Gourmet House в Ocean Plaza перезапустять в новому форматі в березні

Gourmet House в Ocean Plaza перезапустять в новому форматі в березні

20.02.2018 08:15
  3951
Дарья Златьева

В ході реконцепції Gourmet House зміниться дизайн, зонування, буде скоректований асортимент, проект покинуть декілька брендів, а поставками займеться компанія самостійно.

Грандіозний старт

30 вересня 2017 року Ocean Plaza помпезно розпочала роботу “територія гурманів” Gourmet House. А вже на початку цього року закрилася на реконцепцію. Бутік Wine House, який був в числі її найбільших орендарів, взагалі переїхав на окрему локацію поруч на мінус першому поверсі.

Проект займав сукупно площу 1200 кв. м на двох поверхах. Найбільші площі займали рибний магазин і fish bar Дон Маре і винний бутик Wine House. Однак нещодавно RAU повідомили, що Wine House вийшов з проекту і відкривається на майданчику поруч з “територією гурманів”.

Перезавантаження

Як розповіла Олена Терлецька, генеральний директор керуючої компанії ТОВ «Рітейл Проджект», вирішили перезапустити проект в новому форматі. Він буде пропонувати алкоголь і делікатеси, рибний бар, але змінить ціновий сегмент і буде розвиватися під власним брендом і буде самостійно вести роздрібну торгівлю.

Дизайн нового Gourmet House буде зовсім іншим, а сам простір відкриється в березні.

Фото з відкриття

Серед інших орендарів простору були «Фреш База» з великим вибором імпортних сирів, хамона, прошутто і інших делікатесів; Masno – відділ з крафтового і фермерськими, м’ясними і молочними продуктами; свіжі фрукти, овочі, натуральні соки і смузі пропонував Fresh Point; натуральні та екологічні продукти можна було вибрати в «Здорова Їжа & более»; сухофрукти і турецькі солодощі купити в Zum Zum. На одному з поверхів працювала пекарня-кондитерська Mary і відділ «Світ чаю».

Що змінюють

У Рітейл Проджект переглянули пул орендарів – тепер компанія буде самостійно займатися вибором і поставками органічних і делікатесних продуктів.

“Ми не шукаємо орендарів, а самостійно ведемо роздрібну торгівлю, шукаємо нові делікатесні і органік продукти, а також розвиваємо власний імпорт вина”, – зазначила Терлецька в коментарі RAU.

Після перезапуску перший поверх повністю займають компанія Дон Маре, яка збільшить ресторанну посадку. Раніше ресторан сусідив c Wine House і займав тільки частина поверху. Це не перша локація рибного маркету: 13 точок бренду вже працюють в Києві, Херсоні, Миколаєві, Харкові, Сумах, Ужгороді та Вінниці.

Площа всього проекту практично не змінилася – в двох поверхах він займає 1100 кв.м. На нульовому поверсі з’явиться GOURMET BAR, для якого спеціально збільшили площу за рахунок будівництва тераси.

Фото з відкриття

В українських ТРЦ практично немає проектів в сегменті FMCG, в яких під єдиним брендом різним орендарям доводиться взаємодіяти, доповнюючи асортимент і сервіс один одного. Насправді, співпраця з брендами з вже відпрацьованими процесами, могла виявитися не такою ефективною, як очікувалося. До того ж, особливістю простору були окремі каси у кожного з орендарів, що викликало деякі питання.

Микола Чумак, засновник IDNT, впевнений, що споживач віддав перевагу б розраховуватися на єдиній касі. “Якщо ж категорії клієнтів різні, приходять купити певний продукт, то це не проблема. Хоча, метою загального простору з декількома точками продажу, об’єднаними однією ідеєю, якраз є робота на загальному трафіку. Операційно проекту зручно мати різні каси, споживачеві – одну “, – говорить Чумак.

За його словами, проблеми з великими орендарями в таких проектах можуть виникнути через складнощі в переговорах і особливості кожного з проектів: своя платіжна система, своя CRM, IT і складська система.

Катерина Весна, керівник відділу торговельних площ компанії JLL в Україні, відзначає, що проект міг зіткнутися з іншими труднощами. На її думку, не всі компанії, які стали партнерами Gourmet House, мали досвід роботи в торгових центрах і були готові до виконання правил ТРЦ і навіть розпорядку роботи.

“Частина компаній мала мале число точок, або до цього їх не мали взагалі, що могло призвести до складнощів, а саме: проблеми з заміною персоналу в разі звільнення або хвороби співробітників, затримки в постачаннях товару, контроль якості товару та інші. Завжди легше контролювати прямих постачальників і свій персонал, ніж третіх осіб “, – зазначає Весна.

Вона вважає, що в Україні дуже мало досвіду подібної організації торгівлі. Всі учасники повинні приймати правила ТРЦ і їх виконувати, усвідомлюючи, що від їх дій залежить не тільки їх успіх.

“Але при грамотній організації простору і злагодженій роботі команди – це перевірена робоча модель в ряді європейських універмагів”, – вважає експерт.

Дороге життя

Якщо раніше відвідувачі Gourmet House могли розраховувати на продукти середнього і вище середнього цінового сегмента, то тепер це буде сегмент вище середнього і преміум. Катерина Весна зазначає, що потоки ТРЦ Ocean Plaza сформовані з відвідувачів з різною купівельною спроможністю.

“Можна припустити, що формат змінюється, виходячи з сформованої клієнтури. Можливо, однією з причин стала назва магазину – Gourmet House, яке несе в собі причетність до дорогої лінійки товарів “, – говорить вона.

Микола Чумак вважає зміну сегмента не зовсім правильним кроком. “Цей ТРЦ умовно преміальний. Ocean Plaza – новий, якісний проект, з преміальним фасадом і якісним дизайном, але якщо дивитися на відвідувачів, то більшість покупців, виходячи, йдуть на маршрутку і метро. І те, що якорем в ньому є Ашан, говорить про те, що це публіка не зовсім преміум сегменту “, – додає Чумак.

А тому йти в ще більший преміум не дуже правильно. Чумак зауважує, що орендарі преміум-сегмента в ТРЦ присутні, але більшість працює в середньому і навіть нижче середнього сегментах.

У будь-якому випадку, можна сказати, що початкова концепція Gourmet House “не вистрілила”: через півроку роботи проект перезапускають тільки в тому випадку, якщо його показники помітно гірше очікуваних. З огляду на це, складно сказати, чи будуть власники реалізувати свої плани з тиражування такого формату в інших містах України.

Читайте також –

Микола Чумак, IDNT: Клієнт не хоче блукати по лабіринту в супермаркеті


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  764
Усі новини ринку