Глава відділу маркетингу Rechi.ua йде з компанії

Глава відділу маркетингу Rechi.ua йде з компанії

03.10.2017 08:45
  564
Виктор Нагорский

Керівник відділу маркетингу інтернет-магазину брендового взуття, одягу та аксесуарів Rechi.ua Альона Кузьміна покине компанію в кінці жовтня.

У Rеchi.ua Альона пропрацювала майже три роки. Почавши роботу в компанії на посаді фахівця з контексту, вже через рік вона очолила напрям маркетингу, сформувавши відповідний відділ і систематизувавши його роботу, брала активну участь в просуванні бренду і масштабуванні бізнесу.

«Команда Rеchi.ua – моя друга сім’я і цей проект я люблю як свій власний. Ми разом росли і розвивалися, але тепер мені б хотілося в більшій мірі працювати з трафіком на сайті, ніж над його залученням. З майбутнім проектом поки остаточно не визначилася, тому відкрита до пропозицій, однак новий проект точно буде пов’язаний з digital або IT», – сказала в коментарі RAU Альона Кузьміна.

Довідка. Rechi.ua – інтернет-магазин брендового взуття, одягу і аксесуарів, працює на українському ринку з 2008 року. Основні категорії товарів: італійські сумки, взуття, одяг, прикраси, годинники. У портфелі брендів компанії: S.T. Dupont, Piquadro, Cavalli Class, Versace Collection, de Grisogono, годинник Versace, годинник Salvatore Ferragamo та інші. За оцінками Української асоціації директ маркетингу в 2015 році Rechi.ua увійшов в десятку найбільших інтернет-магазинів України сегмента fashion.

Читайте також –

Мережу Цитрус очолив колишній топ-менеджер Samsung Україна


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку