Інфографіка: що і де будуть купувати українці 14 лютого
Скільки готові витратити українці на День Святого Валентина, які подарунки планують купувати, в яких магазинах, і в які ТРЦ піти.
Компанія 4Service провела дослідження до дня Святого Валентина з метою з’ясувати, які бренди обере український споживач і які чинники впливають на вибір місця для шопінгу, як відрізняються переваги різних вікових категорій респондентів.
14 лютого українцям пропонують широкий асортимент тематичних подарунків, в топ-5 яких потрапили парфумерія, квіти, ювелірні прикраси, одяг/взуття та солодощі. Незважаючи на те, що 32% утримаються від витрат з цього приводу і 25% – в сумнівах, 42% українців готові витратити на честь свята суму від 300 до 1000 грн. Крім того, крім подарунків, співвітчизники планують піти в ресторан – згідно з даними дослідження, бронь в ресторанах становить 100%.
Що саме будуть купувати і де – відповіли 1024 респондента (59% жінок і 41% чоловіків) з 24 областей України та Київ в рамках опитування (дистанційне анкетування по телефону) міжнародної дослідницької компанії 4Service Group.
Що купують
14,6% українців і українок отримають подарунок з категорії «Парфуми та косметика». Крім традиційних валентинок і тематичних солодощів, респонденти віддають перевагу ювелірним виробам, квітам, одязі / взуття, техніки / електроніці, сертифікатам вражень.
12,5% вибирають подарунки ручної роботи, а також «особисті» презенти. У списку – м’які іграшки, свічки, книги, автомобіль, годинник, гроші, снасті для риболовлі, електронні сигарети і кальян, автомобільні запчастини і комплектуючі, алкоголь, кухонні прилади, фоторамки та інші сувеніри.
Де куплять
23% респондентів подарунки будуть купувати в окремих торгових точках (магазинах) і 25,7% підуть у великі торгові центри в своєму місті.
У Києві тематичні подарунки будуть шукати в ТРЦ Dream Town, Ocean Plaza, Lavina Mall, ТЦ GLOBUS.
У Харкові – ТРЦ Французький бульвар, в Дніпрі – ТРЦ Дафі, Міст-Сіті, Караван.
Більше 20% респондентів ще не визначилися, де будуть купувати подарунки для коханих і рідних.
Електроніку і побутову техніку будуть шукати в АЛЛО, ФОКСТРОТ, Ельдорадо, Comfy, а ювелірні прикраси – в Золотий Вік, Pandora, КЮЗ.
Частина респондентів виберуть інтернет-магазини і майданчики Rozetka, AliExpress, MakeUp, modnaKasta, OLX, Prom.ua, F.ua, Amazon, і інші. Парфумерію і косметику традиційно обиратимуть в Brocard, Yves Rocher, Eva, Watsons, Prostor, Plus Market, Avon, Oriflame, Mary Kay, сертифікати вражень в Bodo, алкоголь і солодощі в Сільпо, Ашан, Епіцентр.
ТОП-3 причини вибору основних місць для покупки
29% респондентів вибрали торгові центри внаслідок широкого вибору магазинів і товарів, 25% через зручності покупки і комплексного обслуговування, 15% орієнтувалися по місцю розташування.
Окремі торгові точки і магазини вибирають виходячи з високої якості товарів – 19%, асортименту – 18% і зручності покупки – 18%.
Інтернет-магазини підкуповують зручністю – 41%, асортиментом – 30% і вигідною ціновою політикою – 19%.
Витрати на подарунки
На парфумерію більшість з опитаних респондентів готові витратити від 300 до 1000 грн – 47%, ще 28% – від 1000 до 2000 грн.
На квіти планують витратити суму від 100 до 300 грн (52%), а на ювелірні вироби – понад 2000 грн – 58% респондентів. 48% українців оберуть одяг і взуття від 300 до 1000 грн в якості подарунка.
Тематичні солодощі з символікою свята обійдуться в 100-300 грн для 43% і від 300 до 1000 грн – для 33% закоханих.
Уподобання у віковій категорії
Серед вікової категорії 20-30 років популярні презенти, що підкреслюють статус і зовнішність, а також емоційні подарунки. Закохані 30-40 років вибирають практичні подарунки, такі як техніка. Покоління 40-50 років цінує традиційні подарунки, як парфумерія та косметика. Старше покоління від 50 років не забуває дарувати квіти.
Респонденти у віці до 50 років роблять подарунки на суму від 300-1000 грн, в той час як українські пенсіонери до 100 грн – 33%, і до 300 грн – 29%.
Молоде покоління робить покупки, як в торгових центрах, так і в інтернет-магазинах. Категорія від 40 років – в окремих торговельних точках і ринках.
«Залучення закоханих українців в святкування дня Святого Валентина і суми на шопінг показують тенденцію заміщення за популярністю 8 березня. Явно видно, що доводиться по духу це свято респондентам у віці до 40 років. Більше витрачають чоловіки, а жінки більше купують подарунків.
Роздрібу необхідно активізувати весь свій персонал і мобілізувати максимально ресурси для задоволення всіх побажань великої кількості відвідувачів.
Віддача від вкладених зусиль буде в кілька разів сильніше. 47% учасників опитування за тиждень до свята незмогли відповісти, що будуть купувати, тобто покупки в основному спонтанні. Це не Новий Рік. Шансів небагато, щоб залишити гарне враження про бренд. Хто встигне створити найкращу пропозицію і прикрасити клієнтський досвід високою якістю сервісу, зніме всі вершки », – радить Сергій Пашковський, директор по Південній і Східній Європі/Центральної Азії, 4Service Group
Читайте також –
Несподіване зростання: чому в Україні виросли продажі побутової техніки