Дослідження: що працює найкраще для брендів у Facebook (інфографіка)
Як користувачі реагують на певний тип контенту і який з них збирає найбільшу кількість реакцій і органічного охоплення.
Маркетингове агентство Ignite вивчило 18 538 публікацій в Facebook від 30 брендів, щоб визначити який контент приносить найбільше результатів. Серед досліджуваних компаній – 18 зі сфери рітейлу, 5 – FMCG, 2 мережі магазинів електроніки, 4 зі сфери послуг і 1 некомерційна організація. Одним з основних висновків стало те, що рітейлери і сервісні компанії більше всього органічного охоплення отримують через пости з відео. Як показало дослідження, відео-контент досягає майже 3% підписників сторінки. В той же час це правило не діє на FMCG-бренди.
Ще один висновок, зроблений в компанії, стосується лайків – незважаючи на те, що публікації з фото збирають, як і раніше, найбільшу кількість реакцій, пости з посиланнями від них майже не відстають, а у випадку з репостами навіть випереджають. Таким чином, експерти рекомендують не боятися генерувати трафік собі на сайт, якщо контент досить продуманий і точно розрахований на свою цільову аудиторію.
Також в агентстві зробили висновок з приводу самого успішного і самого слабкого за охопленням місяця в Facebook для брендів. Найбільшого охоплення компанії досягають в серпні, а найменшого – у січні.
Дослідження проводилося з 1 січня 2015 року по 31 грудня 2016 року. Висновки свого аналізу експерти виклали у вигляді інфографіки. RAU підготувала її переклад.
Читайте також
Нове для бізнесу в Facebook, Instagram, Youtube та інших популярних ресурсах