Нова стратегія Eva.ua: стати екосистемою для жінок в Україні
СьогодніБренд KFC знову тішить своїх гостей новинками. Під слоганом «Смак, що не потребує пояснень» мережа презентує нову українську лінійку страв, створену спеціально для сезону осінь–зима — пори, коли так хочеться чогось теплого, ситного й по-домашньому знайомого. Спробувати лімітовану пропозицію можна з 6 листопада 2025 року в ресторанах KFC по всій Україні.
У новій лінійці — фірмові страви KFC, створені на основі знайомих з дитинства смаків: житня булка, бекон, сир, солоні огірки, хешбраун, байтси, кріспі цибуля та авторські соуси — копчена слива і соус із хріном і вершками.
Особливої уваги заслуговує всесвітньовідома київська котлета — ніжна, соковита, доповнена картоплею фрі або по-домашньому та ароматним соусом із салом і часником. До лінійки також входять сезонні гарячі напої — ірландська кава, гречаний чай і чай «Лісова ягода».

Комунікаційна кампанія запуску нового меню фокусується на емоції впізнаваного смаку, який не потребує жодних пояснень. Підкреслює локальну ідентичність бренду та культурний контекст і оригінальне крафтове пакування страв із сучасними українськими символами. Рекламний ролик, створений спільно з українськими креаторами, знімали в одному з ресторанів KFC за участі відомого гумористичного гурту «Ветерани космічних військ».
Запуск української лінійки — це ще один крок у стратегії локалізації бренду, який не лише розширює пропозицію KFC на місцевому ринку, а й сприяє популяризації та осучасненню українських кулінарних традицій.