Огляд новин в e-commerce: LeBoutique, EVO, Amazon, Monobank і блокування сайтів

Огляд новин в e-commerce: LeBoutique, EVO, Amazon, Monobank і блокування сайтів

26.07.2017 08:45
  470
Ukrainian Retail Association

E-commerce Expert виступив проти законопроекту про досудове блокування сайтів, LeBoutique відкрив центр видачі товарів в Одесі, Amazon запустив «Instagram для шопінгу», а екс-менеджери Привату – перший мобільний банк.

Monobank

Fintech Band і Універсал Банк (Universal Bank) оголосили про запуск першого в Україні повністю мобільного банку – Monobank. Про це повідомив портал Новое Время з посиланням на співзасновника Fintech Band Дмитра Дубілета.

«Наша команда працює в поті чола з двома банками – Айбокс Банк і Універсал Банк. Айбокс став нашим клієнтом першим, тому всі новини про запуск необанка були присвячені саме йому. Але зараз ми бачимо, що технічна інтеграція з Універсал Банком проходить набагато швидше. Це означає, що саме цей банк буде запущений першим», – написав Дубілет на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.

Як відзначили в прес-службі Універсал Банку, новий банк не має відділень і працює виключно на мобільних пристроях.

«Спільний проект з Fintech Band дозволить нам забезпечити клієнтів прогресивним інструментом персонального банкінгу, надзвичайно вигідним і конкурентоспроможним на ринку кредитних послуг», – зазначив власник групи ТАС, в яку входить Універсал Банк, Сергій Тігіпко.

У мобільному додатку планують велику кількість банківських послуг – безкоштовні переклади і комунальні платежі, зручні і функціональні виписки. Служба підтримки буде працювати через месенджери Viber, Facebook Messenger і Telegram.

Le Boutique

Шопінг-клуб Le Boutique відкрив перший центр видачі покупок в Одесі. Раніше аналогічний центр компанії працював лише в Києві. Тепер же, роблячи покупки на сайті Le Boutique, одесити можуть вказати спосіб отримання замовлення «Самовивезення» і самостійно забрати товар в центрі видачі, не оплачуючи доставку. Тут же можна скористатися примірочними і, в разі необхідності, швидко оформити повернення. Центр видачі замовлень розмістився в центральній частині міста – на вул. Арнаутська, 74.

При цьому співзасновник шопінг-клубу LeBoutique Роман Онищенко у коментарі для портала Retailers.ua зазначив, що до кінця року компанія планує відкрити ще до чотирьох таких центрів, а наступний з’явиться в Харкові. За його словами, центр обслуговування для компанії – важлива точка особистого контакту з покупцем. Щомісяця через київський центр видачі проходить близько 20 000 чоловік. У день видається до 1 500 посилок (близько 3 000 товарів), а в пікові дні – понад 2 000 посилок.

E-commerce Expert

Комунікаційна платформа Ukrainian E-commerce Expert, яка об’єднує гравців українського ринку e-commerce, виступила проти законопроекту про досудове блокування сайтів. В організації вважають, що прийняття Верховною Радою проекту закону №6688, який вносить зміни до деяких законодавчих актів щодо протидії загрозам національній безпеці в інформаційній сфері, може негативно вплинути на ринок електронної комерції України.

«У разі схвалення запропонованих змін слідчі органи матимуть право ініціювати блокування будь-якого онлайн-ресурсу, якщо він, на їхню суб’єктивну думку, загрожує національній безпеці держави. Інтернет-провайдерів зобов’яжуть, не чекаючи рішення суду, блокувати доступ користувачів до інтернет-сайтів. Таким чином, під заборону можуть потрапити не тільки електронні медіа та ЗМІ, а й e-commerce-сервіси, логістичні компанії, фінансовий сектор, консалтингові організації та виробники програмного забезпечення», – заявили в Ukrainian E-commerce Expert.

З огляду на ризики, пов’язані із затвердженням зазначених норм, експерти Ukrainian E-commerce Expert закликали парламентаріїв не голосувати за запропонований законопроект.

Amazon

Amazon у власному мобільному додатку запустив розділ Spark, який ЗМІ вже встигли назвати «Instagram для шопінгу». Як повідомив портал AIN.ua з посиланням на TechCrunch, Spark являє собою стрічку з різних записів – це можуть бути фотографії, текст, посилання і опитування. Головна особливість Spark полягає в тому, що поруч з фотографіями є спеціальна іконка сумки, яка веде на сторінку товару, якщо той зображений на фотографії. «Мета нового сервісу – перенести частину соціальної активності навколо продуктів, які відбуваються за межами майданчика, назад в Amazon. Тут натхнення від товару може відразу перетворюватися в покупку – буквально натисканням однієї кнопки», – зазначає TechCrunch.

Публікувати записи в Spark можуть тільки члени програми Amazon Prime, інші можуть лише переглядати стрічку і реагувати на публікації «смайлами» – аналогом лайка. Щоб налаштувати свій Spark, користувач повинен вибрати мінімум п’ять категорій, в яких хоче вивчати пропозиції – наприклад «Книги», «Мода і стиль», «Технології» та інші. Всього таких категорій близько 45. Далі для нього сформується стрічка, де він зможе переглядати фотографії і замовляти товар, який сподобався.

Поки що Spark доступний тільки в США в додатку на iPhone. TechCrunch відзначає, що останнім часом Amazon почала активно розвивати різні сервіси, які допомагають клієнтам у пошуку потрібних товарів.

EVO.company

У I півріччі 2017 року українці придбали на маркетплейсах групи компаній EVO (Prom.ua, Bigl.ua) товарів на понад 6,6 млрд гривень, на 64% більше ніж за аналогічний період минулого року.

У той же час середній чек виріс всього на 8%, до 704 гривень, повідомила RAU прес-служба компанії.

Маркетплейси зростають щонайменше вдвічі швидше за ринок електронної комерції України. «Це пов’язано з тим, що маркетплейси за своєю природою є універсальними і не бояться перепадів попиту на ту чи іншу категорію товарів. Яка б категорія товарів не росла, маркетплейси ростуть разом з нею, на відміну від інтернет-магазинів, які часто є заручниками однієї-двох категорій», – пояснює директор з маркетингу EVO.company Олексій Філановський.

У попередні роки драйверами зростання електронної комерції України були спочатку техніка та електроніка, потім – одяг, взуття та аксесуари. У цих категоріях товарів до сих пір найбільше продажів. У той же час, темпи їх зростання вже повільніше темпів зростання самих маркетплейсів. Це означає, що в найближчому майбутньому переваги споживачів зміняться.

За словами Олексія Філановського, в подальшому будуть рости продажі в таких категоріях товарів, як краса і здоров’я (в основному, косметика і парфумерія), а також товари для дому та подарунки. Відносно новий масштабний тренд, який з’явився в кінці 2016-го і активно розвивається в 2017-му – істотне зростання попиту на продукти харчування і напої. Споживачі вже готові купувати їжу онлайн – справа за продавцями.

Читайте також –

Їжа по інтернету: як українські продуктові мережі розвивають онлайн-продажі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку