Глава відділу маркетингу Rechi.ua йде з компанії

Глава відділу маркетингу Rechi.ua йде з компанії

03.10.2017 08:45
  833
Виктор Нагорский

Керівник відділу маркетингу інтернет-магазину брендового взуття, одягу та аксесуарів Rechi.ua Альона Кузьміна покине компанію в кінці жовтня.

У Rеchi.ua Альона пропрацювала майже три роки. Почавши роботу в компанії на посаді фахівця з контексту, вже через рік вона очолила напрям маркетингу, сформувавши відповідний відділ і систематизувавши його роботу, брала активну участь в просуванні бренду і масштабуванні бізнесу.

«Команда Rеchi.ua – моя друга сім’я і цей проект я люблю як свій власний. Ми разом росли і розвивалися, але тепер мені б хотілося в більшій мірі працювати з трафіком на сайті, ніж над його залученням. З майбутнім проектом поки остаточно не визначилася, тому відкрита до пропозицій, однак новий проект точно буде пов’язаний з digital або IT», – сказала в коментарі RAU Альона Кузьміна.

Довідка. Rechi.ua – інтернет-магазин брендового взуття, одягу і аксесуарів, працює на українському ринку з 2008 року. Основні категорії товарів: італійські сумки, взуття, одяг, прикраси, годинники. У портфелі брендів компанії: S.T. Dupont, Piquadro, Cavalli Class, Versace Collection, de Grisogono, годинник Versace, годинник Salvatore Ferragamo та інші. За оцінками Української асоціації директ маркетингу в 2015 році Rechi.ua увійшов в десятку найбільших інтернет-магазинів України сегмента fashion.

Читайте також –

Мережу Цитрус очолив колишній топ-менеджер Samsung Україна


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  1023
Усі новини ринку