Українська кухня у новій лінійці KFC: улюблені смаки в сучасному форматі

Українська кухня у новій лінійці KFC: улюблені смаки в сучасному форматі

Сьогодні
  265
Оксана Дудка

Бренд KFC знову тішить своїх гостей новинками. Під слоганом «Смак, що не потребує пояснень» мережа презентує нову українську лінійку страв, створену спеціально для сезону осінь–зима — пори, коли так хочеться чогось теплого, ситного й по-домашньому знайомого. Спробувати лімітовану пропозицію можна з 6 листопада 2025 року в ресторанах KFC по всій Україні.

У новій лінійці — фірмові страви KFC, створені на основі знайомих з дитинства смаків: житня булка, бекон, сир, солоні огірки, хешбраун, байтси, кріспі цибуля та авторські соуси — копчена слива і соус із хріном і вершками.

Особливої уваги заслуговує всесвітньовідома київська котлета — ніжна, соковита, доповнена картоплею фрі або по-домашньому та ароматним соусом із салом і часником. До лінійки також входять сезонні гарячі напої — ірландська кава, гречаний чай і чай «Лісова ягода».

Комунікаційна кампанія запуску нового меню фокусується на емоції впізнаваного смаку, який не потребує жодних пояснень. Підкреслює локальну ідентичність бренду та культурний контекст і оригінальне крафтове пакування страв із сучасними українськими символами. Рекламний ролик, створений спільно з українськими креаторами, знімали в одному з ресторанів KFC за участі відомого гумористичного гурту «Ветерани космічних військ».

Запуск української лінійки — це ще один крок у стратегії локалізації бренду, який не лише розширює пропозицію KFC на місцевому ринку, а й сприяє популяризації та осучасненню українських кулінарних традицій.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку