Шопінг-клубу LeBoutique виповнюється сім років

Шопінг-клубу LeBoutique виповнюється сім років

02.08.2017 02:10
  629
rau

2 серпня шопінг-клубу LeBoutique виповнюється сім років. Рітейлер підвів підсумки роботи, розповів про досягнення, а також розкрив плани на найближче майбутнє.

Історія розвитку компанії включала кілька ключових етапів. У 2013 році LeBoutique запустив власний імпорт товарів європейських і турецьких виробників, а вже через рік з’явилася рекомендаційна система в картках товарів, що суттєво вплинуло на кількість скоєних покупок.

У 2015 році шопінг-клуб в першим сегменті fashion eCommerce реалізував бонусну програму для постійних покупців. Гнучка система бонусів дозволила клієнтам економити на наступних замовленнях.

2016-й видався найактивнішим для інтернет-магазину: з’явилися персональні рекомендації в каталозі, лист бажань з повідомленнями, коли з’являються товари, що зацікавили. В цей же період компанія запускає процедуру легкого повернення – безкоштовне повернення замовлень через Нова пошта, а також швидке повернення коштів в особистий кабінет з подальшим виведенням грошей на карту.

Чимало змін в роботі онлайн-рітейлера відбулося за останній рік: з’явилася українська версія сайту (вперше в сегменті fashion eCommerce), а також віртуальна система онлайн-примірки одягу, за допомогою якої клієнти можуть підібрати потрібний розмір, виходячи з індивідуальних параметрів. Спеціальний віджет на сайті проаналізує дані і побудує 2D модель з візуалізацією посадки вироби на фігуру, а також порекомендує ідеальний розмір.

А вже в липні цього року компанія відкрила два перших відділення в регіонах – в Одесі і Харкові. У нових центрах видачі товарів можна скористатися безкоштовною доставкою, примірочними і, в разі необхідності, швидко оформити повернення.

Роман Онищенко, співзасновник компанії: «Поява одеського і харківського відділень – логічне продовження нашої стратегії розвитку. Ми вибираємо локації в центрі міста, поблизу зручної транспортної розв’язки. На черзі ще чотири центри видачі товарів до кінця року».

Сім років роботи на ринку eCommerce – це період, який дозволяє оцінити накопичений досвід і перспективи для подальшої реалізації стратегії розвитку.

«Для мене час роботи в eCommerce – рік за три по темпу, інтенсивності і насиченості, – говорить директор з маркетингу Юлія Шилова, – Так що сім років для LeBoutique – це справжня зрілість, коли і хочеться, і можеться».

Читайте також –

LeBoutique: сім відмінностей у поведінці клієнтів, що використовують українську версію сайту


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку