Кейс компанії AVDtrade: як перетворити запаси в гроші

Кейс компанії AVDtrade: як перетворити запаси в гроші

21.12.2017 08:30
  494
rau

Впровадження системи управління складами та запасами допоможе підвищити ефективність процесів і принесе додатковий прибуток.

AVDtrade спеціалізується на продажу запчастин для європейських автомобілів. Компанія діє в якості дистриб’юторського центру, забезпечуючи близько 1500 оптових клієнтів, а також в якості розподільного центру для забезпечення товаром свого роздрібного магазину.

«Швидкозростаючі очікування клієнтів, стрімке зростання конкуренції і глобальні розподільні мережі змушують оптових дистриб’юторів впроваджувати інновації і адаптуватися, щоб вижити», – каже Андрій Дудинець, директор AVDtrade.

Керівництво компанії бачить можливість зростання в зміні асортиментної та закупівельної політики, а головне – в постійній наявності унікальних і якісних автомобільних запчастин. Очевидно, що це цілком може стати конкурентною перевагою.

AVDtrade почала активно вибудовувати свій власний асортиментний портфель. Розширення діяльності призвело до необхідності реорганізації існуючої системи управління запасами та оптимізації закупівельного процесу.

Крім того, компанії було необхідно налагодити складські процеси, так як функціонал власної WMS системи вже не відповідав вимогам компанії. Варто зауважити, що склад займає площу близько 2000 кв. м, а під товар виділено 10 000 місць зберігання.

Склад компанії Нова пошта

Це наштовхнуло на думку про впровадження систем управління запасами і складом. Компанія розглядала різні системні продукти для автозамовлення й управління складом, побудованих за різною логікою. Перевагу було віддано системі управління запасами ABM Inventory для управління більш ніж 21 000 позицій активного асортименту і ABM WMS для безперебійного постачання товарами клієнтів, збереження товарів, швидкої і легкої інвентаризації без зупинки складу.

Ситуація в компанії до оптимізації:

  • Специфіка роботи з іноземними виробниками характеризується довгим циклом поставки (до півроку). В результаті: довге та несвоєчасне постачання, збільшення товарного запасу і заморожування коштів;
  • Необхідність робити більш дорогі замовлення, для отримання товару вчасно;
  • При створенні і відправці замовлення, менеджер покладався тільки на свою експертну думку і дані про залишки;
  • Відсутність автоматичної обробки проблемних ситуацій, що виникають в процесі розміщення, переміщення або відбору товару;
  • Немає автоматичного поповнення зони відбору товару під потреби відвантаження;
  • Відсутнє автоматичне визначення локації для розміщення товару після процесу прийому поставки;
  • Реалізація власної WMS на одному ядрі з ERP, що впливає на стабільність і швидкість роботи ERP;
  • Відсутність розміщення товару по ABC класифікації;
  • Відсутність функціоналу для проведення інвентаризації та аналізу.

Впровадження системи управління запасами проходило в два етапи:

  • Перший етап полягав у вивченні внутрішніх процесів компанії. Проводилась підготовка технічного завдання для інтеграції облікової системи з хмарної системою управління запасами і реалізація обміну даними.
  • На другому етапі весь асортимент магазину і центрального складу був підключений до системи.

На всіх етапах впровадження, проводилося навчання користувачів по методології управління запасами по ТОС. А також навчання роботі з програмою і зі звітністю системи.

Склад компанії Нова пошта

Результати від впровадження системи виправдали всі очікування керівництва компанії:

  • Час на роботу із замовленнями значно скоротилося. Тепер менеджери можуть використовувати час для управління асортиментом;
  • Стало простіше проводити аналіз проблемних товарних позицій, в силу того, що підвищилася прозорість даних про всі операції по кожному SKU;
  • На підприємстві вдалося скоротити надлишки на 10%, а втрачені продажі на 13%. У магазині надлишки скоротилися на 46%, упущені продажі на 21%, а оборотність покращилася на 41%.

Після впровадження ABM WMS, компанії AVDtrade вдалося масштабувати і адаптувати під потреби бізнесу складську логістику з ефективним використанням площ та ресурсів.

Також були досягнуті наступні результати:

  • Чи вдалося оптимізувати роботи всіх бізнес-процесів складу, а також з’явилася можливість обліку додаткових характеристик локацій;
  • Обробка проблемних ситуацій проводиться більш оперативно;
  • З’явилася можливість проведення інвентаризації за допомогою терміналу збору даних.

Приклад компанії AVDtrade ілюструє ефективність систем, які націлені на вирішення проблем в одній конкретній області – більш гнучко адаптуються під існуючі бізнес-процеси, що забезпечує швидке і правильне рішення профільних завдань, а в результаті – отримання бажаних ефектів.

Читайте також –

https://rau.ua/experience/fulfillment-nova-poshta/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку