Найпопулярніші сайти UANet за вересень: olx, Rozetka та prom наращюют аудиторію

Найпопулярніші сайти UANet за вересень: olx, Rozetka та prom наращюют аудиторію

04.10.2017 02:00
  510
Ukrainian Retail Association

З усіх операторів інтернет-торгівлі охоплення скоротився лише у aliexpress.

Згідно даних Kantar TNS CMeter, торгові майданчики, що входять в топ-25 популярних сайтів українського сегменту інтернету, змогли домогтися поліпшення охоплення і зростання аудиторії. Лідер українського e-commerce – маркетплейс olx.ua – збільшив охоплення з 52,36 до 53,12%. Rozetka.ua виросла на 0,26% – до 39,86%. Ще більше зростання продемонстрував prom.ua – після ребрендингу і коригування маркетингової стратегії маркетплейс зміг залучити додатково 2,34% користувачів UANet. Місяць портал закінчив з охопленням 38,57% охоплення аудиторії.

Серед інших существенніх змін: Vk.com (32,36%) покинув першу десятку популярних сайтів. Однак, кожен третій українець як і раніше відвідує цю соцмережу.

Стабілізувалося охоплення в Facebook.com, за ним міцно закріпилася третя позиція рейтингу. З заборонених сайтів, значне зростання в цьому місяці показав Yandex.ua.

Також, збільшення охоплення спостерігається в Wikipedia.org, яка завдяки цьому піднялася з 6 позиції і в вересні закриває перший ТОП-5.

ТОП-25 популярних сайтів у вересні виглядає наступним чином:

рейтинг сайтов

Читайте также –

Три місяці блокування: наслідки для бізнесу заборони Вконтакте і Однокласники


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»

Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від...
time icon  
  93
Усі новини ринку