Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за лютий

Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за лютий

02.03.2018 08:15
  1520
Микола Маранчак

Хто з рітейлерів і торгових центрів входить в число лідерів за кількістю шанувальників у Facebook за лютий 2018 року.

Згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, лютий видався невдалим для більшості українських рітейлерів і ТРЦ, і характеризується цілим рядом факапів та уповільненим розвитком. Основним локомотивом креативу стала традиційна лютнева гонка подарунками своїй другій половинці, і, в основному безуспішний, пошук себе в мемо-гуморі. Остаточно зник з контент-планів 23 лютого, що нарешті звільнило інтернет-користувачів від плоских жартів про те, які шкарпетки і пінку для гоління потрібно дарувати чоловікам. Як все це позначилося на позиціях офіційних сторінок компаній в Facebook – у матеріалі RAU.

Рітейлери у Facebook

Постійний лідер рейтингу Watsons у лютому втратив свого SMM-менеджера – пішла з компанії Вікторія Дубовенко – що, втім, не завадило йому просунутися вгору в загальному рейтингу всіх українських official pages Facebook, піднявшись з 83 місця на 79-е. Позаду залишилося чотири інформаційно-новинних портали, а попереду – сторінка Тіни Кароль.

Впритул підійшов до 200 000 підписників рітейлер електроніки Алло, який в цьому місяці в кілька разів обійшов за темпами зростання конкурентів у своєму сегменті. Трохи поліпшили свої позиції EVA і JYSK, і зовсім трохи Intertop, який не зміг залучити навіть 200 нових українських фанів у лютому. Абсолютно ідентична ситуація у Всі.Свої. Після зміни алгоритмів Facebook у більшості компаній справи з охопленням йдуть не дуже, і це негативно впливає на зростання сторінок, що яскраво відображено в нашому рейтингу.

Але якщо у Intertop і Всі.Свої швидше за все проблема у відсутності налаштованого на просування сторінки таргетингу, то у деяких інших учасників рейтингу можна розгледіти очевидні факапи. Ще у січні Будинок іграшок йшов до успіху – не вистачало близько 150 чоловік, щоб подолати позначку в 100 000 українських швнувальників. Через місяць ситуація покращилася всього на 100 local fans, хоча в цілому сторінка зросла на 1 000 чоловік. На фоні такої неоднозначної ситуації з фоловерами, інша мережа магазинів іграшок у топ-20 Антошка виглядає як «син маминої подруги», тим паче йому вдалося обійти свого найближчого конкурента Citrus. У магазину яблучних цитрусових гаджетів, як і у слідуючого за ним Marc&Andre Ukraine, трохи менше тисячі нових локальних фанів.

За ними слідує старожил рейтингу – бренд VOVK, що розмістився на дев’ятій позиції. Він підріс на 2 000 чоловік і поступився за темпами зростання в першій десятці лише двом лідерам і вже згаданому Антошка.

Про другу 20-ку можна резюмувати в лютому так – всі пішли в зимову сплячку. Менш, ніж за тисячу нових шанувальників набрали 9 з 10 рітейлерів, молодцем залишився лише Comfy, який підріс майже на 2 000 чоловік. Не дарма команда цієї компанії, як і Алло, потрапила в список кращих маркетологів країни за версією X-Ray Marketing Awards-2017. На інших же, можливо, позитивно вплине весняна відлига, але це не точно.

E-commerce в Facebook

Картина серед торгових майданчиків, які працюють онлайн, в цілому продовжила тенденцію рітейлерів. Перша трійка в особі Rozetka.ua, ювелірів Kochut, а також Make.ua, підросла на 2-3 тисячі фоловерів. Слідуюча за ними не менш різношерста трійка – AVON, modnaCasta і Vilenna – роздобули всього по 1000 нових фанів. А от у випадку LeBoutique, який зайняв сьоме місце рейтингу, навіть про такий мінімальний успіх говорити не доводиться – менше 400 нових фанів. Такий результат для гіганта з більш, ніж 70 000 підпісників – взагалі не результат.

Ще гірше справи йдуть у інтернет-магазину дитячих товарів Panama з їх 165 новими фанами за місяць. При тому, що на сторінці робиться по дві публікації на день, і частина з них, очевидно, що просувається (300-500 лайків в одних постах проти 3-30 в інших). Втім стратегія просування онлайн-рітейлера може бути спрямована на вже набутих пвдписників і, отже, на зріст повторних продажів.

Замикає топ за кількістю шанувальників у Facebook Lamoda, про яку можна сказати лише те ж, що і про всіх інших – нові алгоритми Facebook не пощадили нікого.

ТРЦ у Facebook

Серед вітчизняних торгових центрів ситуація “здрастуй, випадковий підписник” продовжилася. У ТРЦ Gulliver, наприклад, за місяць з’явилося 11 нових українських фанів. І це за багатий на події в соцмережах лютий! Трохи краще показав себе, в порівнянні з січнем, ЦУМ Київ – 54 нових підписника за місяць, як страшний сон для будь-якого SMM-щика. Але і це успіх порівняно в ТРЦ Victoria Gardens, який просів на 12 осіб – 37 604 фолловерів на 1 березня проти 37 617 осіб на 1 лютого.

На фоні загальної журби раптово виявив себе ТРЦ Проспект, який єдиний расшевелив лютневий рейтинг, обійшовши київський Караван. Ціна питання – 300 нових шанувальників. Тут повинні бути оплески. На цьому завершується перша десятка.

Другу десятку, як і місяцем раніше, особливого сенсу коментувати немає, так як всі представлені в ній ТРЦ зберегли свої позиції і мінімальне зростання. Можливо, такий результат у майбутньому чекає абсолютно всіх, і неясно, що робити користувачам, чий зв’язок з дітищем Марка Цукерберга непорушний. Можливо, таке легко доступне джерело трафіку на сайт, як Facebook, почнуть правильно використовувати готові відкриватися в цьому році ТРЦ. А може нішу улюбленців вітчизняних Facebook-користувачів займуть ТРЦ, що розмістилися між 20 і 30 місцями рейтингу, CITY MALL, Art Mall , Fabrika, Блокбастер, Любава, Skymall, Даринок, Hollywood, Gorodok Gallery та інші. У будь-якому випадку, цьому місту потрібен новий герой, здатний розвіяти нудьгу цього рейтингу.

Читайте також

Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за січень


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  1144
Усі новини ринку