Сила і креатив — як рітейлери обіграли вихід нового епізоду Star Wars
Реклама і продукція в стилі Star Wars від Цитрус, АТБ, Алло, LPP, UAmade, Моршинська, Будинок іграшок, Ельдорадо, KFC, Comfy та інших компаній.
14 грудня 2017 року в Україні відбулася прем’єра восьмого епізоду саги Star Wars «Зоряні війни: Останні джедаї». Редакція RAU зібрала добірку рекламних кампаній, приурочених до виходу фільму.
Цитрус
Напередодні прем’єри виходу фільму «Зоряні Війни: Останні Джедаї» Цитрус об’єднався з Multiplex і запропонував всім, хто купить квитки на кінострічку, взяти участь у розіграші дроїда BB9. Для підтримки активності банером не стали обмежуватися, а зняли цілий блокбастер про повстання дроїдів, тільки мініатюрних.
House
Магазини одягу також не залишилися осторонь. Польські бренди House і CROPP, що входять в мережу LPP, і широко представлені в українських ТРЦ, випустили цілу лінійку футболок з логотипом Star Wars, а також блузи з зображенням Дарта Вейдера і принти зі сценами з кіносаги. Лінійка Star Wars включає чоловічий і жіночий одяг, які передбачається поєднувати з осінньо-зимовою колекцією шкіряних курток і джинсами.
UAmade
З подібною пропозицією у вигляді “зоряних” футболок виступили також в магазині українських виробників UAmade, відкритому на початку грудня в київському ТРЦ Lavina Mall. Кілька варіантів принтів з Дартом Вейдером, а також герої коміксів DC і Marvel для всіх, хто любить фантастику і кіно-тренди.
Моршинська
Продовжує просувати свою продукцію також Моршинська, однак акційним пляшкам залишилося не довго радувати фанатів саги своєю присутністю на прилавках супермаркетів – акція закінчується 31.12.2017 року, після чого зоряна серія іграшкових пляшок Star Wars зникне. Хто ще не встиг придбати іграшкові пляшечки з Дартом Вейдером, Штурмовиком, Чубаккою і роботом C3PO, саме час цим зайнятися.
KFC
В українському підрозділі міжнародної мережі ресторанів громадського харчування KFC явно підмінили добавки, так як на їх думку Дарт Вейдер… батько курочки. Логіка? Креатив по-українськи!
АТБ
У мережі українських дискаунтерів до образу Лорда Ситхів звертатися не стали, а просто заговорили про еволюцію дроїда R2-D2, який, влаштувавшись працювати в супермаркет, заговорив українською.
Алло
«Ми – це іскра, з якої займеться полум’я, що знищить Верховний Порядок. Ми – це нова лімітована серія фантастичних бритв Зоряні війни від Philips. І ми вже в Україні!» – йдеться в рекламній кампанії магазинів Алло, яка представила нову бритву від одного зі своїх виробників. З переваг пропозиції – волога очистка, водонепроникний корпус і “Сила ідеального гоління”.
Comfy
Інший рітейлер електроніки Comfy звернувся до безсмертного “Давним-давно, в одній далекій Галактиці…” і влаштував для фанатів в честь виходу фільму «Зоряні Війни: Останні Джедаї» розіграш призів. Стилізовані годинник, рюкзак і навушники – тільки для самих везучих.
Ельдорадо
В Ельдорадо не стали загравати з фанатами саги, а докладно розписали варіанти у якій послідовності можна дивитися «Зоряні війни», якщо ти єдиний, хто ще не дивився жодного епізоду.
Будинок іграшок
Магазинам іграшок найпростіше — достатньо показати, що в асортименті є що вибрати з героїв нових епізодів саги, бо сильно креативити і немає сенсу. З іншого боку на офіційних Facebook-сторінках Антошка і Міккі досі ігнорують тему, можливо їх SMM – цільова аудиторія Ельдорадо.
OnePlus
Підрозділ китайської компанії з виробництва смартфонів OnePlus представило в Індії обмежену версію смартфона OnePlus 5T Star Wars Limited Edition, які надійшли в продаж за день до прем’єри фільму. Задня кришка смартфона містить логотип Star Wars. Чи можна буде знайти таку “іграшку” в Україні, поки невідомо, але 16 млн переглядів рекламного ролика на Youtube за два тижні говорить про те, що цілком можливо, і у нас би такий креативний гаджет добре пішов, але це не точно.