Лідія Маркова, Designer’s Room POP-UP store: Наше завдання – не упустити клієнта і зробити його задоволеним!

Лідія Маркова, Designer’s Room POP-UP store: Наше завдання – не упустити клієнта і зробити його задоволеним!

02.03.2018 08:05
  635
rau

Лідія Маркова, CEO MPR Communications Group, керівник проекту Designer’s Room POP-UP store українських дизайнерів в ТРЦ Караван про те, як проект з’явився, чого чекають українські споживачі, та що чекає українських виробників.

Останні 3-4 роки стали часом розквіту українських виробників одягу. Сприяли цьому з позитивної сторони сплеск патріотизму після Революції Гідності, мода на все українське, що з’явилася і набрала чинності, поява нових імен і якісних товарів. З негативної: девальвація гривні, падіння реальних доходів і купівельної спроможності населення, різке подорожчання імпортних товарів. Всі ці фактори призвели до того, що багато споживачів стали віддавати перевагу продукції made in Ukraine, а нові торгові марки та магазини українських товарів з’являлися, як гриби після дощу. Але далеко не завжди виробники-початківці могли самостійно відкривати торгівельну точку. Тоді їм на допомогу прийшли мультибрендові магазини одягу made in Ukraine, такі як Всі.Свої, NAMES’UA, UAMade і інші. А також невеликі торгові точки формату POP-UP store, що відкривалися в різних ТРЦ на місці колишніх операторів. Про те, як з’явилися і як працюють ці магазинчики, RAU розповіла Лідія Маркова, керівник проекту Designer’s Room POP-UP store українських дизайнерів в ТРЦ Караван.

– Як з’явилася ідея проекту?

– Наша компанія з 2013 року займається розвитком українських виробників і fashion-індустрії. Ми займаємося проведенням спеціалізованих виставок в ТРЦ, а також супроводжуємо українських дизайнерів на Тижні моди. Однак, багато брендів хотіли б стати ближче до споживачів, і з’являтися в роздрібному продажі, але не завжди можуть самостійно потягнути оренду. Саме тоді і виникла ідея створити окремий pop-up store і об’єднати кращі бренди.

– З чого почали і хто став основним ініціатором проекту?

– Перший проект з’явився в ТРЦ Караван в Києві ще в 2016 році на тимчасовій основі на два місяці. Саме ТРЦ Караван запропонував найкращі орендні умови і став ініціатором даного проекту.

– З якими труднощами зіткнулися при відкритті першої торгової точки?

– Складно було пояснити українським споживачам, що одяг made in Ukraine – це дійсно гарна якість за прийнятну ціну, так як не всі могли в це повірити, тож не довіряли вітчизняним виробникам. Однак у нас це вийшло, і ми сформували позитивне ставлення і лояльність клієнтів.

– Чим унікальний ваш проект?

– В одному магазині ми зібрали понад десять дизайнерських брендів. Кожен бренд індивідуальний і відповідає цільовій аудиторії ТРЦ Караван. Наші дизайнери успішно беруть участь на Тижні моди і організовують власні покази.

– За яким принципом відбираєте дизайнерів?

– На даному етапі ми чітко знаємо нашого покупця та постійно стежимо за трендами, поповнюючи магазин новими брендами, з огляду на попит й інтерес відвідувачів. На даний момент у нас представлені такі українські бренди як KAPTSOVA, Marchi, Dafny’s, Andrea Crocetta, KUZINA, Vasilyev, O’Shkott, Florens, InLove і UaMazing.

– Де ще у вас магазини?

– На даний момент тільки в ТРЦ Караван в Києві, але вже зараз ведемо переговори з іншими ТРЦ про відкриття нових магазинів.

– З якими фінансовими показниками завершили 2017 рік?

– Даний проект є некомерційним, а, скоріше, іміджевим і покликаний звернути увагу на українських виробників.

– Як просуваєте проект, залучаєте покупців?

– Соціальними мережами і PR-публікаціями. Завжди раді ідеям та інвестиціям в розвиток fashion-індустрії.

– Що саме зазвичай шукає споживач в подібних магазинах українських fashion-дизайнерів?

– Покупці шукають цікаві та нові моделі хорошої якості за прийнятною ціною.

– Чи є передумови для більш активного розвитку українських брендів в країні?

– У 2017 році в ТРЦ зайшли багато українських брендів і з кожним роком попит на них зростає. Однак не всім вистачає можливості «вижити» в рамках ціноутворення й орендних ставок. Хотілося б звернути увагу, щоб орендодавці йшли на поступки та розвивали українські бренди.

– Що, на вашу думку, “хороший сервіс”? Чого не вистачає зазвичай магазинам одягу в цьому питанні?

– Хороший сервіс – це повне задоволення свого клієнта. Наприклад, під клієнта ми можемо вкоротити вбрання або взагалі розробити і пошити нове «під замовлення». Якщо клієнтові не зручно за ним їхати, то ми зможемо оформити кур’єрську доставку. Наше завдання – не упустити клієнта і залишити його задоволеним!

– Які плани на розвиток?

– У планах – відкриття магазинів в інших ТРЦ Києва при лояльному ставленні до українських брендів.

Читайте також –

Час змінюватися: перспективи made in Ukraine в 2018 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку