Маркетплейси попереду: Rozetka, F.ua і Алло – топ-3 рекламодавця в українському Facebook

Маркетплейси попереду: Rozetka, F.ua і Алло – топ-3 рекламодавця в українському Facebook

28.02.2018 02:52
  577
rau

Три найбільших інтернет-магазину найчастіше оплачували показ рекламних роликів в найпопулярнішій соціальній мережі України.

Про це пише портал AIN.ua з посиланням на дослідження компанії Gemius. Як наголошується в статті, відеореклама в Україні щомісяця охоплює близько 80% всієї інтернет-аудиторії у віці від 14 до 69 років на ПК, і Facebook зараз займає другу позицію за кількістю показів рекламних роликів (4% всіх показів відеореклами в місяць). Майданчиком номер один в Україні залишається YouTube – 47% всіх відеопоказів.

У січні на Facebook (ПК) було створене понад 28 млн показів відеореклами, рекламодавці охопили в соціальній мережі 16% аудиторії UANet. Майже 60% відеореклами показувалися у видимій зоні екрану (viewability rate) в середньому протягом 8 секунд (viewability time). Магазини електроніки стали лідерами за кількістю показів відеореклами, які були відображені в соціальній мережі на ПК.

Топ-3 рекламодавця в українському сегменті Facebook з відеореклами:

  1. Rozetka – охоплення: 5% інтернет-аудиторії країни (3,2 млн показів);
  2. F.ua – 4% (2,6 млн показів);
  3. Алло – 3,5% (1,7 млн ​​показів).

Facebook з початку року зміцнив свої позиції на ринку онлайн-реклами переважно за рахунок перетоку рекламодавців ыз заблокованих російських ресурсів (ВКонтакте, Mail.ru, Яндекс та інших). Бум зростання аудиторії Facebook припав на червень-липень 2017 року, коли понад 55% інтернет-аудиторії відвідали соціальну мережу. У липні та серпні 2017 року рекламодавці згенерували найбільше показів і охопили аудиторії на ПК (охоплення користувачів відеорекламою склало 20%, на 13% більше, ніж в квітні).

У січні 2018 року Facebook відвідали 60% всієї інтернет-аудиторії України на ПК і ноутбуках (11,4 млн). За місяць користувачі згенерували більше 600 млн переглядів сторінок. В середньому один відвідувач провів в соціальній мережі більше 2,5 годин на місяць, витрачаючи на візит близько 8 хвилин (ПК). Зараз соціальна мережа займає третю позицію по відвідуваності в місяць серед ПК-аудиторії і другу – серед мобільного аудиторії (смартфони).

Джерело: AIN.ua

Читайте також –

Український e-commerce в деталях: інтернет-магазини fashion та sport&outdoor


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Мережа мультимаркетів Аврора підсумувала 2024 рік, який відзначився стабільним розвитком та новими звершеннями....
time icon  
  172
Усі новини ринку