Бренд FINCH про результати продажів за німи: Це своєрідна гра для наших клієнтів

Бренд FINCH про результати продажів за німи: Це своєрідна гра для наших клієнтів

19.07.2017 08:30
  568
rau

Мережа Nimses поки що так і не запустила магазин Nimses Goods, але в Україні є ті, хто продавав за німи не лише каву, а цілком дорогі речі. Бренд FINCH запустив спеціальну акцію, у рамках якої за 400 грн і певну кількість німів продавав толстовки, шорти, футболки, купальники тощо.

Засновник українського бренду FINCH Катерина Бякова розповіла AIN.UA, чому залишилася задоволена подібною акцією, незважаючи на те, що перспектива з виведенням валюти та її курсом поки залишається невідомою.

Нам важливо було зрозуміти, яку вигоду можна отримати від роботи з Nimses, але ми були націлені на платоспроможну аудиторію, яка в подальшому буде продовжувати купувати FINCH. Це особливо актуально з огляду на розквіт накруток і фейкових акаунтів, що розплодилися завдяки накруткам. Ми спробували поєднати розпродаж за гроші і продаж за німи, і це чудово спрацювало при досить низьких витратах.

Наприкінці червня ми запустили тестову акцію «FINCH for nims», у рамках якої протягом 7 днів будь-який верифікований користувач Nimses міг придбати низку наших базових речей за 70-75% від суми в німах. Так можна було купити світшоти або штани за 400 грн і 19300 німів. Курс перерахунку в німи був обраний офіційний, що по суті було демпінгом щодо інших компаній, які підхопили ідею продажів за німи.

Нам дуже сподобалася залученість користувачів, хоча потік клієнтів і не можна було порівняти з чергою під магазином Всi.Свої. Я вважаю, що тому причиною два фактори:

  1. Аудиторія нашого бренду в соціальних мережах, які були основним каналом комунікації, звичайно, менша, ніж у такого великого магазину.
  2. Ми анонсували запуск менш ніж за добу, а такій новині, враховуючи її специфіку (потрібно мати статус і певну кількість німів), варто було трохи «настоятися», щоб охопити менш поворотку частину киян, що не перейшли ще «на темну сторону».

І незважаючи на те, що акція охоплювала тільки одні вихідні, а пост в акаунтах ЦУМу, на який ми робили ставку, був зроблений тільки в понеділок, за цей тиждень відвідуваність нашого корнера зросла. Я б розділила віддачу від акції на два види даних: об’єктивно маркетингові та комунікаційні.

Для початку маркетинг. За даними співробітників зони ЦУМ UA, у період проведення акції, особливо в перший і останній дні, корнер FINCH (який розташований, подивимося правді в обличчя, в інтуїтивно незрозумілому місці на 4 поверсі) цілеспрямовано відвідали близько 100 користувачів Nimses різного статусу, з яких від однієї до трьох покупок за акцією зробила третина. Решті або не вистачало німів, або не влаштував акційний асортимент, або вони ще не мали статус Human. Окрема категорія – молодь шкільного або ранньо-студентського віку – була дещо розчарована і відмовилася від доплати в гривні. Чим, утім, не підломила мою віру в ефективність кампанії.

Згідно з опитуванням, яке я провела серед своїх передплатників у Nimses і на сторінці нашого бренду, учасники акції готові взяти участь ще, а ті, хто пропустили, охоче візьмуть участь у наступній навіть за умови поділу вартості товарів на німи і «живі» гроші.

Комунікація. У моєму інструментарії не було ще більш ефективного і (!) дешевого способу підняти лояльність і залучити цільову аудиторію, яка, до слова, набагато старша за середнього користувача Nimses. Люди поверталися, щоб купити ще речі й приводили друзів. Першими в корнер прийшли ті, хто давно стежить за нашою роботою, але не всі з них раніше купували у нас. За півгодини до закінчення акції, о десятій годині вечора, на диванчику в корнер FINCH дорослі й цілком серйозні на вигляд клієнти чекали реферальні німи від друзів, щоб накопичити на два світшоти. Якби ми зробили анонс заздалегідь і залучили пресу, я вважаю, можна було б розпродати всі запаси.

Варто зазначити, що FINCH майже ніколи не виробляє повторно розпродані наклади, це знають всі наші потенційні і постійні клієнти. Частково дефіцит посилює ефект від подібних акцій.

Так, наразі ми не знаємо, чи можна буде справді виводити нім за рамки програми, окрім витрат на товари і послуги, та і яким буде курс у лютому 2018-го, якщо виведення стане можливим, тому поки такі акції варто сприймати як семплінг і піар. На відміну платного просування через Facebook і Instagram, яке я не люблю за те, що воно навіть за правильного таргетингу часто працює «всуху», ігрова складова стає стероїдом для залучення і моментальної развіртуалізації ліда. А в разі поділу ціни на німовий і грошовий еквівалент, що не занижує цінність продукту і відносно дешево обходиться в співвідношенні з уже відомою нам своєю умовною ефективністю рекламою-налайкуванням. Людина стає покупцем, власником продукту. Вона цінує ваш товар і прогресивність бренду, у її очах ви стаєте частиною інновації, і в цьому відношенні те, що не всі розуміють Nimses, дуже до речі: створюється громада з користувачів додатка.

Попри невизначеність з курсом і німами зараз, FINCH абсолютно точно буде продовжувати співпрацювати з Nimses і з’явиться в розділі Nimses Goods, коли його запустять.

Наостанок виокремлю основні показники ефективного просування за допомогою Nimses для брендів з високою собівартістю товарів:

  • Анонсуйте акцію за тиждень, в ідеалі залучайте пресу і блогерів. У день користувач отримує 1440 німів, у тиждень – 10080 німів. Якщо людина не була зареєстрована раніше, крім тижня очікування, коли німи накопичаться природним чином і пройде 6 верифікації, що підтверджують статус Human, вона зможе залучити друзів за своїм промо-кодом і отримати по 4320 німів за кожного запрошеного.
  • Визначте прийнятну для себе частку від повної вартості товару, не вище 50%.
  • Постарайтеся не завищувати німовий еквівалент, якщо в пункті 2 сума вище 500 грн. Якщо попит перевищить пропозицію, відкоригуєте. Це засмутить майбутніх клієнтів, але зате дуже потішить перших.
  • Використовуйте принцип дефіциту. Обмежте кількість товарів на користувача або загальний запас акційних товарів. Робіть виключення, якщо вас дуже просять, вашу людяність оцінять.
  • Не затягуйте період акції. Час на ухвалення рішення має бути достатнім щоб переступити закостенілість і недовіру, встановити додаток і накопичити німи, але не перегоріти. Хто не встиг, буде уважніший наступного разу.
  • За можливості міняйте групи товарів так, щоб розширювати аудиторію.

Будьте впевнені, що якщо клієнт залишиться задоволений придбанням, він розповість про це своїм близьким у Nimses і передплатникам в інших акаунтах. Тому що ви були одним з перших, і він вас знайшов.

Джерело: AIN.UA

Читайте також – 

Просування бренду в Nimses. Кейси і хаки для бізнесу

 

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку