П’ятеро з Inditex: як виглядають магазини Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Stradivarious та Oysho в Lavina Mall

П’ятеро з Inditex: як виглядають магазини Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Stradivarious та Oysho в Lavina Mall

23.09.2017 09:00
  1159
Микола Маранчак

Нові концепти, молодіжний street style, білизна, корсети і гігантські локації – що ще приготував Inditex відвідувачам Lavina Mall.

Найбільший одежний рітейлер світу – іспанська компанія Inditex – широко представлена в Україні. На початок року в нашій країні працювало 53 магазини групи загальною площею 33 000 кв. м. За цим показником вона посідає друге місце, поступаючись тільки польській LPP. Друге місце Inditex зайняв і в номінації “Якірний fashion-орендар року в рітейлі” за підсумками голосування експертної ради та учасників ринку роздрібної торгівлі, яке пройшло в рамках Retail&Development Business Awards.

Зупинятися на досягнутому іспанці не мають наміру, і активно відкривають нові торгові точки в найбільших сучасних ТРЦ України. Про підписання договору оренди на 7 000 кв. м між іспанським рітейлером Inditex Group і Lavina Mall, RAU стало відомо ще у жовтні 2016 року, за два місяці до відкриття ТРЦ. При цьому зазначалося, що всі магазини будуть реалізовані в найсучасніших концепціях, а деякі з них вперше реалізовані саме в Україні.

15 серпня компанія Inditex відкрила в Lavina Mall відразу п’ять магазинів: ZARA, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti та Oysho. Про один з них, другий за величиною в Східній Європі ZARA, раніше RAU вже розповідала. Через місяць, 15 вересня, відкрився ще один магазин Inditex – Stradivarius, який зайняв локацію площею 800 кв. м. Не менші площі й у інших магазинів рітейлера. За словами керівника відділу оренди Lavina Mall Людмили Віліщук, найближчим часом в торговому центрі слід очікувати передусім гігантів: «Зараз в Lavina Mall все складніше знайти локацію середніх розмірів. Залишилися або дуже великі приміщення, або маленькі, тому тенденція відкриття флагманів і магазинів великих форматів продовжиться». Як виглядають магазини Oysho, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius і Massimo Dutti в найбільшому українському ТРЦ – у фоторепортажі RAU.

Pull&Bear

Магазин одягу та аксесуарів Pull&Bear, площею 750 кв. м, відкрився в Lavina Mall в абсолютно новому для України форматі. Авангардний концепт під назвою Hermosilla з характерним акцентом на світло а-ля каліфорнійське сонце і легку колірну палітру. Власне, Hermosilla є розвитком концепції бренду California і зберігає деякі його характерні особливості. По всьому приміщенню розставлені вазони з зеленню, на стінах багато інсталяцій, а центральним елементом композиції служать взуттєві стенди у вигляді помаранчевого фургона з дошками для серфінгу.

Асортимент магазину робить акцент на повсякденному одязі та аксесуарах в casual-стилі для молодих людей. Його ж характеризує і сама назва бренду – «натягни і носи», саме так перекладається Pull&Bear. Оновлення асортименту в магазинах Pull&Bear, як і в інших марках Inditex, здійснюється в Lavina Mall два рази на тиждень.

Також Pull&Bear продовжить проводити в Києві свою традиційну екологічну політику. У компанії самостійно коригують на торгових точках системи освітлення, опалення та охолодження, що дозволяє знизити споживання енергії на 20%, а вся упаковка виробляється з вторинної сировини і біологічно розкладається.

Мережа об’єднує понад 800 власних і відкритих за системою франчайзингу магазинів у 60 країнах світу, а ще в 17 державах бренд представлений тільки у форматі онлайн-бутиків.

Bershka

Магазин молодіжного одягу Bershka зайняв площу 900 кв. м. Цільова аудиторія бренду – молоді люди віком 14-25 років. Bershka відноситься до самої доступної за ціною марки концерну Inditex. В асортименті представлений одяг і аксесуари в повсякденному стилі з використанням великої кількості моделей з деніму. Дизайнери марки характеризують його як «коктейль молодості й енергії».

Колекції бренду розділені на декілька лінійок: Girls Bershka – основна лінія жіночого одягу в стилі casual; Girls BSK – лінія жіночого одягу, що представляє собою поєднання casual і street style з більш яскравими і експресивними моделями порівняно з виробами основної лінії; Men Bershka – лінія чоловічого одягу, що поєднує casual і спортивний стилі. Також Bershka пропонує лінії взуття і аксесуарів.

Магазин «одягнений» як в чорні та білі металеві стенди, так і в дерев’яні. На стінах розвішані дзеркала з наклеєними «портретними» контурами. Яскравий акцент — червона портьєра, яка привертає увагу до зон аксесуарів, роздягалень і до каси.

Згідно бізнес-моделі бренду, Bershka також піклується про навколишнє середовище. Всього рітейлер має 954 магазина в 66 країнах світу.

Massimo Dutti

Ще один бренд одягу, взуття та аксесуарів концерну Massimo Dutti розмістився в локації, загальна площа якої склала 730 кв. м. Спочатку під цією маркою випускався виключно чоловічий одяг преміум-класу. Однак у Lavina Mall в торговій точці можна знайти також одяг, взуття та аксесуари для жінок і дітей, а сам бренд став більш доступним покупцям.

Стиль Massimo Dutti різко відрізняється від інших брендів Inditex. Якщо в магазинах Zara, Bershka або Pull&Bear продається в основному молодіжний одяг, то в Massimo Dutti асортимент більш «дорослий». У магазині можна знайти одяг для ділових зустрічей і роботи в офісі: піджаки, брюки, спідниці і жилети. Також тут є великий традиційний для Inditex вибір одягу в стилі casual: сукні, светри, кардигани, жіночі кофти і пальто.

В даний час виробництво одягу частково перенесене в Китай, інший асортимент шиється в Португалії. У бренда налічується більше 500 бутиків у 40 країнах світу.

Концепт магазину відрізняється строгістю і традиціоналізмом, які передаються за допомогою бежевих і коричневих стін і підсвічених ніш в чорному обрамленні.

Oysho

Бренд білизни Oysho – наймолодший в Inditex. Магазин торгової марки в Lavina Mall розмістився на площі 440 кв. м і примикає до відкритого згодом Stradivarius. Основою асортименту компанії спочатку було жіноча нижня білизна, однак поступово до неї приєдналися такі напрямки, як домашній одяг, корсети, пляжна атрибутика, одяг для занять танцями і спортом, а також взуття.

Бутік оформлений у світлих тонах і розділений на зони, які контрастюють між собою. У Oysho більше 500 магазинів в 82 країнах світу.

Stradivarius

Магазин молодіжного одягу Stradivarius, площею 800 кв. м, відкрився через місяць після своїх со-компаньйонів по Inditex – 15 вересня. Історія Stradivarius почалася в 1994 році. Через 5 років фірмові магазини бренду з’явилися по всій Іспанії. Трохи пізніше маркою зацікавилася компанія Inditex, яка і викупила бренд. Сьогодні одяг, взуття та аксесуари з логотипом у вигляді скрипкового ключа продаються в більш ніж 900 магазинів в 60 країнах світу.

Цільова аудиторія бренду – дівчата у віці від 18 до 30 років, яким пропонуються футболки зі стразами та вишивкою, сорочки, жакети, сукні, брюки та джинси. В асортименті Stradivarius також є взуття, прикраси, ремені, окуляри та інші аксесуари.

Новий магазин Stradivarius став вже 11-м в Україні. Крім Києва, мережа Stradivarius в країні представлена торговими точками в Одесі, Львові, Дніпрі, Вінниці, Черкасах і Харкові.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку