Бренд FINCH про результати продажів за німи: Це своєрідна гра для наших клієнтів

Бренд FINCH про результати продажів за німи: Це своєрідна гра для наших клієнтів

19.07.2017 08:30
  887
rau

Мережа Nimses поки що так і не запустила магазин Nimses Goods, але в Україні є ті, хто продавав за німи не лише каву, а цілком дорогі речі. Бренд FINCH запустив спеціальну акцію, у рамках якої за 400 грн і певну кількість німів продавав толстовки, шорти, футболки, купальники тощо.

Засновник українського бренду FINCH Катерина Бякова розповіла AIN.UA, чому залишилася задоволена подібною акцією, незважаючи на те, що перспектива з виведенням валюти та її курсом поки залишається невідомою.

Нам важливо було зрозуміти, яку вигоду можна отримати від роботи з Nimses, але ми були націлені на платоспроможну аудиторію, яка в подальшому буде продовжувати купувати FINCH. Це особливо актуально з огляду на розквіт накруток і фейкових акаунтів, що розплодилися завдяки накруткам. Ми спробували поєднати розпродаж за гроші і продаж за німи, і це чудово спрацювало при досить низьких витратах.

Наприкінці червня ми запустили тестову акцію «FINCH for nims», у рамках якої протягом 7 днів будь-який верифікований користувач Nimses міг придбати низку наших базових речей за 70-75% від суми в німах. Так можна було купити світшоти або штани за 400 грн і 19300 німів. Курс перерахунку в німи був обраний офіційний, що по суті було демпінгом щодо інших компаній, які підхопили ідею продажів за німи.

https://www.facebook.com/finch.ukraine/videos/977176329090560/

Нам дуже сподобалася залученість користувачів, хоча потік клієнтів і не можна було порівняти з чергою під магазином Всi.Свої. Я вважаю, що тому причиною два фактори:

  1. Аудиторія нашого бренду в соціальних мережах, які були основним каналом комунікації, звичайно, менша, ніж у такого великого магазину.
  2. Ми анонсували запуск менш ніж за добу, а такій новині, враховуючи її специфіку (потрібно мати статус і певну кількість німів), варто було трохи «настоятися», щоб охопити менш поворотку частину киян, що не перейшли ще «на темну сторону».

І незважаючи на те, що акція охоплювала тільки одні вихідні, а пост в акаунтах ЦУМу, на який ми робили ставку, був зроблений тільки в понеділок, за цей тиждень відвідуваність нашого корнера зросла. Я б розділила віддачу від акції на два види даних: об’єктивно маркетингові та комунікаційні.

Для початку маркетинг. За даними співробітників зони ЦУМ UA, у період проведення акції, особливо в перший і останній дні, корнер FINCH (який розташований, подивимося правді в обличчя, в інтуїтивно незрозумілому місці на 4 поверсі) цілеспрямовано відвідали близько 100 користувачів Nimses різного статусу, з яких від однієї до трьох покупок за акцією зробила третина. Решті або не вистачало німів, або не влаштував акційний асортимент, або вони ще не мали статус Human. Окрема категорія – молодь шкільного або ранньо-студентського віку – була дещо розчарована і відмовилася від доплати в гривні. Чим, утім, не підломила мою віру в ефективність кампанії.

Згідно з опитуванням, яке я провела серед своїх передплатників у Nimses і на сторінці нашого бренду, учасники акції готові взяти участь ще, а ті, хто пропустили, охоче візьмуть участь у наступній навіть за умови поділу вартості товарів на німи і «живі» гроші.

Комунікація. У моєму інструментарії не було ще більш ефективного і (!) дешевого способу підняти лояльність і залучити цільову аудиторію, яка, до слова, набагато старша за середнього користувача Nimses. Люди поверталися, щоб купити ще речі й приводили друзів. Першими в корнер прийшли ті, хто давно стежить за нашою роботою, але не всі з них раніше купували у нас. За півгодини до закінчення акції, о десятій годині вечора, на диванчику в корнер FINCH дорослі й цілком серйозні на вигляд клієнти чекали реферальні німи від друзів, щоб накопичити на два світшоти. Якби ми зробили анонс заздалегідь і залучили пресу, я вважаю, можна було б розпродати всі запаси.

Варто зазначити, що FINCH майже ніколи не виробляє повторно розпродані наклади, це знають всі наші потенційні і постійні клієнти. Частково дефіцит посилює ефект від подібних акцій.

Так, наразі ми не знаємо, чи можна буде справді виводити нім за рамки програми, окрім витрат на товари і послуги, та і яким буде курс у лютому 2018-го, якщо виведення стане можливим, тому поки такі акції варто сприймати як семплінг і піар. На відміну платного просування через Facebook і Instagram, яке я не люблю за те, що воно навіть за правильного таргетингу часто працює «всуху», ігрова складова стає стероїдом для залучення і моментальної развіртуалізації ліда. А в разі поділу ціни на німовий і грошовий еквівалент, що не занижує цінність продукту і відносно дешево обходиться в співвідношенні з уже відомою нам своєю умовною ефективністю рекламою-налайкуванням. Людина стає покупцем, власником продукту. Вона цінує ваш товар і прогресивність бренду, у її очах ви стаєте частиною інновації, і в цьому відношенні те, що не всі розуміють Nimses, дуже до речі: створюється громада з користувачів додатка.

Попри невизначеність з курсом і німами зараз, FINCH абсолютно точно буде продовжувати співпрацювати з Nimses і з’явиться в розділі Nimses Goods, коли його запустять.

Наостанок виокремлю основні показники ефективного просування за допомогою Nimses для брендів з високою собівартістю товарів:

  • Анонсуйте акцію за тиждень, в ідеалі залучайте пресу і блогерів. У день користувач отримує 1440 німів, у тиждень – 10080 німів. Якщо людина не була зареєстрована раніше, крім тижня очікування, коли німи накопичаться природним чином і пройде 6 верифікації, що підтверджують статус Human, вона зможе залучити друзів за своїм промо-кодом і отримати по 4320 німів за кожного запрошеного.
  • Визначте прийнятну для себе частку від повної вартості товару, не вище 50%.
  • Постарайтеся не завищувати німовий еквівалент, якщо в пункті 2 сума вище 500 грн. Якщо попит перевищить пропозицію, відкоригуєте. Це засмутить майбутніх клієнтів, але зате дуже потішить перших.
  • Використовуйте принцип дефіциту. Обмежте кількість товарів на користувача або загальний запас акційних товарів. Робіть виключення, якщо вас дуже просять, вашу людяність оцінять.
  • Не затягуйте період акції. Час на ухвалення рішення має бути достатнім щоб переступити закостенілість і недовіру, встановити додаток і накопичити німи, але не перегоріти. Хто не встиг, буде уважніший наступного разу.
  • За можливості міняйте групи товарів так, щоб розширювати аудиторію.

Будьте впевнені, що якщо клієнт залишиться задоволений придбанням, він розповість про це своїм близьким у Nimses і передплатникам в інших акаунтах. Тому що ви були одним з перших, і він вас знайшов.

Джерело: AIN.UA

Читайте також – 

Просування бренду в Nimses. Кейси і хаки для бізнесу

 

 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  565
Усі новини ринку