П’ять правил проведення акцій від маркетинг-директора мережі АЗК WOG

П’ять правил проведення акцій від маркетинг-директора мережі АЗК WOG

27.07.2017 08:45
  1041
rau

Новий директор з маркетингу АЗК WOG Ольга Капустіна, яка змінила на цій посаді Віталія Ткаченка, про те, навіщо бренди заманюють споживачів дорогими призами.

Як пише sostav.ua, на початку липня мережа АЗК WOG розпочала акцію «WOG заправляє квартирами», в якій 5 учасників отримають в подарунок одну з п’яти однокімнатних квартир в Київському регіоні. Механіка акції до межі проста і зрозуміла клієнту: необхідно заправиться від 20 л будь-яким видом палива, витягнути один з 4 елементів з зображенням частини квартири з боксу на касі, зібрати всі чотири частини, і гарантовано стати власником ключів від нерухомості.

За 10 днів акції взяли участь вже понад чверть мільйона клієнтів, компанія вже отримала опереженный приріст проток до 10% по акції.

Очікується, що до кінця акції залучення складе не менше 80% клієнтів – власників картки лояльності WOG ПРАЙД. Також маркетинг ставить за мету збільшити продажі нафтопродуктів, стимулювати повторні заїзди на АЗК, залучити нових клієнтів.

Ольга Капустіна, директор з маркетингу WOG:

“Кожен візит на АЗК для наших клієнтів стає цікавим, так як в акції використовуються елементи гри – зібрати всі частини зображення квартири і виграти головний приз – саму квартиру. Крім того, кожен учасник акції залишається у виграші – за кожну четверту заправку від 20 літрів клієнт отримує чашку кави в подарунок на гаманець картки лояльності. Ми оригінально і дуже помітно відобразили це на чеку у вигляді склянки кави з 4-ма поділками. Склянка кави поступово наповнюється з кожною заправкою клієнта і, коли стакан повний, в чеку друкуємо фразу: «Вітаємо! Ми щойно подарували Вам каву». Все просто і зрозуміло для клієнта, як ми і любимо”.

wog

Чек учасника акції

В якості каналів промо компанія задіяла зовнішню комунікацію – борди по Україні, ротацію ролика на радіостанціях, ротація тб-ролики на ТБ, на внутрішньому ТБ на АЗК, медійна реклама на автомобільних сайтах, POS-матеріали на АЗК, email, sms, viber-розсилка, корпоративний сайт, рекламне просування на корпоративних сторінках в соцмережах і в мобільному додатку WOG PRIDE.

Крім того промо-ролик просувається на відеосервісі YouTube і MEGOGO.

П’ять простих правил успішних акцій від маркетинг-директора WOG:

  1. Визначте мету акції. Це скелет будь-якої маркетингової ініціативи. Виходячи з мети, ви визначаєте масштаб, умови, призовий фонд, канали комунікації.
  2. Розробіть умови і механіку. Основне правило тут – все повинно бути максимально просто. Клієнт повинен без праці розібратися і виконати всі умови. Бажано уникати додаткових правил, ускладненого функціоналу, це дратує, вбиває інтерес і залучення клієнтів.
  3. Креатив та інтерактив. Оригінальна подача ідеї завжди привертає увагу клієнта і виділяє вас на тлі інших. Інтерактив дозволить миттєво залучити клієнта до активної участі.
  4. Більшу частину бюджету маркетингової акції розподіліть на просування. Ефективність і залучення залежить від правильно підібраного формату донесення інформації, каналів комунікації, а також інтенсивності впливу.
  5. У будь-якої успішної акції важливий призовий фонд і його цінність для клієнта. Дорогий приз – це гарантія підвищеного охоплення, а гарантовані заохочення примножать лояльність існуючих клієнтів.

Джерело: sostav.ua

Читайте також

Які дані збирає про покупців Сільпо та які висновки робить на їх основі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку