Ситуативний маркетинг: Ніколас Кейдж в Астані як герой жартівливих зображень

Ситуативний маркетинг: Ніколас Кейдж в Астані як герой жартівливих зображень

29.07.2017 09:00
  834
Микола Маранчак

Ситуативний маркетинг від АТБ-маркет, Ашан, Епіцентр, Mister Cat, казахстанських рітейлерів та інших компаній, які обіграли популярний в мережі мем з Ніколасом Кейджем в халаті і хутряній шапці.

Ситуативний маркетинг – один з найбільш дешевих і ефективних способів привернути увагу користувачів Всесвітньої павутини. Вчасно відреагувавши на події, фотографії чи висловлювання, які активно обговорюються в Мережі, можна зацікавити багатьох потенційних споживачів. Рітейлери в цьому переконалися на власному досвіді, тому чи не будь-інтернет-мем активно обігрується SMM-фахівцями українських компаній. Один із найсвіжіших прикладів, який дозволив креативникам проявити свою фантазію і створити ряд забавних рекламних картинок – недавнє фото відомого американського актора, зірки не одного фільму, в Казахстані. Ситуативний маркетинг в дії.

Американський актор Ніколас Кейдж, схоже, надовго запам’ятає свій перший візит до столиці Казахстану Астани на XIII міжнародний кінофестиваль «Євразія». Його фото в компанії ректора Казахського національного університету мистецтв Айман Мусаходжаевой миттєво “підірвало” інтернет. Осторонь не залишилися навіть рітейлери. Як жартують по мережі «Хто-хто? Кейдж в пальто». Поїхали.

У АТБ-маркет всі пакет на умі, але все одно смішно.

https://www.facebook.com/ATB.Market.tm/photos/a.260254747405480.55605.256528401111448/1362379183859692/?type=3&theater

Ашан відправив Ніколаса Кейджа у свій молочний відділ, доводячи, що там у них кондиціонери працюють краще всього.

https://www.facebook.com/auchanukraine/photos/a.1473728286268335.1073741829.1465066273801203/1728983244076170/?type=3&theater

Мережа гіпермаркетів Епіцентр скористалася ідеєю жарту з радянським фільмом “Іронія долі” і поставила Кейджа у ванну.

https://www.facebook.com/epicentrkua/photos/a.735510859867273.1073741828.727408874010805/1387040188047667/?type=3

Ось мабуть саме першоджерело ідеї.

Піцерія Mister Cat порівняла вираз обличчя Ніколаса Кейджа з тим відчуттям, коли прийшов в улюблений ресторан, а всі столики зайняті.

https://www.facebook.com/mistercat24/photos/a.1572958062992961.1073741828.1572956236326477/1929630210659076/?type=3&theater

До акції приєднались (а краще сказати, ініціювали) також рітейлери Казахстану. Свою добірку картинок представила меблева компанія Styllage.

https://www.facebook.com/styllage/posts/128696007738520

Market.kz використав популярне фото, щоб запропонувати купити чапан (тепер ми знаємо як це називається)

https://www.facebook.com/market.kz/photos/a.1562944510616210.1073741828.1562049650705696/1935814489995875/?type=3

А ось Dolcetto стверджує, що Ніколас Кейдж побував у них в кав’ярні на благодійній акції. Виглядає дуже дивно, від чого стає ще смішніше.

https://www.facebook.com/Dolcetto.uz/posts/1935709460038134

Та інші популярний фотокартки по темі:

Зазначимо, що в інтернеті існує інший популярний інтернаціональний мем з Ніколасом Кейджем “Да ладно?!”, взятий з фільму “Поцілунок вампіра”, що вийшов в 1988 році. маркетинг

ситуативний маркетинг

Читайте також:

Ситуативний маркетинг: бренди, які грають в Ігри престолів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку