20 порад, як поліпшити e-commerce-продажі (інфографіка)

20 порад, як поліпшити e-commerce-продажі (інфографіка)

25.10.2017 01:15
  609
Ukrainian Retail Association

Низка рекомендацій, як поліпшити конверсію в роботі в сегменті e-commerce.

20 порад від RedStag Fulfillment, як залучити користувачів і перетворити перегляди в продажі. Інфографіка допоможе розібратися, які активності варто застосовувати для користувачів Всесвітньої павутини, які ще не зайшли на сайт, поради по сайту і ряд рекомендацій по збільшенню коефіцієнта конверсії.

Зараз e-commerce компанії стикаються з такими ж труднощами, як і їх офлайн-попередники. Одна із загальних проблем – перетворити любителів витріщатися на вітрини в покупців. Навіть in-store покупці порівнюють ціни в онлайні, перш ніж зробити покупку. Фактично, 72% покупців шукають інформацію онлайн, перш ніж відправитися в магазин, а дві третини, використовуючи смартфони, порівнюють ціни прямо в торгових точках. Це той момент, коли онлайн-магазин може перехопити потенційного покупця у конкурента. Середній коефіцієнт конверсії для e-commerce коливається від 1 до 4%. Поліпшити коефіцієнт конверсії навіть на відсоток буде досягненням.

Інфографіка пропонує ряд рекомендацій:

  • Пропонуйте безкоштовне повернення товару

67% покупців вивчають правила повернення товару, перш ніж зробити покупку. Більш того, 92% здійснять повторну покупку, якщо процес повернення був легким.

  • Просувайте переваги, а не функції

Характеристики товара пояснюють, що робить продукт. Коли користувач читає про переваги продукту, він дізнається, чому товар краще, і чому варто вибрати саме його.

  • Дозвольте гостьовий шопінг

23% користувачів залишають кошик, коли дізнаються, що їм необхідно створити новий обліковий запис користувача.

  • Вмикайте відео

Користувачі, які переглянули відео, на 144% більше схильні додати продукт в кошик, ніж користувачі, які не дивилися його.

  • Скоротіть кількість полів для заповнення

Чим більше полів повинні заповнити користувачі під час реєстрації, тим імовірніше шанси, що вони покинуть сайт. Три поля – це золота середина.

Джерело: MMR

Читайте також – 

6 типів контенту, який повинен бути на сайті інтернет-магазину


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку