Огляд нововведень квітня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах

Огляд нововведень квітня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах

15.05.2017 09:00
  1186
Микола Маранчак

Українські рітейлери все активніше роблять ставку на використання таких інструментів, як реклама в Facebook, Instagram і в інших соціальних мережах. Ми підготували вибірку найбільш цікавих оновлень місяці для бізнесу.
На початку травня Facebook відзвітував про фінансові результати за I квартал 2017 року. З’ясувалося, що чистий прибуток соцмережі збільшився на 66% порівняно з аналогічним періодом минулого року і склав $3,064 млрд. При цьому виручка від реклами склала $7,857 млрд, що на 51% більше, ніж у першому кварталі 2015 року. У Facebook також зазначають, що кількість компаній, які активно використовують рекламу Facebook досягла 5 млн, а загальна кількість активних користувачів програми Facebook Messenger перевищило 1,2 млрд чоловік в місяць.

Подібні успіхи роблять й інші соцмережі. Instagram, наприклад, минулого місяця побив власний рекорд і нарахував уже більше 700 млн активних користувачів. Rau.ua продовжує стежити за найбільш важливими новинками в соціальних мережах, які може використовувати український рітейл, і склала чергову добірку нововведень місяця, які можуть поліпшити взаємодію з потенційними покупцями і підвищити продажі.

Відповідати на коментарі в Instagram тепер можна через Facebook

Одна з найбільш очікуваних функцій серед рітейлерів. Раніше необхідно було стежити за повідомленнями в стрічці Instagram з гаджета, щоб не пропустити важливий коментар до старої публікації. Часто бувало, що якщо пропустив – не продав. Більше для відстеження коментарів телефон не потрібен – тепер на панелі “Повідомлення” сторінки Facebook, у вкладці з логотипом Instagram, можна переглядати і відповідати на коментарі аккаунта Instagram. Для цього достатньо почати використовувати Business Manager для керування сторінкою бренду.

facebook

Обкладинка заходів Facebook знову змінила розміри

Вже вдруге за рік Facebook змінює параметри для “шапки” подій. Новий оптимальний розмір зображення 1500×787 px. З дуже хороших новин – більше не доведеться хвилюватися про те, як обкладинка заходу буде відображатися у стрічці новин користувачів. Вона розрахована на розмір стандартного вікна новини.

Facebook запустив відстеження місця розташування в реальному часі

За допомогою нової функції у Facebook Messenger можна бачити де саме зараз знаходиться другий користувач. Подібна функція буде корисна, наприклад, для служб доставки. Нова послуга вже доступна для більшості користувачів.

Facebook представив платформу Camera Effects для створення ефектів до фото і відео

Функція на основі технології доповненої реальності (AR) була представлена Марком Цукербергом на недавній конференції для розробників F8, а 18 квітня вже запустили її бета-тестування. Додаток розпізнає об’єкти в кадрі і пропонує найбільш відповідні ефекти і фільтри, які можуть створювати компанії під себе. Спортивний бренд Nike одним з перших випробував платформу. Він пропонує маску у вигляді фірмової пов’язки для голови, а також опублікувати статистику з останньої пробіжки користувача.

Facebook тестує анімовані зображення для обкладинки бізнес-сторінок

Незабаром рітейлери зможуть ставити відеоролики на обкладинки офіційних сторінок, щоб прорекламувати свої продукти. Як повідомляє The Drum, таким чином Facebook планує допомогти компаніям зробити свій бізнес більш зацікавлюючим для користувачів.

У Facebook Messenger з’явився віртуальний асистент

Схоже що на чат-ботах Facebook не планує зупинятись в своїх експериментах зі “штучним інтелектом”. Тепер на стадії тестування у компанії справжній віртуальний помічник під імені M. Він буде аналізувати бесіди користувача, допомагаючи виставляти рахунки за допомогою Messenger, викликати таксі з сервісів Uber або Lyft, пропонувати відповідні стікери, показувати календар співрозмовника, визначати дані про місцезнаходження друзів та інше. У Facebook заявляють, що помічник буде вчитися все більше і більше і прийде до кожного з мільярда користувачів Messenger. М вже доступний на території США як для платформ iOS, так і Android.

Instagram представив нову версію Direct

Функції для “відповіли директ” продовжують розширюватися. На цей раз в Instagram вирішили спростити систему комунікації, об’єднавши зникаючі повідомлення з постійними. Раніше два типи повідомлень відображалися в різних підрозділах Instagram Direct: зникаючі перебували у верхній частині екрана, стандартні — знизу.

Нагадаємо, що з недавніх пір рітейлери можуть надсилати користувачам в Instagram зникаючі фото і відео. Для цього достатньо натиснути на блакитний значок камери і вибрати кому відправити. Після цього користувачі зможуть двічі його переглянути і лайкнути чи прокоментувати. Функція також працює для чатів.

YouTube показав новий дизайн сайту

Новий Material Design вже тестується обмеженим числом юзерів по всьому світу. Серед заявлених нововведень – спрощений інтерфейс, нічний режим, експрес завантаження і покращений пошук. Новий сайт побудований на базі Polymer – JavaScript-бібліотеки з відкритим вихідним кодом, яка була презентована Google на конференції I/O кількома роками раніше. Схоже, що сервіс не планує здавати позиції лідера у своєму сегменті, а значить важливо вчасно адаптуватися до змін і максимально ефективно їх використовувати.

Telegram запустив обіцяні аудиозвонки

У “самому швидкому і надійному месенджері” від Павла Дурова з’явилася функція аудіовикликів на iOS та Android-пристроях, що використовують версію Telegram 3.18. Повідомляється, що дзвінки захищені end-to-end шифруванням. У налаштуваннях можна обмежити коло людей, які можуть телефонувати користувачеві, в тому числі, можна повністю заборонити вхідні дзвінки. Дізнатися, як почати здійснювати дзвінки можна на відео нижче.

Огляд нововведень березня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку