5 листопада RAU Webinar “Персоналізований CX із Conversational Commerce: як залучати й утримувати клієнтів за допомогою ШІ”

5 листопада RAU Webinar “Персоналізований CX із Conversational Commerce: як залучати й утримувати клієнтів за допомогою ШІ”

2 дні(в) тому
  192
Ковтун Юлія

Запрошуємо на RAU Webinar “Персоналізований CX із Conversational Commerce: як залучати й утримувати клієнтів за допомогою ШІ”, який який організовує Асоціація ритейлерів України спільно з компанією Colobridge.

На вебінарі ви дізнаєтесь, як створювати персоналізований клієнтський досвід за допомогою ШІ та діалогових інтерфейсів. Ви зрозумієте, як зробити комунікацію не просто автоматизованою, а людяною, точною та ефективною.

Conversational Commerce — це новий формат взаємодії брендів і клієнтів, який уже змінює маркетинг. Ті, хто впроваджує його сьогодні, отримують помітну перевагу й формують стандарти клієнтського досвіду майбутнього.

  • Дата та час: 5 листопада, 16:00 – 17:00
  • Формат: Zoom-вебінар
  • Участь безкоштовна за попередньою реєстрацією.

Програма вебінару

16:00 – 16:05 – Вітальне слово

16:05 – 16:45 – Презентація. 

Спікер: Ірина Кисельова-Марченко, CMO beinf.ai

beinf.ai (продукт компанії Colobridge), що розробляє AI-рішення для гіперперсоналізованої комунікації. Один із напрямів компанії beinf.ai це Conversational Commerce, який допомагає брендам створювати персональний досвід для клієнтів на всіх етапах покупки за допомогою АІ агентів.

Презентація: “Персоналізований CX із Conversational Commerce: як залучати й утримувати клієнтів за допомогою ШІ”

Тези виступу:

  • що таке conversational commerce і як він змінює взаємодію клієнта з брендом;
  • у чому різниця між звичайними чат-ботами та AI агентами;
  • як організувати дані про продукти та клієнтів для гіперперсоналізованої комунікації;
  • як предиктивна аналітика допомагає будувати точні портрети клієнтів;
  • приклади використання персоналізованої комунікації на різних етапах customer journey;
  • як conversational commerce може виглядати на практиці та який потенціал це відкриває для бізнесу.

16:45 – 17:00 – Питання / Відповіді

Контактна особа: 

Наталя Підвишенна, Client manager Retail Association of Ukraine

+380 50 313 74 53  / n.pidvyshenna@rau.ua


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку