У ТРЦ Ocean Plaza відкриється перший в Україні магазин білизни BraBraBra

У ТРЦ Ocean Plaza відкриється перший в Україні магазин білизни BraBraBra

31.05.2017 10:40
  779
rau

BraBraBra – новий формат магазинів Milavitsa, де будуть продаватися відразу кілька брендів жіночої білизни.
Торгова точка мультибрендового магазину з’явиться на нульовому поверсі, в приміщенні колишнього магазину Milavitsa. Як повідомляє компанія UTG, ексклюзивний брокер ТРЦ Ocean Plaza, новий магазин відкриється в перших числах червня і займе площу 62 кв. м. В асортименті будуть представлені бренди Milavitsa LAUMA, SILENZA, Sunny Ocean та інші. Новий бутік стане першою точкою, яка покладе початок створенню мережі магазинів білизни під ТМ BraBraBra.

«Мережа магазинів Milavitsa була і залишається найбільшою з продажу нижньої білизни, керуючи приблизно 80 магазинами на території України. Проте за час існування даного бренда на ринку, сформувалося інше покоління жінок. Зараз жінки хочуть отримувати від магазинів інші відчуття, бажають більше комфорту в примірочних, прагнуть бачити більш жіночну білизну, вимагають різноманітність вибору і уваги. Іншими словами, процес покупки білизни змінився, тому було прийнято рішення частину флагманських магазинів Milavitsa трансформувати в новий формат», – пояснює причини створення нового бренду прес служба компанії.

Магазин BraBraBra в ТРЦ Ocean Plaza стане першим магазином, який покладе початок створенню флагманських бутиків білизни. При цьому компанія планує розвивати новий формат поряд із збереженням магазинів Milavitsa в містах-мільйонниках.

ARGO відкриває магазин Liu Jo в ТРЦ Ocean Plaza і виводить на ринок бренди PINKO і Scotch&Soda


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Sunvita Group запустила виробництво вологих серветок у форматі extra mini, що не мають прямих аналогів на ринку України та Європи

Sunvita Group запустила виробництво вологих серветок у форматі extra mini, що не мають прямих аналогів на ринку України та Європи

Особливість нового продукту – extra mini вологих серветок – полягає у компактному кишеньковому форматі, який водночас...
time icon  
  293
Анастасія Шевченко, авторка книги «Бізнес між війною та життям»: Ці історії демонструють силу людського духу та підприємницького таланту в найскладніші для України часи

Анастасія Шевченко, авторка книги «Бізнес між війною та життям»: Ці історії демонструють силу людського духу та підприємницького таланту в найскладніші для України часи

Книга генеральної директорки компанії з управління персоналом Global HR Solutions та регіональної директорки LHH у семи країнах...
time icon  
  324
Усі новини ринку