Віктор Шолошенко очолив напрям маркетингу в ресторанному проекті 4City
Екс-маркетинг директор мережі Цитрус Віктор Шолошенко зважився на зміну сфери діяльності, промінявши рітейл техніки та електроніки на ресторанний бізнес.
«Будь-який поважаючий себе маркетолог хоче своє кафе/ресторан. Я давно про це думаю, сміливості не вистачало і поки не набралася. Але набралася сміливість радикально поміняти сферу, і випробувати ресторанний бізнес. На запрошення Alex Cooper я увійшов в його ресторанні проекти маркетинг-шефом. Буду вносити все хороше з рітейлу та інших сфер, в яких маю досвід, в обмін на всі тонкощі ресторанного бізнесу. Тож, 2 місяці я на випробувальному терміні », – написав Шолошенко на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.
Він також уточнив, що буде працювати над проектом 4City – соціальним рестораном в Одесі, який основну частину свого прибутку буде віддавати на інші проекти, пов’язані з розвитком міста.
«Сьогодні ми працюємо над великим проектом 4City, це проект який заробляє, для того, щоб 70% свого прибутку віддавати на проекти пов’язані з розвиток Одеси. Ідея дуже крута, ресторан, лекторій та коворкінг вже працюють. Зараз залишилося зробити це проект дійсно успішним », – додав Шолошенко.
Нагадаємо, в травні він звільнився з посади директора з маркетингу мережі Цитрус, яку займав останні шість років.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: головні зміни в топ-менеджменті українських компаній за травень