
Eva та ще чотири провідні ритейлери відзначені серед найкращих роботодавців України


Чому гейміфіковані віджети – найкращий інструмент для залучення, чому mob.push визнаний ефективнішим і дешевшим за Viber та sms для маркетингових розсилок, а також яка тактика допоможе якісно комунікувати з клієнтом без зайвих зусиль. Про це та інше розповів під час свого виступу на RAU Workshop Андрій Бочаров, Senior Retention Specialist у Hotline.Finance, який представив свою стратегію “Як побудувати ефективні customer journey”.
Компанія Hotline Finance розпочала свою діяльність як невеликий стартап, з часом досягла значних масштабів та збільшила маркетингові бюджети. На початковому етапі розвитку, коли такі масштаби не планувалися, комунікація зі споживачами здійснювалася переважно в одноканальному режимі. Згодом, із додаванням нових каналів (наприклад, e-mail та Viber), відбувся перехід до мультиканального процесу.
У мультиканальній моделі повідомлення часто відправляються одночасно всім контактам у всіх доступних каналах. Хоча така практика може бути іноді корисною, вона не завжди є ефективною та може викликати роздратування користувачів, що є одним із критичних показників, які необхідно враховувати.
У контексті Hotline Finance, що працює в системі Retention (утримання клієнтів), Customer Journey (шлях клієнта) охоплює не лише етапи знайомства та купівлі, а й продовжується на весь життєвий цикл користувача (Life-Cycle). Комунікація з клієнтом підтримується доти, доки він залишається активним – читає повідомлення або реагує на них у будь-якому каналі.
Цей шлях починається з посадки користувачів у базу. Комунікація утримання не є самостійним каналом, вона завжди працює у зв’язці з іншими каналами, які генерують трафік (наприклад, АSМR, нативна реклама). Завданням Retention-стратегії є ефективна обробка цього трафіку та конвертація його в підписників.
Для ефективного залучення лідів у базу використовуються різні методи, зокрема віджети на сайті або в застосунку.
Ключова різниця між мультиканальною та омніканальною комунікацією полягає в управлінні (менеджменті) взаємодії. Омніканальність — це надбудова над мультиканальністю, що дозволяє:
Впровадження каналу Мобільний Push є стратегічно важливим:
Внаслідок цього спостерігається тенденція переведення користувачів у мобільні застосунки, включно із пропонуванням додаткових бонусів за їх завантаження.
Омніканальний підхід розв’язати ключову проблему — рівень роздратованості користувачів.
Головна мета омніканальної комунікації: донести пропозицію до користувача для ознайомлення, не більше цього, усуваючи ризик перетину «червоної лінії» роздратованості. Успішна реалізація цього підходу забезпечує мінімум відписок та максимум конверсії.