збільшувалися. До речі, зараз зростає попит на досить дорогу послугу індивідуального пошиття взуття з нуля.

За матеріалами: ФОКУС

Читайте також – 

Сім тез Мауріціо Аскеро про український ритейл та ресторани


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку