У центрі уваги MAPIC-2017: Food & Beverege
15-17 листопада 2017 року у французьких Каннах пройде найбільша європейська галузева виставка індустрії рітейлу і девелопменту – MAPIC. Цього року головна тема виставки – розвиток сегмента «Їжа та напої».
Щороку організатори MAPIC вибирають нову тему, якій приділяється особлива увага: запрошуються топ-спікери, проводяться лекції, семінари та network, облаштовується особлива виставкова зона. З 2016-му ключовими темами були: ефективне використання як офлайн, так і онлайн каналів продажів (o2o: online to offline), retailtainment і інноваційні технології.
Цього року фокус зроблений на сегмент Food&Beverege – «Їжа та напої». Логіка організаторів зрозуміла: з кожним роком у сучасних ТРЦ площа фуд-кортів збільшується, а представлені в центрах оператори громадського харчування – кафе і ресторани, фаст-фуд і здорова їжа – стають таким же важливим «магнітом» для відвідувачів, як якірні орендарі та рітейлери , що працюють в торговельній галереї. «Зараз немає більш актуального тренда, ніж розвиток фуд-холу, – зазначає Дідьє Соілла з Time Out Market. – Він має вирішальний вплив на те, прийдуть люди знову або підуть з ТРЦ».
КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ
MAPIC – найбільша міжнародна виставка, присвячена торгівельній нерухомості.
У 2016 році у виставці взяли участь більше 8400 делегатів, серед яких 2100 рітейлерів, 2500 девелоперів і близько 1000 інвесторів. Під час виставки пройшло більше 100 конференцій, присвячених темі рітейлу.
Понад 700 компаній-експонентів розміщуються на площі в 12 000 кв. м, перетворюючи виставковий павільйон на місце для знайомств і контактів зі всілякими гравцями рітейлу – від торгових центрів і аутлетів до універмагів, зон відпочинку і міських центрів. В одному місці представлені проекти торговельної нерухомості з усього світу. Більш того, тут є спеціальні тематичні зони, поряд з інноваційними рішеннями і технологіями, які покликані зробити торгові об’єкти більш привабливими.
Чому Food&Beverege так важливий не тільки для девелоперів торгової нерухомості, але й для рітейлерів? За даними дослідження CBRE, майже третина відвідувачів торгових центрів приходить туди тільки заради фуд-корту. Значною мірою кафе і ресторани перетворили торгові центри в невід’ємну складову сучасного стилю життя. За даними JLL, оператори, що представляють формати харчування, за останні десять років подвоїли займану ними площу в торгових центрах. Площа для сегмента «Їжа та Напої» в ТРЦ збільшилася з 7 до 15%, а в найближчі кілька років цей показник досягне 20%. Також дослідження показують, що люди, які їдять під час відвідування торгового центру, затримуються там в середньому на 27 хвилин довше і витрачають на 18% грошей більше.
Основні тренди, на яких зосереджені організатори і які відзначають практично всі дослідницькі та консалтингові компанії: розвиток фуд-кортів від формату «фаст-фуд» в більш складні концепції. Від простих продуктів, страв street-food через якісні сендвічі оператори починають пропонувати більш широкий вибір їжі: традиційну для тієї чи іншої країни кухню, здорове харчування, нові експериментальні формати.
Програма виставки передбачає серію конференцій, присвячену еволюції сегмента Food&Beverage, презентацію нових ексклюзивних концепцій. Вперше в історії на MAPIC буде обладнаний дегустаційний майданчик, де відвідувачі зможуть спробувати страви різних операторів, в тому числі і нестандартних форматів.
Для участі в конференціях і семінарах вже зареєструвалися понад 400 компаній, що працюють в Food&Beverage. Серед них і лідери ринку: Delifrance, Old Wild West; Vapiano, Caffa Pascucci і багато інших. Генеральний партнер сесії – JLL.
Нагадаємо, для участі в MAPIC-2017 вже зареєструвалися такі компанії як United Colors of Benetton, Decathlon, Apple, Adidas, Burger King, Costco, H&M, Mamma Roma, Starbucks, Primark та багато інших. З повним списком рітейлерів, вже зареєструвалися на виставку, можна ознайомитися за посиланням.
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА MAPIC-2017
Читайте також –
Місце зустрічі: хто з рітейлерів і девелоперів вже зареєструвався на MAPIC-2017