Ваш клік важливий для нас: ТОП-5 рішень персоналізації в торгівлі
Які технології за допомогою персоналізації підходу до споживача та його вибору допоможуть збільшити продажі і конверсію.
Персоналізація, або підвищена увага до потреб кожного клієнта – один з головних трендів в сучасній електронній комерції. Завдяки штучному інтелекту і можливості обробляти великі масиви інформації враховувати побажання кожного покупця стало простіше і тепер унікальний сервіс більше не сприймається як привілей для покупця. Швидше, це необхідність для продавця, який хоче утримати своїх клієнтів в цифрову епоху.
На виставці Shoptalk Europe було представлено багато рішень, які спростять задачу персонального підходу до клієнтів для онлайн і офлайн-магазинів. Редакція PaySpace Magazine підготувала огляд найцікавіших з них.
Scala
Інтерактивні манекени, які знають, який розмір одягу вам потрібен
Американський виробник мультимедійних екранів розробив нову систему вибору одягу. Покупцеві досить доторкнутися до речі на манекені – і вона відразу ж відобразиться на дисплеї. Там же з’явиться додаткова інформація про товар. Вбудована в екран камера дозволяє розпізнавати вік, стать і статуру покупця. І відразу запропонувати йому відповідний за розміром товар.
IBM
Система відстеження дій покупця
Платформа IBM дозволяє інтернет-магазинам в реальному часі відстежувати, чим цікавляться клієнти, і виходячи з цих даних, пропонувати їм додаткові сервіси та товари.
За допомогою інструменту можна відстежити, який товар був переглянутий недавно, а який – покинутий в кошику і т. д. Система може також підрахувати і показати покупцеві, скільки часу буде потрібно на доставку замовлення в його місто.
Certona
Індивідуальні рекомендації прямо під час шопінгу
Продукт, який пропонує ця компанія, схожий на інші рішення персоналізації покупок. Розробники пропонують налаштовувати систему підказок таким чином, щоб покупець отримував додаткові пропозиції як онлайн, так і офлайн, наприклад, перебуваючи в традиційному магазині бренду
Також в Certona пропонують не обмежуватися моделлю поведінки одного покупця. А відстежувати тенденції шопінгу всієї клієнтської бази. Наприклад, товари, які часто купують разом. На основі цих спостережень можна формувати пропозиції для інших споживачів.
Rakuten FitsMe
Віртуальна примірювальна
Віртуальна примірювальна, яка була розроблена японським онлайн-маркетплейсом Rakuten, дозволяє будь-якому інтернет-магазину запропонувати своєму покупцеві персоналізований досвід шопінгу, інтегрувавши це рішення зі своєю платформою.
Зареєструвавшись в програмі, покупець вказує параметри своєї фігури. Пізніше сервіс використовує ці дані, щоб оцінити, наскільки та чи інша річ підійде йому за розміром.
Також програма може самостійно підібрати речі, які можуть сподобатися покупцеві.
З боку продавця, такий сервіс дозволяє знизити відсоток повернень, підвищити лояльність клієнтів і навіть запланувати поповнення асортименту товарів наперед виходячи з попиту на них.
Shop Assistant
Сервіс пошуку товару виходячи з інтересів споживача
Рішення, яке розробили підприємці з Ізраїлю, дозволяють покупцям легко орієнтуватися в широкому асортименті товарів інтернет-магазинів. Замість того, щоб гортати нескінченні сторінки каталогу і вибирати рубрики, покупцеві потрібно тільки вказати товар, який йому потрібен, і вибрати, як він збирається його використовувати. Наприклад, програма може вибрати з розмаїття кросівок в каталозі саме ті, які найкраще підійдуть для бігу по асфальту. Покупцеві залишиться тільки оплатити їх.
На питання про те, чи готові виробники цього ПО запускати свої рішення в Україні, більшість відзначило, що не бачать перешкод для розвитку своїх продуктів. Головне – знайти рітейлерів, зацікавлених в подібних послугах.
Джерело: PaySpace Magazine
Читайте також –