
Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»


Керуюча компанія мережі монобрендових магазинів фінського бренду Reima приєдналася до профільного об’єднання провідних гравців ринку роздрібної торгівлі.
SHIKO вже більше 20 років є одним з найбільших операторів українського ринку дитячого одягу та взуття, а також ексклюзивним дистриб’ютором багатьох зарубіжних торгових марок (Reima, Lassie, Gusti) і вітчизняним виробником дитячого та дорослого одягу.
До 2016 року компанія займалася тільки оптовою торгівлею, поставляючи продукцію в більше двохсот роздрібних магазинів в різних областях країни (в тому числі в мережі Антошка, Будинок Iграшок, Смiк, та інші).
У 2016 році компанія SHIKO заснувала роздрібний напрямок – мережу монобрендових магазинів фінського бренду Reima. Вже зараз вона нараховує вісім магазинів в кращих торгових об’єктах України – столичних OceanPlaza, Skymall, Проспект і ЦУМ, харківському ТРЦ Караван, одеському City Center, вінницькому Sky Park і львовському Victoria Gardens.
Керівництво та колектив RAU вітають вступ компанії до Асоціації і сподіваються на довге, успішне та взаємовигідне співробітництво.
Читайте також –
Мережа магазинів Week стала членом Асоціації рітейлерів України