Огляд новин в drogerie & beauty: відкриття EVA, активний Prostor і новий формат КОСМО

Огляд новин в drogerie & beauty: відкриття EVA, активний Prostor і новий формат КОСМО

06.02.2018 08:50
  1329
Виктор Нагорский

Prostor активізує розвиток мережі, EVA відкрила перші магазини в 2018 році, бренд італійської косметики WYCON заявив про плани вийти в усі регіони України, а також інші новини українського рітейлу в сегменті drogerie & beauty.

EVA

У січні мережа магазинів EVA поповнилася трьома торговими точками загальною площею 433 кв. м. Зокрема, лідер українського ринку drogerie відкрив нові магазини в Дніпрі (вул. Ю. Кондратюка, 8), Луцьку (пл. Привокзальна, 1) і Кривому Розі (вул. Лермонтова, 24 б). Таким чином, на початок лютого мережа налічувала 613 магазинів у всіх регіонах країни. У минулому році EVA відкрила 168 торгових об’єктів, що стало рекордом для мережі.

eva

Крім цього, за інформацією порталу All Retail, EVA на початку року поглинула локального оператора – торгову мережу Астера в Полтавській області. Повідомляється, що рітейлер взяв під своє управління 20 магазинів Астера в Полтаві, Кременчуці, Пирятині, Лубнах, Гадячі та деяких інших населених пунктах. Зараз в приміщеннях закінчуються ремонтні роботи, а запуск в цих місцях торгових точок EVA очікується приблизно через місяць.

Нагадаємо, EVA – це національна мережа магазинів з великим асортиментом товарів для жінок, яка пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, товарів по догляду за обличчям і тілом, біжутерію, аксесуари, товари для дому, а також дитячі товари. Розвитком мережі займається компанія РУШ, створена в 2002 році. Зараз в компанії працює більш ніж 7600 співробітників.

Prostor

Активно розвивав мережу магазинів в січні й інший великий гравець ринку – Prostor, який відкрив сім нових торгових точок. Так, в минулому місяці нові магазини компанії з’явилися в Києві (вул. Милославська, 6), Харкові (вул. Бекетова, 21), Дніпрі (бульвар Зоряний, 1 а), а також Маріуполі Донецької області (вул. Мамина-Сибіряка, 35 ), Першотравенську Дніпропетровської області (вул. Горького, 2), Дніпрорудному Запорізької області (пр. Ентузіастів, 13) і Кам’янці Черкаської області (вул. Героїв Майдану, 34).

Prostor

Відзначимо, що за весь 2017 рік рітейлер відкрив 20 торгових точок в Україні. Станом на кінець грудня 2017-го мережа об’єднувала 281 магазин Prostor в 109 містах країни. Найбільш цікаве відкриття компанія здійснила в грудні. Тоді Prostor відкрив експериментальний магазин нового форматe в центрi Днiпра, додавши food-категорію в асортимент торгової точки. У ній можна придбати молочну продукцію, сири, м’ясо-ковбасні вироби, безалкогольні, слабоалкогольні та алкогольні напої, чай, кава, солодощі та інші продукти харчування.

Plus Market

Мережа drogerie-магазинів Plus Market поповнилася новою торговою точкою в Полтавській області. Магазин компанії відкрився в смт. Котельна по вул. Жовтнева, 206. Площа торгового об’єкту склала 150 кв. м. У магазині представлено широкий асортимент товарів для дому, догляду та краси.

Plus market

Plus Market – мережа магазинів з широким асортиментом товарів для всієї родини: декоративна косметика, парфумерія, засоби для догляду та гігієни, товари для дому, побутова хімія. В основному компанія розвивається в обласних центрах і невеликих селищах міського типу. Перший магазин був відкритий влітку 2015 року. Зараз мережа налічує понад 60 торгових об’єктів.

Watsons

Мережа магазинів Watsons в січні обмежилася відкриттям одного магазина в Західній Україні. Нова торгова точка рітейлера відкрилася 19 січня на вул. Новгородській в Івано-Франківську. Торгова площа магазина склала 145 кв. м.

Watsons

Watsons – найбільша роздрібна мережа торгівлі товарами для краси і здоров’я в Азії. На сьогодні мережа налічує більше 4800 магазинів і понад 1400 аптек на 25 ринках Азії та Європи. В їх число входять континентальний Китай, Тайвань, Гонконг і Макао, Сінгапур, Таїланд, Малайзія, Філіппіни, Індонезія, а також Туреччина і Україна.

У мережу Watsons Україна входить понад 400 магазинів і 28 аптек у більше ніж 100 містах. Більше 5000 співробітників обслуговують майже 3 млн покупців щомісяця.

LUSH

Британський бренд косметики ручної роботи LUSH відкрив оновлений магазин в Запоріжжі. Торгова точка відновила роботу на першому поверсі торгово-розважального центру Аврора. Зараз мережа LUSH в Україні представлена 13-ма магазинами в шести містах країни: Києві, Львові, Одесі, Харкові, Дніпрі та Запоріжжі.

LUSH

Нагадаємо, раніше одна із засновниць бренду LUSH Ровена Берд в інтерв’ю RAU заявила, що в 2018 році компанія планує оновити ряд регіональних магазинів. «В Україні однозначно потрібні магазини великих розмірів, і це мета на 2018 рік. Коли і де вони відкриються, поки важко сказати: ми розглядаємо різні варіанти», – сказала вона. У той же час, почати рік компанія планує з відкриття порівняно невеликого магазину площею 30 кв. м в ТРЦ Rive Gauche з подальшими планами перенести його в другу чергу ТРЦ.

КОСМО

Мережа КОСМО планує відкрити перший магазин нового формату. Як повідомив глава наглядової ради компанії Сергій Бартощук, пілотний торговий об’єкт в новому форматі планується відкрити вже в 2018 році. «Цей формат буде орієнтований на споживача і буде цікавим. Новий дизайн не є метою, він є лише функцією. Загалом, можу сказати, що в новому форматі будемо робити іншу пропозицію для споживача – не тільки товарну, а й комплексну. Не хочу вдаватися в подробиці, краще потримаю інтригу», – зазначив Сергій Бартощук.

КОСМО

В інтерв’ю RAU топ-менеджер також розповів про результати роботи компанії і загальну ситуації на ринку drogerie. Мережа КОСМО стабільно входить в четвірку найбільших гравців українського ринку drogerie. Компанія, створена в 1994 році, зараз об’єднує близько 130 торгових точок в 27 містах, вона представлена в 12 областях України.

WYCON

Бренд італійської косметики WYCON має намір відкрити фірмові магазини у всіх обласних центрах і великих містах України, а також запустити онлайн-магазин. Про це порталу Retailers розповіла керівник компанії WYCON Україна Елла Юдіна. Бренд WYCON був заснований в Італії в 2009 році, а в 2017-му з’явився в Україні за франшизою. Зараз в світі відкрито понад 135 магазинів WYCON, і один з них – в столичному ТЦ Globus. В торгівельних точках мережі представлений широкий асортимент декоративної косметики та товарів для краси: помади, туші та багато інших товарів.

WYCON

Як розповіла Юдіна, отримати франшизу було досить складно. Крім неї від України претендувало ще три компанії. Засновники WYCON віддали перевагу Еллі, оскільки у неї вже був досвід не тільки з побудови мережі магазинів косметики, але й з розвитку всесвітньо відомих брендів в Україні, зокрема Make-up.

Читайте також –

Надія Фоміна, PROSTOR: Ера data driven маркетингу і customer experience в Україні настала – що далі?


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Chief Marketing Officer Maudau Ольга Румянцева, розповіла УРТЦ розповіла про злети і падіння ринку e-commerce, зміну споживчого попиту та...
time icon  
  50
Усі новини ринку