ТРЦ Retroville: генеральний директор ТРЦ про особливості та перспективи об’єкта

ТРЦ Retroville: генеральний директор ТРЦ про особливості та перспективи об’єкта

30.11.2017 08:30
  4711
Іван Зайцев

Рената Якубчіенене, генеральний директор ТРЦ Retroville про те, коли відкриється торгово-розважальний центр, чим він відрізняється від інших, і які ще «фішки» підготував девелопер.

Останнім часом на ринку торговельної нерухомості спостерігається пожвавлення, що виражається підвищеним попитом, низькою вакантністю і інтересом із боку міжнародних рітейлерів. Багато девелоперів активно розвивають свої проекти. Не виняток і ТРЦ Retroville, який в останні 12 місяців активно розвивався. Про це і не тільки RAU поспілкувалося з Ренатою Якубчіенене, генеральним директором ТРЦ Retroville. Вона була призначена на цю посаду в березні 2017 року, а до цього протягом трьох років була консультантом проекту. Її досвід в торговій нерухомості налічує понад 20 років, причому більшу частину часу вона займалася запуском і управлінням чотирма регіональними ТРЦ Акрополіс в Литві загальною площею понад 290 000 кв.м.

– Розкажіть, на якому етапі будівництва зараз знаходиться Retroville і коли можна очікувати відкриття об’єкта?

– Будівельна готовність ТРЦ становить більше 60%, конструктив будівлі виконаний в повному обсязі, зроблені всі інженерні роботи для підключення об’єкта до мереж, йдуть внутрішні інженерні (розводка мереж) та оздоблювальні роботи. Також, за останні 12 місяців були проведені роботи з вирівнювання майданчика під паркінг. На даний момент закінчується будівництво доріг по периметру проекту. Відкриття ТРЦ заплановане на кінець 2018 року.

– Чи не побоюєтеся виходити на ринок в умовах, коли будується стільки нових ТРЦ? Чи є зміни в проекті за останній час?

– Це моє улюблене питання. З огляду на вигідне місце розташування, досвід девелопера і грамотний підхід керуючої команди, ТРЦ Retroville забезпечений успіх. Останнім часом, у всьому світі спостерігається тенденція до зміни поведінки споживачів, і Україна – не виняток. Концепція ТРЦ в повній мірі відповідає трендам у розвитку ТРЦ. Одна з основних змін в проекті – це наявність Центральної міської площі (1 300 квадратних метрів) – багатофункціонального простору, де практично щодня проводитимуться освітні, культурні, fashion, гастрономічні і розважальні заходи для відвідувачів. Також ми збільшили кількість ресторанів, зону розваг, лаунж і сервісні зони. У проекті є всі необхідні складові для забезпечення найвищого комфорту наших відвідувачів (гардероб, кімнати матері і дитини, зони для куріння і т. д.).

В області 15-хвилинної пішохідної доступності ТРЦ Retroville проживає близько 150 000 людей. У найближчі роки в безпосередній близькості до торгового центру буде побудований житловий масив «Варшавський». До 2023 року завдяки новим житловим проектам до населення додасться більше 100 000 мешканців, таким чином в пішохідній доступності буде проживати понад 250 000 людей. Завдяки активній стадії будівельних робіт в ЖК «Варшавський», тільки протягом останніх півтора років вже 10 000 киян забезпечені якісним і сучасним житлом і в планах компанії Stolitsa Group нарощування темпів забудови.

Ще однією дуже важливою перевагою є прийняття рішення міською владою про продовження Сирецько-Печерської гілки метрополітену і відкриття чотирьох нових станцій метро до 2021 року, дві з яких – «Мостицька» і «Проспект Правди» – будуть відкриті в 2019 в безпосередній близькості від торгового центру.

Говорячи про архітектурну концепцію, слід зазначити, що проект розташовується фасадом на одну з основних міських магістралей – проспект Правди. Розташування уздовж проспекту дозволяє забезпечити відмінну видимість ТРЦ з дороги. Іншою перевагою є зручна транспортна розв’язка: до Retroville можна дістатися 12 маршрутами громадського транспорту, а автомобілісти зможуть без проблем заїхати з будь-якого боку на найбільший серед київських ТРЦ наземний однорівневий паркінг. У ТРЦ вісім рівновіддалених входів, що дає можливість відвідувачеві зайти в ТРЦ з будь-якої точки паркінгу, пройшовши не більше 50 метрів.

Ще один плюс: якісний одинадцятиповерховий офісний центр класу «B» в складі ТРЦ, в якому будуть знаходиться офіси рітейл і міжнародних компаній, що забезпечить додаткову відвідуваність протягом тижня.

Retroville відрізняється від інших, споруджуваних торгових центрів, навіть візуально. Упорядкована територія з ландшафтним дизайном в радіусі 500 метрів навколо будівлі, великий зовнішній майданчик поруч з ТРЦ відведений для вуличних заходів, ярмарків, свят і фестивалів.

Концепція ТРЦ – це зважений обсяг кожної з категорій: офісний центр і торгова галерея, розважальна зона і ресторани, спортивна зона і гіпермаркет. Саме ця збалансованість і надає нам впевненість в успіху.

– Вже відомі якірні орендарі Retroville?

– На даний момент підписані договори з основними якірними орендарями (супермаркет NOVUS, кінотеатр Multiplex), спільно з компанією Colliers International (нашим ексклюзивним консультантом) найближчим часом будуть підписані договори з дитячим розважальним центром, фітнес-центром, супермаркетом побутової техніки та електроніки, магазином товарів для дому та спортивним супермаркетом. Досягнуто домовленості з основними fashion-операторами. Також в активній стадії знаходяться переговори з мережевими орендарями, ресторанними групами й операторами фудкорту.

Ми бачимо дуже великий інтерес з боку всіх груп орендарів і нам приємно, що вони поділяють наш ентузіазм і впевненість у високому потенціалі проекту. Наше завдання – почати роботу з 85% відкритих магазинів і більше 90% підписаних договорів оренди.

– У чому концептуальна перевага ТРЦ перед іншими столичними центрами?

– Крім класичних складових ТРЦ нашим першочерговим завданням була орієнтованість на клієнта. Відвідувача. Покупця. На організацію зони комфорту. Концепція Retroville дозволяє привернути увагу відвідувача, а головне – зберігати його емоційний спокій і мотивувати до покупок.

Звичайно, найбільша конкурентна перевага: ТРЦ по концепції є lifestyle-центр і тут є всі складові lifestyle: робота і бізнес, спорт і дозвілля, смачна їжа і розваги, і багато іншого.

– Хто закриває ці напрямки, вже відомо? Або хоча б концептуально: що це будуть за орендарі?

– Продуктовий гіпермаркет NOVUS надасть покупцеві різноманітність товарів, максимальний рівень якості продуктів і сервісів. Дитячий напрямок закриє великий розважальний центр, причому він орієнтований не тільки на малюків, але на дітей всіх вікових категорій. Відвідувачі зараз більше розглядають розваги як освітній інструмент і корисне дозвілля. Звичайно, буде кінотеатр Мультиплекс на вісім залів. Центральна площа ТРЦ і вулична event-зона будуть задіяні для проведення різних заходів, активностей: фестивалі, майстер-класи, ярмарки, концерти і багато іншого.

Фітнес-центр займе площу 4000 кв. м, в складі якого буде не тільки тренажерний зал, але і повнорозмірний басейн, де можна навчати дітей, а також банно-саунний комплекс.

У відповідь на світові тенденції, девелопер виділяє більше площ для ресторанів в ТРЦ. Це пов’язано з появою нових форматів: самообслуговування, пропозиція здорової і органічної їжі, формат «їжа і розвага», тематичні концепти і т. д. Ідея полягає в тому, щоб створити «гастрономічні зупинки» для залучення більшої кількості покупців. Експерти з нерухомості припускають, що до 2020 року площа, виділена під ресторани і фаст-фуди в нових ТРЦ може вирости до 25% в порівнянні з нинішніми 10%.

– Чи плануєте залучати потужного генератора трафіку, як, наприклад, Galaxy у Lavina Mall?

– Перш за все, генератором трафіку Retroville є набір складових lifestyle в одному місці: спорт, робота, бізнес, дозвілля, освіта, шопінг і ресторани. Парк розваг люди відвідують в кращому випадку раз на місяць. Рівномірний щоденний трафік передбачає збалансовану пропозицію: щоб людина могла отримати все необхідне в одному центрі в крокової доступності від будинку.

– У пішохідній доступності, як ви сказали, у вас 250 000 людей. А яка транспортна зона охоплення?

– В межах 10-хвилинної транспортної доступності проживає близько 650 000 мешканців, в 20 хвилинної – приблизно 1,7 млн. Після відкриття нових станцій метро торгова зона Retroville автоматично збільшиться.

– На яку щоденну відвідуваність розраховуєте?

– З огляду на наше місце розташування, охоплення аудиторії і концепцію – мінімум 35 000 чоловік, але насправді сподіваємося на більш високі показники. Більш того, ми розраховуємо на рівномірний потік в будні і вихідні дні.

Довідка. ТРЦ Retroville – дворівневий багатофункціональний комплекс, що знаходиться в Києві за адресою проспект Правди, 47. Загальна площа об’єкта становить 118 991 кв. м, з них 11 147 кв. м відведено під бізнес-центр класу «B». Орендна площа (GLA) – 80 718 кв. м, на яких планується розмістити продуктовий гіпермаркет, фітнес і розважальний центри, ресторани і 250 магазинів. Введення в експлуатацію ТРЦ намічене на кінець 2018 року.

Девелопер і інвестор проекту – STOLITSА GROUP – заснована в 2004 році. Є однією з провідних українських інвестиційно-девелоперських компаній, що спеціалізується на комерційній і житлової нерухомості. Холдинг забезпечує повний цикл девелопменту нерухомості: придбання і планування ділянки, розробка концепції, будівництво під ключ, реалізація і подальша експлуатація. Серед об’єктів, реалізованих компанією SG: торгові центри NOVUS і БЦ Щекавіцкий, готель «Опера», житлові комплекси «Софіївські ворота», «Golden Park», «Липинка», «Відпочинок», «Квартет», «Hoffmann House», «Вертикаль »і ще більше 30 об’єктів у сфері житлової і комерційної нерухомості. На даний момент компанія SG реалізовує такі масштабні проекти як ЖК «Seven», «Варшавський мікрорайон», «Галактика», ТРЦ Retroville.

Читайте також –

З видом на Дніпро: яким буде київський ТРЦ River Mall (презентація)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку