Що важливо для споживачів в e-mail-розсилках від брендів
Після отримання листа користувачі в першу чергу звертають увагу на знижки і розпродажі, на другому місці – репутація марення, на третьому – простота транзакції.
Видання mmr.ua підготувало огляд нового дослідження Yes Lifecycle Marketing. Дослідницька група опитування 1000 споживачів, які отримували листи від брендів за останній рік. Група респондентів була поділена порівну по віковим групам, починаючи від тих, хто народилися в 2000-х, і закінчуючи бебі-бумерами (віком 53-71 рік). 92% опитаних відзначили, що знижки та розпродажі є найважливішим фактором, який вони беруть до уваги, коли роблять покупку, отримавши email від бренду. На другому місці знаходиться репутація бренду (90% назвали її важливим фактором), потім пішла простота транзакції (88%) і простота здійснення покупки в онлайні / мобільному девайсі (74%).
При цьому на мілленіалов (роки народження 1981-2000) та покоління Z (після 2000 року) більший вплив робить персоналізований контент і простота здійснення онлайн-покупки, ніж на покоління Х (1960-1980) і бебі-бумерів.
Покоління Z більше цінує рекомендовані продукти і менше піддається впливу лояльності бренду, ніж старіші покоління. 36% споживачів створили окрему пошту спеціально для комунікацій з брендами. Така поведінка більш характерно для мілленіалов (58%), ніж для бебі-бумерів (26%). Такі споживачі частіше перевіряють поштові скриньки на предмет повідомлень від брендів, ніж покупці з одним особистим адресою.
Джерело – MMR.ua
Читайте також –
Дослідження: для 57% покупців важлива соціальна позиція бренду перед покупкою