У компанії VOVK новий директор з маркетингу

У компанії VOVK новий директор з маркетингу

14.03.2018 08:00
  1080
Ukrainian Retail Association

Напрямок маркетингу українського бренду жіночого одягу VOVK очолила Катерина Остапенко.

Як уточнили в компанії, призначення Катерини на посаду директора з маркетингу відбулося в кінці 2017 року. До переходу в VOVK вона була головним маркетологом в мережі дитячих магазинів Kid’s Republic, де також займалася SMM і PR.

У коментарі RAU новий директор з маркетингу VОVK розповіла, що її головним завданням в компанії буде розробка стратегії просування бренду та її втілення.

«Бренд VОVK вийшов на новий рівень і стрімко розвивається, тому інструменти та способи донесення інформації використовуються найсучасніші. Для мене важливо тримати руку на пульсі та бути в курсі останніх подій, особливо в сфері digital маркетингу», – підкреслила Катерина Остапенко.

Нагадаємо, за 6 років існування VОVK вдалося відкрити студії в Києві, Львові, Одесі, Дніпрі, Харкові та інших найбільших містах України. Мережа магазинів бренду об’єднує вже 26 торгових точок в країні. Мета компанії: донести до всіх, що made in Ukraine – це якісно, ​​доступно і зроблено зі смаком.

Читайте також –

Мережа студій одягу VOVK — титульний партнер RETAIL & DEVELOPMENT BUSINESS EXPO – 2018


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Олена Левченко, Sport City: Плануємо стати №1 мережею одягу та взуття для активного життя в Україні за рівнем сервісу

Олена Левченко, Sport City: Плануємо стати №1 мережею одягу та взуття для активного життя в Україні за рівнем сервісу

У 2024 році виторг мережі Sport City зріс на 18% порівняно з 2023-м. Чому компанія робить фокус на відкриття магазинів в центрі та...
time icon  
  393
Усі новини ринку