Ключові тренди digital-маркетингу на 2018 рік

Ключові тренди digital-маркетингу на 2018 рік

16.11.2017 08:30
  680
rau

У соцмережах рітейлу потрібно сфокусуватися на мобільних пристроях з гео-таргетингом, відео та чат-ботах, в SEO – подбати про адаптивний дизайн сайту, машинне навчанні, PPC (вартість кліка) і шопінг в Google.

Від розвитку голосового пошуку і відеоконтенту до збільшення використання штучного інтелекту – 2017-й ознаменувався низкою цікавих розробок в маркетинговому секторі. Що ж чекає нас в наступному році? imena.ua виділили ключові тренди в маркетинзі-2018. RAU підготувала скорочену версію матеріалу.

Соціальні медіа

У 2018 році SMM повинен повністю орієнтуватися на мобільні пристрої. Чому? Подумайте про те, як часто споживачі взаємодіють з каналами соціальних медіа за допомогою настільних комп’ютерів. Відповідь: все рідше, і підтвердженням цьому служить той факт, що вже сьогодні Facebook отримує 84% доходу від реклами через мобільні пристрої.

Користувачі мобільних пристроїв в середньому запускають 75 окремих користувальницьких сеансів щодня, що дорівнює приблизно трьом годинам екранного часу. Для digital-маркетологів це означає 75 можливостей щодня безпосередньо взаємодіяти зі споживачем.

Саме тут в гру вступає гео-таргетинг – процес розподілу або просування контенту користувачеві сайту на основі його географічного розташування. Це особливо вигідно для компаній, у яких є вітрина. Наприклад, кафе може показувати «місцевим» відвідувачам спеціальну рекламну пропозицію в радіусі кількох кілометрів, щоб вони приходили саме до вас, а не купували каву у конкурентів. Це називають «гео-завоюванням».

Дослідження також показали, що при проведенні гео-таргетингових кампаній витрати зазвичай нижче, а показники конверсії вище, що дозволяє маркетологам ефективно використовувати бюджет.

Відео

Відео нікуди не дінеться в наступному році і в кінцевому рахунку візьме на себе пошук. Подивіться на зростання в Netflix, Amazon і YouTube, – остання вже вважається другою за величиною пошуковою системою в світі. Статистика показала, що до 2019 року 80% всього інтернет-трафіку буде пов’язано з відео.

Створення облікового запису на YouTube і регулярне завантаження контенту не вимагає особливих зусиль, до того ж, абсолютно безкоштовне. Пам’ятайте про те, що всі рекламують щось в бізнесі, тому використовуйте відео, щоб створити інноваційний, привабливий контент, який буде націлений на ваших клієнтів.

Слід пам’ятати, що компанії часто намагаються догодити всім і кожному: використовують занадто багато акаунтів в соціальних мережах і не справляються з чіткою та ефективною стратегією для кожного з них. Використовуйте і освоюйте тільки найбільш актуальні для свого бренду канали.

Чатботи

Популярність чатботів буде тільки збільшуватися в 2018 році. Якщо ви новачок в цій справі, чатбот – це по суті живе вікно чату, кероване штучним інтелектом. Боти надзвичайно кмітливі і навчаються на досвіді користувачів, щоб будувати відповіді і безпосередньо взаємодіяти з клієнтом.

У зв’язку з економією коштів і зростаючою онлайн-взаємодією, використання чатботів, найімовірніше, різко зросте протягом наступного року, і відповідно до звітів буде забезпечувати 85% послуг взаємодії з клієнтами до 2020 року. Статистика також демонструє, що чатботи допоможуть зберегти більше $8 млрд до 2020.

SEO

Зараз понад 60% користувачів здійснюють пошук в інтернеті за допомогою мобільних пристроїв: починаючи з використання соціальних медіа, і закінчуючи онлайн-покупками і банківськими послугами. Користувачі все більше і більше довіряють своїм мобільним пристроям, а ось показник «любові» до настільних ПК швидко знижується.

В результаті Google невпинно наближається до впровадження свого Mobile-First Index, який буде вище оцінювати мобільно-зручні сайти. Основне завдання – сфокусуватися на створенні сайту, який буде швидко і якісно відображатися на різних мобільних пристроях.

Машинне навчання

Машинне навчання буде продовжувати набирати оберти в 2018-му завдяки останнім оновленням алгоритму Google «Rank Brain». Цей інструмент відповідає за навчання на основі пошуку, щоб підвищити релевантність і забезпечити користувачів найбільш актуальним контентом по їх пошуковим запитам.

Rank Brain враховує те, як користувачі здійснюють пошук і з яких пристроїв вони це роблять. В підсумку хороший SEO буде покладатися на створення високоякісного контенту, розміщеного на надійних сайтах з високим D.A (Domain Authority). Ще одна перевага Rank Brain полягає в тому, що він швидко усуває «чорну» SEO-оптимізацію і допомагає користувачам.

PPC

Багато хто з фахівців з маркетингу задавалися питанням, що станеться з PPC? Особливо з огляду на те, що Google збільшує витрати, в порівнянні з рекламою в соціальних мережах. Якщо говорити коротко, то платний пошук продовжує відігравати важливу роль в digital-marketing.

Мобільні пристрої

Стратегія «mobile first» важлива як для PPC, так і для SEO та соціальних медіа. Переконайтеся в тому, що всі ваші PPC-кампанії ефективно націлені на мобільних користувачів, що дозволить максимізувати результати і збільшити рентабельність інвестицій.

Шопінг в Google

Покупки через Google дійсно починають домінувати і цей тренд продовжить зміцнювати свої позиції в 2018-му. Основна перевага Google Shopping в тому, що навіть дрібні продавці можуть конкурувати з великими ріейлерами за ідентичні пошукові запити і супутні товари.

Вартість оголошень в Google

Вартість реклами в Google продовжує збільшуватися в поточному році – чи добре це? Google повідомила, що в 2018-му надасть більше інструментів, які допоможуть digital-маркетологам таргетувати більш точні ключові слова з поліпшеним відстеженням конверсій. Будь-якому починаючому бізнесу варто використовувати Google AdWords, так як цей інструмент швидко демонструє рівень пошуку і попиту на продукт, а також те, як аудиторія взаємодіє з ним.

2018-й обіцяє бути вражаючим роком для цифрового маркетингу, адже технології продовжують розвиватися, а фокус на мобільних пристроях, відео і технологіях штучного інтелекту стане ключем до успіху.

Читайте також –

Як Good Wine оптимізує оффлайн-торгівлю за рахунок інновацій


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку