Чорна п’ятниця в рейтингу UANet за листопад: прорив Aliexpress, зростання показників в e-commerce
На зміни охоплення українських сайтів вплинула Чорна п’ятниця – онлайн-рітейлери нарощували обсяги. Найбільш активно ріс трафік у Aliexpress – більш ніж на 4%, Rozetka виросла на 2%, Prom – на 1,5%.
Згідно даних Kantar TNS CMeter, перша трійка – Google, Youtube, Facebook – стабільно зростає. У першій п’ятірці olx.ua з часткою в 55,69% потіснив з 4-й позиції Wikipedia.com, хоча ресурс і наростив більше 3% за листопад.
Аliexpress наблизилася впритул до топової десятки. Після невеликого провалу в вересні, в жовтні майданчик повернув серпневі показники. У цьому місяці зростання стало ще більш відчутним: якщо в жовтні ресурс наростив частку на 2,25, то в листопаді його охоплення зростає ще більш динамічно – на 4%, що дозволило майданчику перестрибнути з 13-го місця на 11-е за підсумками листопада .
Rozetkа після прориву в жовтні на 6,2% залишилася на 7-й позиції, але збільшила охоплення ще на 2% до 48,25.
Російські соцмережі ожили і потихеньку зростають: vk.com знову увійшла в топ-10, а odnoklassniki з 25-ї позиції піднялися на 23-ю.
ТОП-25 популярних сайтів в листопаді виглядає наступним чином:
Читайте також-
Підсумки Чорної п’ятниці: український e-commerce відзначає зростання продажів до 2,5 раз