Чому рітейлерам варто навчати співробітників першій медичній допомозі

Чому рітейлерам варто навчати співробітників першій медичній допомозі

23.02.2018 08:00
  367
rau

Федір Сердюк, засновник компанії FAST, яка навчає персонал основам першої медичної допомоги, про те, чому METRO і Fozzy Group приділяють цьому питанню багато уваги.

Незважаючи на очевидні переваги навчання першої допомоги, цей напрямок тільки починає розвиватися. Компанія FAST, яку я очолюю, в минулому році успішно навчила кілька сотень співробітників Metro Cash&Carry Ukraine, і почала працювати з підприємствами FOZZY Group, що безумовно, дає надію на масове впровадження практик, які рятують життя.

Коли мова заходить про безпеку життя і здоров’я співробітників, як правило, уявляється великий металургійний завод або, наприклад, аграрне підприємство.

Однак статистика говорить, що лідером з промислового травматизму є не металурги з аграріями, а торговці і представники індустрії розваг. Дані Держпраці за 2016 рік свідчать, що в соціально-культурній сфері сталося 1017 травматичних випадків (кожен 18-й закінчився загибеллю потерпілого), тоді як, наприклад, у вугільній промисловості зафіксували 864 травми.

Пояснювати ці цифри можна по-різному: в цих сферах працює більше людей, і безумовно, «соціально-культурна сфера та торгівля» – це не тільки ритейл. Але факт залишається фактом: для життя і здоров’я співробітників рітейлу є ризики. Які вони, як можуть вплинути на покупців, репутацію, бізнес?

Наведу як приклад ситуацію, яка може трапитися в будь-якому офісі, магазині або торговому центрі. Раптова зупинка серця. Виглядає вона так: раптово колега, який не подавав ніяких ознак нездужання падає і перестає дихати. Його серце не б’ється і вижити він може тільки в разі отримання допомоги протягом 5-7 хвилин. Рівно стільки може жити мозок без подачі кисню, яку в звичайних умовах забезпечує серце.

Навіть у великих містах швидка допомога рідко приїжджає швидше ніж за 10 хвилин, а середній час наближається до 20 хвилин. Виходить, у людини немає шансів на виживання? Насправді, шанси є. Збільшити їх можна, якщо проводити серцево-легеневу реанімацію, для цього не обов’язково бути лікарем або медичним працівником, досить пройти тренінг по першій допомозі й освоїти навик.

Проблема раптової зупинки серця характерна не тільки для України. Навпаки, в країнах з більш досконалою системою охорони здоров’я, ця проблема стає ще більш актуальною. Тому навчання першої допомоги там досягло великих масштабів і сприймається як звичайне явище. Наприклад ось тут люди навчаються першій медичній допомозі прямо в ТЦ:

Бажання роботодавця навчити співробітників офісу продиктовано турботою про їхню безпеку, а також перевагами, які дає будь-який цікавий і практичний тренінг: інтеграцією людей в команду, вибудовуванням між ними довіри.

Що стосується співробітників торгових точок, то часто їх навчають з інших міркувань. На першому плані – репутація роботодавця, яка може виявитися під загрозою, якщо в разі екстреної ситуації співробітники замість надання допомоги людині будуть панікувати, спостерігати з боку або заподіють шкоди.

Тема заподіяння шкоди некомпетентними діями – одна з найболючіших. Наприклад, в Україні люди вірять в популярний міф про те, що людині з епілепсією потрібно засунути щось у рот, щоб розтиснути щелепи і не дати впасти язику. Це міф, жертвами якого стають десятки людей по всій країні кожен день.

Бережіть себе, близьких і колег, вчіться першої допомоги!

Автор – Федір Сердюк, засновник компанії FAST

Читайте також –

Кейс SHEN: як автоматизувати процеси, зробити бізнес прозорим і звільнитися від рутини


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  36
Усі новини ринку