В Україні спостерігається підвищений ажіотаж на новорічні товари

В Україні спостерігається підвищений ажіотаж на новорічні товари

Сьогодні
  255
Оксана Дудка

Обсяги реалізації новорічного асортименту в мережі торгових центрів Епіцентр цьогоріч майже на 40% перевищують продажі аналогічного періоду минулого року. 

Українці почали активно готуватися до свят уже наприкінці жовтня, створюючи вдома затишну атмосферу та намагаючись подарувати собі й близьким святковий настрій. Про це свідчить динаміка продажів новорічних товарів у мережі Епіцентр, яка станом на 3 листопада була на 38% вищою у порівнянні із 2024 роком.

Серед найпопулярніших товарів цього сезону: декоративні гноми, благодійні фігурки “Ангелятко добрих справ”, скляні підвіски у вигляді лелек, штучні ялинки та електричні гірлянди. Також українці активно купують набори прикрас на ялинку, скляні підвіски у вигляді жаб, півників та книг, новорічні кулі та м’яких декоративних оленів.

“Ми бачимо, що цьогоріч українці особливо прагнуть позитивних емоцій і намагаються подарувати радість дітям та близьким. Святкове оформлення оселі, ялинкові прикраси чи добрі подарунки – це своєрідна емоційна терапія, яка допомагає відчути стабільність і віру в краще”, – зазначає директорка напрямку, що відповідає за товари для свят в мережі Епіцентр Світлана Лісанті

У Епіцентр очікують, що ближче до свят українці будуть ще активнішими в придбанні новорічних товарів. Зокрема, в компанії очікують підвищення попиту на штучні ялинки, гірлянди, набори пластикових куль для ялинки, колекційні прикраси, м’які іграшки та символи Нового року.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку