Краща реклама тижня: Axe, Pepsi, Toyota, COMFY і Сен-Тропе

Краща реклама тижня: Axe, Pepsi, Toyota, COMFY і Сен-Тропе

21.05.2017 09:00
  1216
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. сен-тропе

COMFY

Чув, ТойЦей?! Comfy продовжує серію успішний рекламних відео за участю популярного полтавського дуету «Сен-Тропе». Цього разу хлопці рекламують великий вибір холодильників в Comfy. І знову ролик потрапив в ціль – за три дні близько 200 000 переглядів на Youtube, що ще раз підтверджує рекламний потенціал таких неординарних українських блогерів, як “Сен-Тропе”.

LG

Український режисер-постановник Володимир Радлінським зняв глобальну рекламу смартфона LG G6 для південнокорейської компанії LG Electronics. Відео демонструє ключові характеристики смартфона – високу надійність і стійкість до впливу різних зовнішніх факторів. От би правда все так було зі смартфонами, як в ролику.

https://www.youtube.com/watch?v=njgqb5SpeGs

Toyota

Згідно з ідеєю нового рекламного відео Toyota Motors Sale, машини бренду стали настільки безпечні, що манекену для краш-тестів доводиться шукати нову роботу. У пошуках гострих відчуттів він стрибає з парашутом, прив’язує себе до спортивних снарядів і навіть біжить назустріч розлюченому бику. Ще одне відео з мрією про досконалість, на цей раз створена агентством Saatchi&Saatchi.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=nnNdX0OojjM

Pepsi

Компанія Pepsi знову об’єднує спортсменів, щоб підкреслити своє нове рекламне кредо про командний дух. На цей раз героями бренду стають провідні атлети Саудівської Аравії, які об’єдналися для боротьби з монстрами. Ролик вийшов дійсно вражаючим з безліччю спецефектів і трюків.

Axe

В рамках кампанії Find Your Magic, бренд дезодорантів Axe закликав чоловіків відмовитися від стереотипу “бути мужиком”. Згідно з дослідженням, проведеним разом з благодійною організацією Promundo, в компанії з’ясували, що суспільство розуміє під “мужньою поведінкою” і пропонує звільнитися від цих ярликів. Бренд зіграв на контрасті власних кліше і отримав схвалення у вигляді 250 000 переглядів на Youtube за перші три дні кампанії.

 

Найкраща реклама тижня: H&M, Comfy і “Сен-Тропе”, Mazda на Троєщині


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку