Керівник відділу імпорту Good Wine про принципи в роботі та житті
“Краще зробити і жалкувати, ніж не зробити і не пізнати”, – саме цим принципом керується і в роботі, і в житті керівник відділу імпорту в Good Wine Надія Савенкова.
Нещодавно Good Wine запустив новий проект “Люди Good Wine” – компанія розповідає про те, хто і як створює Customer Journey для своїх відвідувачів. Надія Савенкова працює у компанії десять років – з моменту її заснування. Вона керує відділом аксессуарів Home by Good Wine, створила кофейню Yellow Place і відбирає на ринку найкращі бренди для компанії. Вона розповіла про те, як її життєві принципи перетинаються з робочими і допомагають зробити компанію блище до своїх клієнтів.
Good Wine для мене – свобода та дружба. Тут я роблю що хочу, з тими, кого люблю.
Ми відкрили Yellow Place, щоб пити хорошу каву на роботі. Поїхали в Берлін за натхненням, випили сотню еспресо і нікому не готуємо американо, хоча деяких це зводить з розуму.
Коли ми запускали Good Wine, бренди нам, новачкові на ринку, відмовляли тисячу разів. Ми боролися за кожного виробника: відправляли сотні мейлів на тиждень, переслідували їх на виставках, знімали з велосипедів у виноробні і створили у себе кращі умови для продажу. Зараз ми збираємо зірок, за якими весь світ стоїть в черзі, і вже так звикли полювати, що не можемо зупинитися.
Для того, щоб бути хорошим робітником, досить бути чесним, розумним і спритним. Потім ти даєш йому правильну базу і початкові знання, а далі він злітає, як ракета.
Вузи вчать читати багато тексту і викручуватися на іспитах. Якщо пощастило в 16 років усвідомити свою мрію, треба отримувати практичні знання, а не ефемерні дипломи.
В голові у 20-річних свобода. Це звучить гарно, якщо ти приносиш результат і займаєшься крутою справою. Разом зі свободою на терезах завжди йде відповідальність.
Коли щось відбувається не так, нормальний дорослий чоловік запитує: “А що я зробив, щоб було як треба?” замість: “Чому інші не зробили, як я хочу?”
Ми не про дешево, багато і шкідливо. У нас немає junk food за три копійки. Але якщо ти знаєш, як виглядає здорова їжа, ти знайдеш її у нас в будь-якому ціновому сегменті.
Good Wine, Yellow Place
Ти можеш передати наступному поколінню хороші речі і смак до життя, а можеш – смітник. Я весь час уявляю гори сміття на планеті, коли бачу полки з китайським барахлом. Тому Home ретельно відбирає, що поставить до себе на полицю і скільки це вам прослужить.
Я живу за принципом: краще зробити та пожалкувати, ніж не зробити та не дізнатися.
Коли я не працюю, я танцюю. Вісім тренувань в тиждень розвиваю надздібності рухатися, як Бейонсе.
В Yellow Place дівчата в діамантах п’ють флет поруч із забитими татухами хіпстерами. Приємно, що й ті, й інші самі забирають каву і прибирають за собою столики. Yellow Place – люди без рамок і цінників.
Я дуже люблю чоловіків за надійність і відсутність примх. За це я могла б полюбити й жінок.
Три факти про мене:
- Я не хочу потрапляти в світ людей, які дивляться телевізор.
- Я приймаю рішення за сім секунд, як самурай.
- Я працюю для класних чуваків.
Коли люди наполегливо працюють, це надихає крутіше картинок в соцмережі. Оточуйте себе однодумцями, а не акаунтами.
Джерело: http://goodwine.ua
Читайте також –
Віталій Іванович: правила життя і бізнесу засновника Fly Park, Big Berry і Big Burger