Креатив і модерн: як виглядає головний офіс OLX Україна (фоторепортаж)

Креатив і модерн: як виглядає головний офіс OLX Україна (фоторепортаж)

13.05.2017 09:00
  2860
Микола Маранчак

У квітні 2017 року виповнився рік, як OLX переїхав у новий офіс в київський IQ Business Center. Що ховається за стінами офісу онлайн-сервісу оголошень № 1 в Україні.
Щомісяця на онлайн-сервісі OLX розміщується близько 4 млн оголошень. В середньому, це дві нові пропозиції в секунду. Щоб обслуговувати таку махіну, потрібна не тільки професійна команда, але й відповідні умови праці для неї. Саме тому команда компанії вибрала в минулому році IQ Business Center, розташований в Києві на вул. Болсуновська 13/15 – центр міста, зручна транспортна розв’язка, вид з вікон на Батьківщину-Мати і останні інтер’єрні технології.

За словами PR manager OLX Україна, Казахстан, Узбекистан Оксани Венгровської, при розробці дизайну офісу, якою займалося архітектурне бюро Design HUB International, раніше реалізувавше проекти ТРЦ Ocean Plaza і Блокбастер, головними побажаннями до інтер’єру були м’яка колірна гамма, використання дерева і натуральних матеріалів. Простір лишалося тільки доповнити креативними рішеннями і домашнім затишком – так з’явився в серці столиці головний офіс OLX. Як він виглядає – в репортажі rau.ua.

Робочий простір OLX розмістився в єдиному open-space на площі 1200 кв. м і розділений на декілька зон, закріплених за відділами, а також переговорні кімнати і зони відпочинку.

OLX

Стіну у ресепшна прикрашають графічні принти, на яких схематично показано, що з olx виграють всі. Виграє продавець, тому що продає і заробляє, покупець, тому що отримує вигідну пропозицію, вигода є і у спільноти, тому що кошти циркулюють усередині неї. Також у виграші вся Земля, тому що купівля і продаж б/в товарів зменшує карбоновий слід і кількість викидів CO2, необхідних для виробництва нових товарів або переробки старих.

OLX

Перше, що привертає увагу в офісі – величезна кухня, яка являє собою обширну зону, що вміщає до 110 осіб. Тут проходять збори, поздоровлення співробітників з Днем народження, перегляди фільмів та спільні обіди. На барі можна знайти фрукти, печиво, чай, мюслі, пластівці та багато іншого.

Проектор використовують не тільки для робочих цілей – восени, наприклад, тут дивилися Лігу Чемпіонів. Для зручності тут розмістили кілька м’яких диванів і пуфи, а між колонами висять гамаки. Для любителів більш активного відпочинку стоїть настільний футбол.

OLX

Для «дітей» в зоні відпочинку є також PlayStation. За словами Оксани Венгровської, дітьми тут називають любителів «погратися» у відеоігри.

Для релаксації і споглядання між робочими місцями і трохи в стороні від суєти розмістилися підвісні крісла. У них також можна попрацювати за ноутбуком.

В одному з найбільших відділів працює служба підтримки. Але в офісі з них працює лише частина команди, інші – віддалені співробітники.

По сусідству відділи маркетингу і бізнес-аналітики, адміністративний, бухгалтерія і напівзакрита зона – відділ нерухомості.

«Чого не було в минулому офісі і чого в достатку у новому – переговорні кімнати, – каже Оксана Венгровська. – На Володимирській було всього дві переговорні кімнати, тут же є як закриті, так і відкриті». Потреба в них збільшилась тому, що тільки за останній рік кількість співробітників офісу зросла вдвічі.

Кожну кімнату назвали іменами міст, де присутні офіси групи Naspers, в яку входить OLX. До речі, український офіс відповідає також за ринки Узбекистану, Казахстану і Білорусі. У Казахстані та Узбекистані працюють і локальні офіси.

Біля кожної переговорної встановлені інформаційні монітори, на яких відображаються графік запланованих зустрічей, а також  чи зайнята зараз “переговорки” і коли найближчим часом звільниться.

Також у відкритому просторі знаходиться кабінет керівника. До нього можна вільно заходити як у присутності начальника, так і в його відсутність.

PR-manager OLX Україна Оксана Венгровська каже, що не так давно на їх базі платформи з’явилася можливість створити свій онлайн-магазин. Він дозволяє налаштувати персональну сторінку з унікальною url-адресою, де можна створювати рубрики залежно від різновиду товару, і надає додатковий функціонал. Напрямок роботи з бізнес-користувачами в компанії планують розвивати далі, щоб зробити їх роботу з допомогою OLX ще ефективніше.

Читайте також –

Як працюють і на чому заробляють маркетплейси


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку