Анатолій Даньков, IT Hoot: Які можливості для ритейлу дає програмний модуль HootCore PIM

Анатолій Даньков, IT Hoot: Які можливості для ритейлу дає програмний модуль HootCore PIM

2 дні(в) тому
  26
Іван Зайцев

Cпівзасновник та СТО IT Hoot, архітектор HootCore, розповів про досвід платформи HootCore з впровадження комплексного рішення по управлінню товарними запасами та контентом.

З кожним роком в Україні відсоток онлайн-продаж невпинно збільшується. З’являються нові маркетплейси, старі гравці розширюють асортимент в нових категоріях, а отже, зростає і конкуренція. В таких умовах не варто нехтувати жодними деталями, й приділяти багато уваги оптимізації процесів.

 Одним із інструментів підвищення ефективності роботи компаній, працюючих онлайн, або мультиканальних ритейлерів є платформа HootCore – багатофункціональне рішення, яке допомагає у всіх ключових завданнях: управління товарними запасами, управління контентом, управління замовлення тощо. Завдяки принципам, закладеним в платформу, вона дозволяє компонувати різні функції, в залежності від побажань і потреб клієнта. HootCore — компонується з модулів PIM, OMS, CMS та DAM і призначений для середніх та великих ритейлерів, маркетплейсів і D2C-брендів, які пропонують від 10 000 і більше SKU і продають багатоканально. 

Анатолій Даньков, співзасновник та СТО IT Hoot, розповів RAU, чим може бути корисним для ритейлера модуль HootCore PIM.

– Розкажіть, що таке HootCore PIM і в чому її особливості?

– Це спеціалізована платформа, створена, в першу чергу для інтернет-магазинів та омніканальних ритейлерів, хоча її можливості виключно ритейлом не обмежуються: вона може бути корисною, і виробникам, і дистриб’юторам, і логістичним компаніям.

HootCore PIM допомагає знизити операційні витрати, покращити точність даних, прискорити запуск товарів, забезпечити узгодженість бренду та легко масштабувати бізнес. До її ключового функціоналу відносяться:

  • Сімейства товарів – групує подібні товари (наприклад, «футболки» чи «холодильники») і застосовує до них спільний набір атрибутів — економія часу, 100% заповненість критичних полів;
  • Масове редагування, правила для обробки інформації про товари – один клік — і знижка, новий бренд-тег чи маркетинг-лейбл застосовані до тисяч SKU. Автоматичні правила (if/then) виправляють помилки постачальників і гарантують, що дані відповідають вимогам маркетплейсів;
  • Масові імпорти (CSV, XLSX, API) з валідацією – швидко стягуєте прайс-листи від десятків постачальників; PIM сам перевіряє формати, одиниці виміру, дублі (через механізм правил) — контент-команда працює з відфільтрованими, чистими даними;
  • AI-генерація описів з дотриманням заданого tone-of-voice та автоматичне заповнення картки товару – генерує уніфіковані, бренд-стильні описи українською, англійською тощо. Економія до 80% часу копірайтерів; релевантні ключові слова, і, відповідно, вищі позиції в пошуку й більше органічного трафіку;
  • Багатоканальна публікація – один інтерфейс для вивантаження даних у веб-сайт, мобільний додаток, POS-систему, каталоги дистриб’юторів — без дублювання роботи;
  • Публікація на маркетплейси, CMS, ERP одним фідом гарантує синхронну ціну та залишки по всім каналам. Зменшує ризик overselling, штрафів і повернень; клієнт отримує завжди актуальну інформацію.

– Як саме реалізоване рішення?

– Модуль PIM відповідає за повну обробку та підготовку товару до публікації в інтернет-магазині. Від нього залежить те, як побачить товар на сайті кінцевий споживач.

Варто відзначити активне використання в роботі системи штучного інтелекту – AI-first PIM. В основі модулю лежить AI для автоматичного збагачення, перекладів, класифікації товарів згідно заданого tone-of-voice. Завдяки архітектури платформи можливі швидкі інтеграції з іншими програмами, а також забезпечуються публікації інформації про товари у різні канали одночасно.

Про розробників. Компанія IT Hoot була створена в 2018 році в Хмельницькому, її офіси знаходяться там і зараз. За цей час пройшла шлях від аутсорс-команди до створення власного продукту AI-first PIM – HootCore. Основна спеціалізація на момент створення – аутсорс послуг з розробки в ІТ-галузі. В 2022 році власники компанії вирішили, що треба рухатись в продуктовому напрямку, а не лише в аутсорс. Так як на той період вже був значний досвід в e-commerce, то було вирішено створити продукт саме під цей напрям. Так виникла платформа HootCore – PIM, DAM, CMS та OMS в одному місці.

В рамках продукту компанія співпрацює переважно з e-commerce-ритейлом, маркетплейсами та дистриб’юторами, у яких більше 10 000 SKU.

Ключові галузі, в яких реалізовані проєкти, — електроніка, будівництво, садівництво, одяг, логістика та суміжні напрями.Але клієнтами можуть бути e-commerce-бізнеси з будь-яких галузей, які переросли початкові рішення типу Magento, Shopify чи можливості ERP-систем, і їм треба щось більш потужне для роботи зі своїм товарним каталогом.

– Чи можлива інтеграція модуля з іншим програмним забезпеченням, яке вже використовується в компанії?

– Може здатися, що HootCore PIM певною мірою дублює функції популярних і широко розповсюджених CRM i ERP-систем. Але насправді функціонал PIM набагато ширший і різноманітніший. ERP — це про облік, не про поведінку покупця. Ці системи не враховують, що один і той самий товар має 5+ версій опису, залежно від каналу: маркетплейс, власний сайт, мобільний застосунок, дистриб’юторський каталог тощо. А ще ERP не мають моделей атрибутів для категорій, не підтримують worklow по затвердженню, і не дають нормальної ролейної роботи для контент-команди.

Але використання PIM не означає категоричної відмови від вже інтегрованих в IT-інфраструктуру компанії рішень. Ядро системи стандартне, але з можливістю підключення до існуючих систем клієнтів (ERP, CRM тощо) та додаткових сторонніх інтеграцій, які потрібні бізнесу. Цю гнучкість забезпечує мікросервісна архітектура.

Платформа сама по собі самодостатня, але практика показує, що великі ритейлери використовують в роботі кілька продуктів, які мають взаємодіяти між собою.

– Скільки часу потрібно для впровадження рішення?

– Як і будь-яке сучасне IT-рішення, PIM потребує певного часу для розгортання та запуску в роботу. Після проговорення з клієнтом його потреб, уточнення побажань, узгодження запропонованих рішень, починається безпосередня робота з інтеграції модуля в інфраструктуру компанії. І починається вона, звісно, з вивчення наявних програмних продуктів та можливостей їх інтеграції з HootCore PIM.

Залежно від складності інфраструктури клієнта впровадження може тривати від одного тижня до трьох місяців.

– Чи є програма післяпродажної підтримки користувачів?

– Після того як встановлена система, команда IT Hoot проводить навчання для кінцевих користувачів. Також доступний пакет постійного саппорту системи для клієнтів, які хочуть персональну команду для оперативної реакції на запити. 

– Поділиться кейсами з впровадження HootCore PIM.

– Один із найяскравіших кейсів – Leroy Merlin Україна, який був одним з перших в портфоліо компанії. Ритейлер повірив у нас та наш гнучкий підхід. Їм була потрібна не просто компанія-постачальник рішення, а повноцінний партнер, який готовий слухати і вносити ті правки, що потребує їх бізнес. Leroy Merlin дуже добре розуміли свої процеси і бізнес та пропонували такі правки до нашої системи, які суттєво її вдосконали для майбутніх клієнтів. За це їм велика шана і подяка

Отже, як відбувалося впровадження нашого модуля в Leroy Merlin Україна.

Початкова ситуація

●       У компанії вже був великий каталог DIY-товарів і стабільний органічний трафік.

●       Планували одночасно запустити новий e-commerce-сайт і перейти на більш зручний PIM.

●       Потрібен був партнер, готовий адаптувати продукт під внутрішні процеси Leroy Merlin, а не просто «коробковий» постачальник.

Завдання

  1. Впровадити HootCore PIM без втрати вже напрацьованого SEO-трафіку.
  2. Міграція даних у «zero-downtime» режимі, щоб жоден бізнес-процес (закупка, ціноутворення, Omni-channel продаж) не зупинився.
  3. Синхронізувати PIM із існуючим сайтом та ERP в першу чергу, з подальшим підключенням OMS та CMS модулів.
  4. Перепідключити налаштоване середовище до нового сайту.

Рішення

●       Використали поетапний roll-out: спершу тестовий стенд, який відповідав копії production середовища, а потім зробили повноцінний запуск.

●       Налаштували Rule Engine для здійснення більше 1500 правил для автоматизації роботи контент-менеджера.

●       Розробили кастомний SEO-редірект-модуль у PIM, який під час міграції забезпечив збереження всіх старих URL-адрес.

Результати за 6 місяців

●       0% втрати органічного трафіку у день запуску нового сайту.

●       Час онбордингу нової SKU знизився з 25 хв до 4 хв.

●       Після підключення OMS і CMS середній показник конверсії виріс на 17% (дані внутрішньої аналітики клієнта).

●       Команда Leroy Merlin відмічає «якісно новий рівень» онлайн-торгівлі порівняно з попереднім стеком.

– Давайте підсумуємо, які ключові переваги можуть отримати торговельні мережі від використання вашого продукту?

– Використання HootCore PIM надає ритейлерам наступні переваги:

  1. Підвищення ефективності. Централізовані й автоматизовані процеси зменшують обсяг ручної роботи, дозволяючи вашій команді зосередитися на зростанні бізнесу.
  2. Мінімізація повернень товарів. Надання точної та детальної інформації про товари, що зменшить невдоволення клієнтів і знизить. рівень повернень.
  3. Сильний імідж бренду. Якісна презентація товарів на всіх каналах зміцнює довіру клієнтів і покращує впізнаваність бренду.
  4. Актуальність у трендах. Можливість швидко адаптуватися до змін ринку, запитів клієнтів і регуляторних вимог завдяки гнучкій архітектурі HootCore PIM.
  5. Економія часу та коштів. Автоматизація обробки даних, щоб зменшити кількість помилок, заощадити час і оптимізувати використання ресурсів.
  6. Безперебійна масштабованість. Легке розширення асортименту, каналів продажів і можливість виходу на нові ринки без операційних перешкод.

Очевидно, що бізнес, який працю з каталогом у 100 000 чи навіть у мільйон SKU, потребує автоматизацію процесів. Саме для цього створений HootCore PIM: він мінімізує ручну роботу, прискорює публікацію, забезпечує масштабування та дає змогу управляти даними у десятках каналів одночасно. Для ритейлерів це не просто зручність, а ключ до конкурентоспроможності та отримання додаткових переваг.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку