Огляд новин FMCG: Сільпо, Thrash!, АТБ, Аuchan, Вопак, Пчелка маркет і інші

Огляд новин FMCG: Сільпо, Thrash!, АТБ, Аuchan, Вопак, Пчелка маркет і інші

06.12.2017 08:30
  1329
Дарья Златьева

Актуальні дані про відкриття нових магазинів, а також впровадженні нових сервісів, послуг і форматів на ринку продуктового рітейлу. thrash!

Пчелка маркет на Лісовому масиві

30 листопада відкрився новий супермаркет Пчелка маркет в Києві на вулиці Шолом-Алейхема, 10А.

Загальна площа нового магазина становить 1000 кв. м, торгового залу – 420 кв. м (4 каси). Покупцям на Лісовому буде запропоновано близько 10 000 найменувань товарів: свіжі овочі і фрукти, молочна продукція, м’ясна і рибна гастрономія, хлібобулочні вироби, бакалія, кондитерські вироби, напої, а також товари повсякденного попиту.

Програма лояльності СОТА CLUB налічує понад 75 000 клієнтів.

“Ми спостерігаємо, що формат «магазин біля дому» затребуваний українським ринком, але розвиваючись, ми вносимо деякі корективи. Наприклад, створили новий формат «Пчелка маркет plus» з торговою площею 700 кв. м. А в одному з магазинів, на окремому поверсі, відкрили лаунж-кафе з терасою, де в затишній атмосфері можна поспілкуватися за чашкою кави з друзями або пообідати з колегами “, – відзначають в компанії.

Сільпо в Сєвєродонецьку

Маркет Сільпо почне роботу 7 грудня о торговому центрі Амстор за адресою проспект Космонавтів, 28.

Про це RAU повідомила прес-служба компанії. Супермаркет стане другим об’єктом рітейлера в місті, його площа складає 2143 кв.м.. м. У магазині представлено широкий асортимент продуктів і повсякденних товарів, також покупцям пропонують кулінарію, свіжі овочі і фрукти і продукцію власного імпорту. У маркеті працює власне виробництво, пекарня, кондитерський і кулінарні цехи, що пропонують готові страви. Крім цього, відвідувачі зможу придбати власного соління і копчення, а також крафтового пиво. Гостей будуть обслуговувати 16 кас, дві з них – з тютюновими виробами.

Довідка. Сільпо – одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів. Асортимент магазинів налічує до 20 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів залежно від величини торгової площі. Станом на 01.12.2017 торгівельна мережа нараховує 239 супермаркетів.

АТБ в Кам’янець-Подільському

28 листопада відбулося відкриття нового дискаунтера мережі АТБ в місті Кам’янець-Подільський за адресою вул. Героїв Небесної Сотні, 42.

 

Відкриття найбільшого Ашана перенесено на лютий 2018 го

ТРЦ Rive Gauche, де одним з якорів буде найбільший в Україні гіпермаркет Ашан, переніс відкриття.

Раніше початок роботи першої черги проекту Rive Gauche намічалося на IV квартал цього року, але у встановлений термін об’єкт відкритися не зможе


Нагадаємо, що загальна площа першої фази ТРЦ становить 30 000 кв. м, і якірним орендарем виступає гіпермаркет Ашан, який займе 15 000 кв. м та обіцяє бути наймасштабнішим об’єктом мережі в Україні. Також якірними орендарями торгового центру стануть магазин турецького бренду одягу LC Waikiki площею понад 700 кв. м, гіпермаркет електроніки Ельдорадо в новому форматі площею 800 кв. м, супермаркет дитячих товарів Диволенд площею 400 кв. м, мережевий ресторан швидкого обслуговування KFC з цілодобовим drive сервісом площею 364 кв. м.

Довідка. Holding Auchan – французька корпорація, представлена ​​в 16 країнах світу, що включає в себе три великих автономних організації: Auchan Retail, Immochan і Oney Banque Accord. Immochan – одна з лідируючих міжнародних компаній з будівництва та управління торгових центрів. У портфелі нерухомості компанії 394 торгових центру в 12 країнах Європи та Азії. Immochan входить в холдинг Auchan.

Immochan – одна з лідируючих міжнародних компаній з будівництва та управління торгових центрів. У портфелі нерухомості компанії 400 торгові центри в 13 країнах Європи та Азії. Immochan входить в холдинг Auchan.

ВЕЛМАРТ в київському ЖК Park Avenue

Торгова мережа ВЕЛМАРТ продовжує відкривати магазини в столиці. 30 листопада у Києві відбулося урочисте відкриття нового супермаркету бренду за адресою: проспект Голосіївський, 58-а. Супермаркет розмістився на території комплексу ЖК Park Avenue. Торгова площа склала 1126 кв. м. У супермаркеті працює 15 кас для готівкового і безготівкового розрахунку, 6 з яких – каси самообслуговування.

Новий супермаркет представить покупцям розширений асортимент, в тому числі товари преміум-сегменту.

Довідка. Холдинг Retail Group управляє торговими мережами «ВЕЛМАРТ», «Велика Кишеня», ВК SELECT, «ВК Експрес» в Україні, а також мережею супермаркетів Green Hills Market і торговельною мережею Velmart в Молдові загальною площею понад 206 000. кв. м. У холдингу працює понад 8000. осіб в Україні та Молдові.

Супермаркет Silverland в Мукачево

Як повідомляє allretail.ua, в закарпатському місті Мукачево завершується проект будівництва продовольчого супермаркету Silverland. Він розташовується на автотрасі Київ – Чоп по вул. Лавківська, 1. Після запуску об’єкта це буде торговий каскад разом з розташованим поруч DIY-гіпермаркетом Епіцентр.

Згідно з проектом будівництва, площа супермаркету Silverland складе близько 3200 кв. м. Біля об’єкта передбачена парковка, розрахована приблизно на 100 автомобілів.

 

Відзначимо, що ділянку під будівництво згаданого супермаркету компанія ТОВ “Маркет-Рітейл” (управляє мережею Silverland) придбала ще в 2009 році на відкритому аукціоні. Йдеться про загальну площі 26 286 кв.м, за яку було сплачено 5,6 млн грн (при тодішньому курсі долара в межах 8 грн).

Мережа супермаркетів Silverland виникла в результаті процесу ребрендингу магазинів «Барва», розташованих в різних населених пунктах Закарпатської області. За даними компанії GT Partners Ukraine, станом на кінець під управлінням ТОВ “Маркет-Рітейл” знаходилося 10 магазинів сумарною торговельною площею близько 20 000 кв.м.

Fozzy продовжує відкривати магазини Thrash!

Як пише delo.ua, одна з найбільших рітейл-компаній України Fozzy Group має намір продовжити розвиток мережі Thrash !, яка працює в форматі hard discount (жорсткий дискаунтер).

«Ми впевнені, що дискаунтери будуть набирати популярність і розвиватися. До весни 2018 роки ми плануємо відкрити ще близько 10 магазинів в Київській, Одеській, Житомирській, Дніпропетровській, Хмельницькій та Харківській областях. Протягом всього року ми продовжимо експансію в великих і невеликих містах України. Швидше за все, динаміка буде аналогічна першому кварталу», – сказав комерційний директор Thrash! Михайло Прітула.Сейчас мережа нараховує 37 магазинів в 14 областях України. Якщо на першому етапі магазини відкривалися на місці супермаркетів Сільпо, то тепер компанія змінює підхід і відкриває точки в нових локаціях.

 

«За рік розвитку проекту нам вдалося збільшити обсяг продажів на 34%, а кількість покупців в магазинах зросла на 10-11%. Ми оптимізували процеси, персонал, мінімізували витрати на рекламу і поміняли асортимент. У порівнянні з іншими нашими торговими мережами показник продажів з квадратного метра у Thrash! – найвищий », – уточнив комерційний директор Thrash !.

Довідка. Thrаsh! – мережа магазинів формату hard discount (жорсткий дискаунтер), створена в 2016 році компанією Fozzy Group. Станом на початок листопада 2017 року мережа налічувала 37 магазинів в 14 областях України.

Fozzy Group – одна з найбільших торгово-промислових груп України, працює на українському ринку з 1997 року. Компанія розвиває торгові мережі різних форматів: преміальні супермаркети Le Silpo і Favore, супермаркети Сільпо, оптові гіпермаркети Fozzy Cash & Carry, магазини біля будинку Фора, дискаунтери Thrash !, фармацевтичні супермаркети «Біла ромашка», магазини персональної електроніки Ringoo. Товарообіг торгових мереж Fozzy Group в 2016 році склав майже 55,2 млрд грн, що на 17% більше, ніж роком раніше.

Вопак в Коломиї

Компанія ПАККО Холдинг 18 листопада відкрила новий Вопак в Коломиї Івано-Франківської області за адресою Вічевий майдан, 2.

Торгова площа магазину складає 580 кв.м. У супермаркеті працюють 5 кас. Компанія оновила формат і магазин запустився вже в оновленій концепції. “При розробці концепції супермаркету ми хотіли підкреслити писанкового історію коломийського краю”, – відзначають в ПАККО Холдинг.

В Коломиї це вже другий об’єкт рітейлера.

Alibaba купує китайську групу Sun Art Retail, в яку входить 400 гіпермаркетів

Світові лідери електронної комерції зміцнюють позиції в офлайні і скуповують роздрібні мережі. Слідом за покупкою Amazon мережі Whole Foods, гучне придбання зробив Alibaba.

Як повідомляє  korrespondent.net з посиланням на міжнародні ЗМІ, найбільший китайський онлайн-рітейлер Alibaba купить 36% китайської групи Sun Art Retail, в яку входить 400 гіпермаркетів.
Ціна покупки за оцінками ЗМІ становить майже $ 2,9 млрд.

Як зазначається, Sun Art Retail на території Китаю представлена ​​торговими марками Auchan і RT-Mart. Угода з купівлі Alibaba передбачає збільшення частки Auchan в групі до 36%.

«Цей альянс відображає нове бачення Alibaba на розвиток роздрібної торгівлі, яке полягає в дотриманні вірного балансу між інтернет-підходом і новими технологіями. При цьому зберігається курс на тісну взаємодію з партнерами на ринку роздрібної торгівлі з метою забезпечення повноцінних вражень споживачам в Китаї за користування нашими послугами в режимі онлайн і офлайн », – йдеться в спільній заяві компаній Alibaba і Sun Art Retail.

Нагадаємо, в цьому році це вже не перша велике придбання роздрібної мережі онлайн-рітейлером. Раніше Amazon купив мережу Whole Foods, що складається з 465 магазинів. Експерти відзначали, що за рахунок цієї угоди у компанії з’явилося не тільки 465 нових торгових точок, а й додаткові складські потужності, де компанія зможе розміщувати найпопулярніший товар для ще більш оперативної доставки. Пізніше також повідомлялося, що Amazon може купити одну з найбільших торгових мереж Європи – Carrefour.

 

Читайте також наш попередній огляд –

Огляд новин FMCG: АТБ, Аuchan, VARUS, Копійка, ЕКО маркет і інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  131
Усі новини ринку