Ситуативний маркетинг: бренди, які грають в Ігри престолів

Ситуативний маркетинг: бренди, які грають в Ігри престолів

22.07.2017 09:00
  1416
Микола Маранчак

Як АТБ, McDonald’s, Rechi.ua, Цитрус, Domino’s Pizza, KFC, Volkswagen та інші компанії обіграють прем’єру нового сезону популярного телесеріалу Гра престолів.

Прем’єра 7 сезону Гри престолів стала однією з найбільш очікуваних подій цього літа. І вихід першої серії не тільки не знизив загострення пристрастей навколо теми, а лише посилив їх. Початок сезону культової саги подивилися рекордні 16 млн осіб. Поки Facebook обговорював події серії, RAU зібрала тематичні рекламні кампанії від локальних і світових брендів, а також приклади тих, хто вирішив на серіалі ще й заробити.

У АТБ Дейенеріс “з будинку Таргарієнів, іменована першою, Неопалима, Королева Мієрину, Королева Андалів, Ройнар і Перших Людей, Кхалісі Дотракійського Моря, що Розбиває Кайдани і Матір Драконів” пропонує покупцеві на касі пакет.

Після АТБ Дайенерис з роду Таргарієнів заскочила і в Rechi.ua.

McDonald’s додав старовинний кубок до звичних сендвічу і картоплі-фрі.

Бренд безалкогольних напоїв Activate Drinks представив новий смак «Кров дракона».

Київська приватна броварня VG Craft Beer до початку нового сезону серіалу анонсувала міцний бельгійський ель з сіллю Winter is Here. У складі – пшеничний і ячмінний солод, пластівці червоної пшениці, жатецький хміль, білий перець, коріандр і морська сіль.

Ще один виробник і постачальник алкоголю SWILL представив світлий ель Iron Throne.

А Domino’s Pizza нагадала, що «піца близько», переосмисливши одне з найбільш відомих гасел серіалу.

Citrus, як би між іншим, рекламують Google Street View для Android, ні разу не натякаючи, що “Вітру зими” наздогнали і їх. ситуативний маркетинг

Море пива пропонують “суворі закуски для героїв”. ситуативний маркетинг

Виробник запальничок Zippo запропонував підписникам «переходити на бік Будинку Zippo», нагадавши, що компанія безкоштовно замінює непрацюючі запальнички.

Вашингтонська мережа Drink company відкрила тематичний бар, присвячений світу «Гри престолів». У закладі відтворені декорації з серіалу, а також зробили копію Залізного трону в натуральну величину і голову дракону. Бар відкрився 21 липня 2017 року і, потрібна зауважити, біля входу зібралася ціла черга.

Сервіс для вивчення іноземних мов Duolingo запропонував вивчити валірійську — вигадану мову з всесвіту серіалу. ситуативний маркетинг

Мережа ресторанів KFC вирішила, що “Обід близько” і для реклами нової страви з рисом зняла ролик з персонажем по імені Ходор в ролі працівника одного з закладів, який в паніці скорочує фразу Chicken with fries («курка з картоплею») до Chicken rice with («курка з рисом»). Це відсилає до сцени загибелі персонажа з серіалу, який невпинно повторює фразу Hold the door, перетворюючи її в Hodor.

Автовиробник Volkswagen опублікував у Facebook відео, присвячене виходу нової моделі Tiguan і серіалу «Гра престолів». Ролик озвучили в стилі героїв серіалу.

 

Можна знайти по мережі також великий вибір футболок з тематичними принтами, як наприклад, у Takor.inc або Футбоголик.

Зустрічаються і солодощі з присмаком “престоломанії”. Фірма по випічці замовних тортів і тістечок Sweet Cravings by Nani пропонує своїм клієнтам курячі яйця, які виглядають як яйця драконів, торт з “залізним троном” і печеньки з емблемою дому Старків.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку